Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 36 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 961 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-11-01 18:10 | |
![]() | läst på i nån parlör, mommes... fattar noll spanska :) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-01 18:27 | |
![]() | jag vill ha glögg!!! Ska äta pizza med svärmor nu.. Har hällt upp ett glas rött..åt mej! Svärmor blir så varm o pirrig i kroppen så hon vågar inte ta nåt!:) | |
| remvanrijn | 2008-11-01 18:28 | |
![]() | go morn på er ! Är det nån som har hört hur det har gått med Elles häst? | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-11-01 18:32 | |
![]() | Står på spisen, benny... Ge svärmor en rejäl tuting också, pirret i kroppen mår hon säkert bara bra av ;) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-01 19:07 | |
![]() | skulle gärna göra det, men hon vill inte! Har ett nytt problem...tror jag fått "musarm"... det värker som attan i höger arm, från armbågen till översidan på handflatan...skriver nu på datan med enbart vänster hand...den jäkla datamusen går ju inte att ha på vänster sida alls ju:) Ta hit glöggen, kapis...har tillbehören färdiga! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-01 19:14 | |
![]() | kapis: sonen tackade nej till tränarjobbet i j-södra.... det som avgjorde det hela var att han skulle få offra 3 veckor på sin semester till proffsträning i halmstad,...Det var det inte värt, tyckte han... men det går väl flera tåg...han har ju ett toppenlag nu i hagas juniorlag...visserligen vann dom inte serien utan kom 3a, men han var nöjd ändå... hur gammal är din dotter som har potensial inom fotbollen/innebandyn? | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-11-01 19:35 | |
![]() | *ställer fram* Kan vara musarm, benny o det går att musa med vänstern :) Som jag sa... det måste kännas rätt för grabben och livet består av annat än idrott Dotra e några månader ifrån att fylla 18. Spelade så sent som förra säsongen med pojk/herrlagen i innebandy ( har ett par gånger sett hur motståndarnas killar fått tårade ögon när hon tagit ett straffslag : ) ), nu har hon gått till ett damlag i sta´n där chansen att "få ögonen på sej" är större. Hur det ska gå är väl upp till henne och vad hon vill "offra" av annat i livet - jamför din son o semestern.. Nu har småpojkarna på jobbet lurat ner gubben till bowlinghallen Fortsatt trevlig helg! | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-11-01 21:28 | |
![]() | -Är det nån som har hört hur det har gått med Elles häst? -Står på spisen. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-01 22:19 | |
![]() | Go kväll allesammans och ha en fortsatt trevlig helg för nu ska jag stupa i säng så jag orkar med ännu ett 14-timmars pass i morgon. *kram på er* | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-11-01 22:19 | |
![]() | Hej familjen! Jag har funderat på en sak, förut så började julhysterin typ i Oktober, men förra året var det ganska bra, allt började runt första advent, men nu i år så är allt redan igång igen, vad beror sånt på? *knarkar julmust* | |
| Cajsa-Stina | 2008-11-01 23:53 | |
![]() | Natti Natti Familjen. Ta väl hand om er:) | |
| angie_hell | 2008-11-01 23:57 | |
![]() | Alla vill vara först med att sälja tomtar little_red. Titta bara på ungarna som säljer jultidningar i typ juli augusti. Alla vill vara först helt enkelt | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-02 00:11 | |
![]() | Det vore ju bäst att ha elljusstakarna framme året runt då. Jag blir iaf bara irriterad på tomtar i september men jag är ingen tomteälskare ö h t. Julgranspynt och allt det andra går väl an för min del, men helst inte före andra halvan av november. Vi är ju mitt inne i halloweenandet nu och gravlyktorna. Sen ska det firas fäder och ätas gås. Jag misstänker att affärerna vill få oss extra köpsugna i år, eftersom det är lågkonjunktur och folk är extra sparsamma. Gääsp, vad tråkig jag är. Sov gott vänner! | |
| Cajsa-Stina | 2008-11-02 00:13 | |
![]() | Så är det mommes:) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-02 00:15 | |
![]() | Ha ja, jag vet :) Jag är så tråkig så gubbe och katt snarkar sen ett par timmar tillbaka :) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-02 08:15 | |
![]() | morrn morrn... ponnyvonny står kvar på djursjukhuset (lastbilen också), men jag hoppas på att få hämta hem honom idag... enligt veterinären var det mkt bättre igår och de skulle bara ha kvar honom för observation när de började ge honom hö... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-02 10:51 | |
![]() | Va skönt att ponnyvonny mår bättre nu då! Jag är livrädd för hästar, tycker dom är ena stora bestar som vill äta upp mej:) För några år sedan så tog jag mod till mej och red på häst, jaja en liten islandsponny, men en häst var det iaf... Jag var så skraj så jag satt på hästen och titade rakt fram hela tiden och svarade inte om någon av mina kompisar sa nåt...Det gick ganska bra tills vi skulle hoppa av hästskrället, för det vågade jag inte heller, men ingen ville hjälpa mej så jag hoppade av och stukade foten på köpet! Där ser ni, hästar är livsfarliga! | |
| Tess 08 | 2008-11-02 12:03 | |
![]() | skulle försöka läsa ikapp, men insåg att jag inte orkade! Hejsan på er allihopa, sitter och STRAFFAS för att jag inte skrivit min rapport tidigare... Har det hänt nåt kul under de senaste sidorna kan ni väl upprepa det..? *pliiiiis* | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-11-02 12:20 | |
![]() | Hästar biter där fram, sparkar där bak och är obekväma/otrevliga att sitta på. Håller med benny till fullo där men kan ändå glädjas med hästsyrrorna Julhysterin får man försöka undvika att dras med i, ty den kan leda raka vägen hjärtkirurgen Robban har kommit hem, det är väl ganska kul?? Kul var det också gubben, trots ett skapligt ryggskott, bowlade jämnt med småpojkarna igår | |
| Tess 08 | 2008-11-02 12:34 | |
![]() | Säg inte att du var på innebandy-fest med bowling.... | |