Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 808 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-10-21 10:33 | |
![]() | Så ointresserad av mina vänners otroheter. Varför skulle jag vara rätt person att anförtro sig åt? Hör inte av dig med annat än om din man är en Babe. Eller din älskare för den delen. Då tar jag dem. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2012-10-21 10:41 | |
![]() | Hahaha, Reci... | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-10-21 10:44 | |
![]() | Helgen är för kort. Borde vara minst tre dagar lång. Alltid. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-10-21 13:32 | |
![]() | Seg mäklare. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-10-21 13:36 | |
![]() | Byta-lägenhets-träsket. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-10-21 13:37 | |
![]() | =/ | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-10-21 13:39 | |
![]() | Ja, segt. Kräver ett engagemang jag inte riktigt har (tid till). Fast om jag slutar spilla min tid här så får jag ju ett par eoner att tillgå. :) | |
| Lillstölla | 2012-10-21 13:49 | |
![]() | Alla små fula prydnadssaker jag hittade på vinden från min barndom som jag inte kan förmå mig att slänga. | |
| corlini | 2012-10-21 14:33 | |
![]() | att "harry" V5 och V75 reklamerna man ser på TV där hästar springer på gator, över ängar, i köpcentra och allt vad det är inte är travhästar. de har med ett undantag använt halvblod och ingen har stört sig, det stör mig. att de gjort det valet tycker jag är kul men det stör mig att ingen annan stört sig. | |
| corlini | 2012-10-21 14:48 | |
![]() | jonisk, du som är bra på att ta fina bilder. jag såg en grej idag som borde störa dig med. (ang alla som tar usla bilder och därför gör det svårare att bli tagen seriöst, få en öppning eller få betalt för sina bilder) en svensk tjej som heter Hanna mckenzie jobbar som fotograf, numera mest i holland plåtandes hästsport men vi facebookade tidigare idag och då säger hon: - det är så många som vill vara fotografer så de tror det räcker med att äga en kamera och utnämna sig själv så bör ju jag då kunna titulera mig kirurg eftersom jag äger en skalpell. | |
| Lill-IT | 2012-10-21 14:50 | |
![]() | Retar mig på att jag valde att göra porterstek idag. Det tar för lång tid.. jag svälter ihjäl. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-10-21 14:53 | |
![]() | Jag skulle aldrig kalla mig fotograf, herregud. En hel vetenskap. En fotograf berör, gång efter gång. Jag som tycker om att fota och gör det mycket, får till det ibland. Det handlar eg inte om titeln, utan att kunna sitt hantverk. Och en bra fotograf kan skapa magi även med en engångskamera. | |
| corlini | 2012-10-21 15:03 | |
![]() | ifs rätt, men inte desto mindre tycker jag du faktiskt visat känslan för grafiken och har du det i dig så bör du fortsätta fota seriöst. vill man sedan lyckas göra jobb av det så är alla andra kameraägare ivägen ju :) | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-10-21 15:08 | |
![]() | Tack :) Jag använder ju en del av det jag fotar i jobb jag gör, och ska absolut ta mig tid att lära mig mer. Men att kalla sig fotograf innebär för mig att man kan hantverket på ett helt annat djup, inte bara genom de resultat man får. Jag fotograferar, men jag är inte fotograf. | |
| corlini | 2012-10-21 15:14 | |
![]() | du kommer bli när du blir stor :) en annan sak som småretar mig lite är att jag börjar bli stressad, har suttit vid datan till ofrån hela dagen för att göra massa jobb, utskick, kundkontakt, fakturera... men fastnar på betaforumet och får inget gjort | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-10-21 15:18 | |
![]() | Haha, jag är stor ;) Och nej, kommer aldrig bli fotograf. Jag ska bygga hus. Men jag kommer alltid fotografera. | |
| gedaj | 2012-10-21 15:28 | |
![]() | Vuxna människor som köar utanför butiker så fort det kommer nåt nytt från Apple. Grattis, du är först i byn med att ha köpt en snordyr liten dator som kommer gå sönder inom en månad. | |
| apbur | 2012-10-21 16:40 | |
![]() | Blir så jäkla irriterad när jag inte får rå över min egen tid och alla drar i en. Låt mig vara! | |
| Mouche - Administratör | 2012-10-21 17:39 | |
![]() | Jag retar mig på att Sverige uppenbarligen är i ett krängande behov av nytt fräscht folk på juristsidan av samhället. Mer 14-årstjafs om droger undanbedes vänligt men bestämt. Mouche | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-10-21 18:58 | |
![]() | Södra station, detta vidriga område som gör hela dan ångestgrå. | |