Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Måns_E | 2013-11-10 01:49 | |
![]() | Det är bara att hålla ut Lady. Ingen årgångsglögg ikväll bara den gamla vanliga konjaksspetsade från Blossa. Trevlig helg själv Söndagsman. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-10 01:50 | |
![]() | Den är god. Jag gillar Blossas glögg. :) Jo, det är bara att hålla ut. Jag måste ha varit galen då jag valde att börja jobba natt. Det kan vara infernaliskt tråkigt. | |
| Måns_E | 2013-11-10 01:53 | |
![]() | Jo, fast å andra sidan så är väl du ganska nattaktiv? Det enda problemet är ju att folk sover under dina pass :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-10 01:55 | |
![]() | Just precis! Jag har inget emot att vara vaken, men det är en stor skillnad på att såsa omkring vaken hemma under nätterna och att tvingas hålla sig tyst för att inte störa andra som sover under tiden man måste befinna sig på jobbet. Men du har en poäng. Jag är ganska nattaktiv. Det har jag alltid varit. Hade jag bara haft en kollega som sällskap hade det varit skillnad. | |
| Måns_E | 2013-11-10 01:58 | |
![]() | Det är det som är så skönt med mitt jobb. Då är det bara skönt att alla andra sover om natten så att de inte stör när jag arbetar och kan vara lite kreativare. Dessvärre så har man ju ändå arbetsdagar som börjar senast klockan 9 (även om jag själv skjuter på det ganska ofta). Så aldrig får man vara riktigt nöjd... | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-10 02:00 | |
![]() | Haha. Nej, det vore väl väldigt okaraktäristiskt människan om man skulle vara riktigt nöjd? ;) Egentligen gillar jag att småpula på nätterna, men jag blir klar med arbetsuppgifterna ganska fort och har då ofta fem eller sex timmar att slå ihjäl. Jag kan ju inte gärna springa in till barnen var femte minut (om det inte är befogat, vill säga) bara för att jag har tråkigt. Det slutar bara med att jag väcker dem i onödan. | |
| hfranke | 2013-11-10 12:47 | |
![]() | Hej. Jag mår inte bra. Verkligen inte bra alls, faktiskt. | |
| hfranke | 2013-11-10 12:47 | |
![]() | Oj då. Ny bild har jag också. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-11-10 13:04 | |
![]() | Oj då, vila och drick mycket vatten. Fin bild, hfranke!. Träffade du på några apmän igår eller högre stående varelser? | |
| hfranke | 2013-11-10 13:12 | |
![]() | Hehe, lite både och, faktiskt. En som inte var ett mentalt kalhygge iallafall. Snygg och trevlig. I vanlig ordning upptagen. Jag tror det står 'married guys only' i pannan på mig. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-11-10 13:17 | |
![]() | Trevligt med icke-mentala kalhyggen. :-) Trist med upptagna sådana dock. Tyvärr brukar ju redan nån annan ha upptäckt dem tidigare så att säga. | |
| hfranke | 2013-11-10 13:21 | |
![]() | Skulle dock vara bra om dom nämnde den lilla detaljen tidigare. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-11-10 13:27 | |
![]() | De borde absolut nämna det tidigare, så att andra slapp lägga ned onödig tid på dem i vissa sammanhang. Det tyder väl ändå på att de saknar något som kallas vett/hyfs eller liknande? Kanske har de bekräftelsebehov - de typ kollar om de är attraktiva för någon annan än partnern som de har hemma och struntar i att de upptar singelns tid i onödan. Inget värt att ha, va? | |
| hfranke | 2013-11-10 13:46 | |
![]() | Fast han var väldigt snygg ;) | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-11-10 14:01 | |
![]() | Aha, han hade en estetisk egenskap som tillfälligtvis kompenserade för bristerna i övrigt? | |
| hfranke | 2013-11-10 14:57 | |
![]() | Den enda bristen verkade vara en sambo. Tyvärr en rätt avgörande brist. Nu ska jag ta mig en resorb och ha svulstiga drömmar om pizza. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-11-10 16:29 | |
![]() | fin du är i håret kära franke!! | |
| hfranke | 2013-11-10 16:42 | |
![]() | Tackar! Idag är det inte lika fint ska ja väl erkänna. Ser ut som jag stått på huvudet och sovit... | |
| hfranke | 2013-11-10 18:50 | |
![]() | Unga fröken hfranke kom hem med Kinamat! Nu börjar man piggna till ordentligt :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-10 18:56 | |
![]() | Sambor är verkligen en brist då man är på krogen och tror sig hittat en rolig leksak. ;) Snygg bild, hfranke. | |