Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| teamgrens | 2010-11-21 01:17 | |
![]() | Det är en förkortning... precis som alla andra vi använder oss av... Är det något fel med det? Vad är det rätta enligt dig? Att inte använda rakhyvel utan bara vara som vi är skapta? | |
| teamgrens | 2010-11-21 01:20 | |
![]() | Daggdroppe: Jag gjorde en bröstoperation Med tanke på inläggen här känner jag att jag redan borde försvara mig Nej jag ser inte ut som någon slitz brud. Jag sminkar mig inte ens till vardags. Jag jobbar fysiskt i byggbranchen och är inte jätte kvinnlig av mig. Jag har inte dåligt självförtroende och klär mig inte speciellt utmanande... | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-21 01:21 | |
![]() | De flesta opade jag känner är missnöjda med sina operationer. Ortopedi är kanske inte det enklaste. | |
| Daggdroppe | 2010-11-21 01:21 | |
![]() | Ja det kan inte va kul att ha fula pattr. Synd att det är så dyrt att OPA seig. | |
| teamgrens | 2010-11-21 01:24 | |
![]() | man behöver inte tycka att "det" är fult bara för att välja att operera sig. Det finns många olika anledningar.... Priset beror ju på hur man ser det. Och hur man prioriterar | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-11-21 01:25 | |
![]() | De som funderar på att OPA sig borde lyssna på Saties "GymnOPedie" och chilla lite. Har de tur växer det ut en byst de kan stå ut med. Mirakel kan ske genom musikens helande kraft, det har man ju hört. | |
| Daggdroppe | 2010-11-21 01:25 | |
![]() | Man opererar sig ju inte om man tycker det är fint. Om man inte har nån sjukdom då. | |
| Daggdroppe | 2010-11-21 01:27 | |
![]() | Men om man har små bröst och sedan får barn som äter upp innehållet, så har man två hängiga mansbröst kvar? Inte kyyl. | |
| teamgrens | 2010-11-21 01:28 | |
![]() | Är det de enda anledningarna du kommer på...? =) Det finns fler | |
| Daggdroppe | 2010-11-21 01:29 | |
![]() | Nej, jag tänkte inte skriva allt jag kommer på =) Varför skulle jag? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-11-21 01:36 | |
![]() | teamgreans kanske menar att man kan operera sig för att maken bett om det? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-11-21 01:37 | |
![]() | Det är ju för män vi gör oss vackra, alla som påstår något annat är hycklare. | |
| le-lou | 2010-11-21 01:51 | |
![]() | så sant som det är sagt. men nån lär skriva att de gör sig vackra för de själva. Sant måhända kortsiktigt, men jag skulle inte ens dra en kam genom håret om jag levde på en ö utan män. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-11-21 01:52 | |
![]() | Ha ha, le-lou! Befriande med nån som inte omskriver saker. :) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-21 01:53 | |
![]() | Girls, jag lever i en öde skog och jag kammar mig ibland trots avsaknad av män. Faktiskt fräschar jag upp mig tio gånger mer inför kvinnor eftersom de uppskattar det så mycket. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-11-21 01:59 | |
![]() | Men det är fortfarande i reproduktionsssyfte, Larvbrud. För att du mäter din attraktionskraft gentemot dessa kvinnor på grund av planetens alla män - oavsett om de är närvarande eller ej - som kan komma att jämföra er. Skulle en bomb utplåna alla jordens män på ett ögonblick så tror jag inte speciellt många skönhetsoperationer hade blivit gjorda. | |
| le-lou | 2010-11-21 02:05 | |
![]() | för mig är uppskattning av kvinnor inte av intresse eller jo..ok.. om nån tjej säger att jag är snygg så blir jag glad för min hjärna registrerar ju det som att: tycker HON att jag är snygg - ja då är ju chansen större att en man också gör det. Omedvetet men eftersom jag är extremt djup såhär på dygnet så har jag tänkt ut hur det funkar och vill dela det med er. men alltså.. i en värld utan män, jag vet inte.. för mig är hela det här göra sig fin grejen vi pysslar med i slutändan nåt man gör ämnat för de personer av det könet som intresserar en sexuellt. Det är ju skitmycket jobbigare att stöta på en snubbe i parken när man är ute och vallar hunden i morgonrock och gummistövlar än det är att träffa på en hundvallande figur av kvinnlig karaktär. Jag brukar spana ut genom fönstret först för att försäkra mig om att det inte finns män i närheten. Finns det det, så måste jag iaf få på mig kläder och en mössa på skallen. skitjobbigt. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-21 02:07 | |
![]() | sylvia, tyvärr hade en massa histrionicer varit kvar. vi hade börjat projicera oss som er högsta vinst:/ | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-21 02:08 | |
![]() | Just det, du tror ju inte på lesbianism och sånt :) Vadå, kan man inte tända på sig själv? Jag är övertygad om att det finns tvättäkta narcissister som skulle ha roligt i många år på den där öde ön. Finns också skönhet som inte är kopplad till sexualitet utan mer ett igenkännande av de egna jaget. Jag gillar mina långa gollumtår trots att få män skulle gå igång på dem. Le-lou, bor du i Fjollträsk? Männen där jag bor skulle knappast bry sig om man hade morgonrock. | |
| le-lou | 2010-11-21 02:10 | |
![]() | Larvbrud - nä . bor inte i norrland heller. | |