Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-30 16:37 | |
![]() | Inte alls omöjligt. | |
| Skogs Finnen | 2008-06-30 17:29 | |
![]() | jack ticka Teppy foll af fisdom! mick tro hon ha tänkat micket,,, | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-06-30 17:31 | |
![]() | Men saatana perkele var du har varit då hela livet mitt? Långt söder Pite på semester eller? | |
| Teppy | 2008-06-30 18:05 | |
![]() | ja gud ja.. | |
| CHL | 2008-06-30 18:06 | |
![]() | Vem har gett oss synen på hur vi ska bete oss? Vem har kommit på att vi ska skämmas för vårt kropps beteende? Vilken idiot har kommit på att vi måste se ut på ett visst sätt för att anses snygga? Jo, givet den korkade människan. Alla våra kroppsfunktioner är där för en anledning, egentligen ska man inte behöva dölja dom. Man kan tom bli sjuk av att göra det så... :P fram för mer fisar ;) Att beskriva hur man tycker en kvinna ska bete sig hör verkligen inte hemma i Sverige och defenitivt inte på 2000-talet! | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-06-30 18:09 | |
![]() | Ja, det är ju väldigt 2000-tal att gå tillbaks till apstadiet. | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-06-30 18:11 | |
![]() | CHL, så du menar att människan slutat vara korkad på 2000-talet? Du är medveten om att "människan" legaliserat användandet av kärnvapen i preventiva krig? Det låter ganska korkat. Dessutom har människan förklarat krig mot terrorism, det är helt befängt, ungefär som att förklara krig mot arbetslöshet eller dåligt väder. Människan har även skapat en ekonomisk situation som kommer göra miljontals människor hemlösa inom de närmsta åren... Jag tycker människan känns precis lika korkad som vanligt, den enda skillnaden mot förr var att inte 15% av befolkningen gick runt drogade på lyckopiller för att klara av onaturliga stressnivåer. Tillbaka till lite sunda värderingar tack. | |
| CHL | 2008-06-30 18:14 | |
![]() | jag menade ju att männsikan ÄR otroligt mycket mer korkad nu ordhämnaren.. framgick inte detta? Att jag sedan tycker att vi borde lärt oss tillräckligt för att frångå mycket dumhet, det är ändå 2000-talet! Dock tycker jag att människor förr var mindre korkade, dom strävade åtminstonde inte medvetet efter sin egen undergång, vilket vi gör. | |
| CHL | 2008-06-30 18:16 | |
![]() | må då säga att den här tråden är som hämtad från apstadiet upa.. .så det passar ju perfekt :P | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-06-30 18:16 | |
![]() | Årtalet garanterar ingenting, människan lär sig inget av sina misstag, det står i Bibeln, och berörs faktiskt även i ännu äldre skrifter. Om de har stämt fram tills nu, varför skulle det någonsin vara annorlunda? | |
| CHL | 2008-06-30 18:18 | |
![]() | och ordhämnaren: Folk behövde varken lugnande eller antideppressiva då heller, samhället låg inte på den sjukt höga stressnivån då. Det var mycket att göra, dom jobbade mer, men inte på långa vägar samma sortens stress. | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-06-30 18:19 | |
![]() | Ja det var ju det jag sa: "förr var att inte 15% av befolkningen gick runt drogade på lyckopiller för att klara av onaturliga stressnivåer." | |
| Teppy | 2008-06-30 18:19 | |
![]() | stressnivån och det där skitet tillhör inte denna tråden.. inte sant? | |
| CHL | 2008-06-30 18:20 | |
![]() | bibeln kan vara skriven vilket årtal som helst. Enligt mig en stor bok med myter och förvrängda historier som fyllts på efter hand. Dom som såg jesus gå på vatten kanske också hade tagit "lyckopiller" :P | |
| CHL | 2008-06-30 18:20 | |
![]() | nä.. förlåt teppy.. fel :) back to topic | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-06-30 18:20 | |
![]() | Teppy försöker styra upp pruttråden, skärp er! :) | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-06-30 18:21 | |
![]() | CHL, jag bara påpekade att den gav ett svar på din fråga redan för 2000 år sedan, ibland hittar man kloka saker i gamla dammiga böcker | |
| Teppy | 2008-06-30 18:22 | |
![]() | Kanske folk inte tänker på fisandet och rapandet för att dom är stressade? ah..nä.. långsökt. Håll det bara inne för tusan, eller gå på toaletten. | |
| CHL | 2008-06-30 18:22 | |
![]() | skärpt mig :) svär på min pruttkudde | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-06-30 18:22 | |
![]() | Om man vill "grisa" så är det upp till var och en men om man vill bibehålla "glansen" i ett förhållande så bör man nog tänka sig för innan man gör fisandet till en vana i vardagen med sin käreste.. | |