Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 18 660 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bj-olle | 2010-09-24 20:44 | |
![]() | jag var lite öm där en sekund | |
| Robbian - Ej medlem längre | 2010-09-24 21:04 | |
![]() | Här är en blogg där folk som retar sig på småsaker på lokal nivå är samlade. Ganska kul faktiskt. :-) lokaltidningsbesvike...gs pot.com/ | |
| Kh-collies | 2010-09-24 21:08 | |
![]() | Jag retar mig på när hästen inte står still när jag ska sitta upp, så att jag får flytta efter med pallen hela tiden ;) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-24 21:23 | |
![]() | Tack så mycket, ramsay! Det gäller en vårdnadstvist, men det fanns inte med i ärendena de tar sig an. Tror du de gör det? Retar mig på Helena Bergströms regidebut, samt på att svenska folket betalat pengar för att gå och se smörjan. Stör det inte folk att samtliga skådespelare pratar som i en pilsnerfilm? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-24 21:28 | |
![]() | Retar mig också på min pappa som efter att ha druckit EN Leffe klänger på mamma i soffan - pussar hennes hand osv. :/ | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-24 21:30 | |
![]() | Robbian, Ja. Usch. Och fanta exotic+smuggelvirke. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-24 21:34 | |
![]() | (Nu har pappa somnat.) Retar mig på Erica Jong. Varför har hon en äggkartongsbit på näsan? | |
| Robbian - Ej medlem längre | 2010-09-24 21:34 | |
![]() | Delicious 2010-09-24 21:30: "Robbian, Ja. Usch. Och fanta exotic+smuggelvirke." Retar mig på markant ökning av risken att drabbas av magsår. :-) | |
| Robbian - Ej medlem längre | 2010-09-24 21:35 | |
![]() | (Vad gör mamma?) | |
| golden | 2010-09-24 21:38 | |
![]() | jag retar mig på dummisar | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-24 21:38 | |
![]() | ja sylvia, det gör dom. och dom gör det mkt bra. med det sagt så beklagar jag situationen... aldrig lätt. man ska kanske vara lite medveten också att det finns en tänk i domstolarna att tvistar man om barnen så är det ngt fel på båda... tyvärr på ett sätt men sant och förvärvat av erfarenhet av dem. jaja. lycka till till din väns barn! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-24 21:40 | |
![]() | (Hon ligger i andra änden av hörnsoffan och ser på Skavlan. Pappa ligger och sover med huvudet mot hennes höft och handen runt hennes vrist. Nej, mamma reste sig just.) Jag såg Roy Andersson idag! Sjukt mysig karl. Försökte plåta med mobilen men han vände sig precis. Irriterande. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-24 21:42 | |
![]() | Var nytt för mig att folk går och röstar och skriver typ Bajspartiet. Dom känner nog att dom gör något stort för mänskligheten. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-24 21:44 | |
![]() | Tack så mycket, ramsay! Ja, det är säkert något fel på båda men det är kvinnan som motsätter sig att pappan skall ha någon kontakt alls med barnen - baserat på inget annat än den egna känslan (som ju kan vara befogad). Kan det stämma att han inte har någon möjlighet att få träffa barnen alls (inte ens umgängesrätt) fram till att tingsrätten fattat beslut? Det kan ju ta år. Sjukt tråkig sits. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-24 21:51 | |
![]() | om hon har ensam vårdnad nu så stämmer det nog. om delad nu så nej, det tror jag absolut inte, såvida hon inte har en polisanmälan i botten. även då är det tveksamt. hamnar ju på sociala då. är dåligt insatt i deras befogenheter, sorry. kan dom förhalar dom nog. | |
| bj-olle | 2010-09-24 21:51 | |
![]() | du min farsa HETER leffe! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-24 21:51 | |
![]() | ta bort tror. om delad nu-absolut inte. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-24 21:52 | |
![]() | Retar mig på att jag måste byta bild om jag skall kunna skriva i hur-het-är-du-tråden igen. Jag fick en tvåa sist, det var knappt så jag överlevde det. | |
| golden | 2010-09-24 21:54 | |
![]() | jag är lite onykter.. det stör mig lite i betapetandet | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-24 21:55 | |
![]() | ramsay, hon har förhalat att ens ange honom som far - det skedde för en månad sedan bara (efter att jag sagt att han skulle gå förbi henne gm att kräva faderskapstest av myndigheterna, då skrev hon plötsligt på). Han är inte svensk och har inte koll. Barnen är små, ammar fortfarande. | |