Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 47 |
Mobilspel
Pågående | 19 648 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Maja G | 2011-03-07 10:28 | |
![]() | jag har kurerat mig från huvudvärken.Skönt! Nu ska jag snart ge mig iväg till jobbet.Två kvällar på raken är inte min bit av kakan,men det får väl gå.. Onsdag, årsmöte på facket, torsdagkväll inget planerat mer än dagjobb.Fredagkväll kollar vi på hockey på O´learys. Lördag till Skillingaryd för att lyssna på Maria Lundqvist ( Sally bl a) Nu vet ni min plaering denna veckan.Vad ska ni göra? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-07 10:29 | |
![]() | Jag ska genast notera så att jag har koll på dig, Maja. :D Jag ska mest jobba den här veckan. :) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-07 10:30 | |
![]() | Maja hoppas du får jätte kul på O`lerys,och att fackmötet blir vad du tänkt dig,och att ditt lag vinner | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-07 10:33 | |
![]() | Tårta till frukost lät inte som något jag vill prova. :P | |
Tess 08 | 2011-03-07 10:36 | |
![]() | mitt lilla <3 har blött näsblod inatt... vad less jag blir!! | |
Lill-IT | 2011-03-07 10:38 | |
![]() | Yoga du har post:) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-07 10:39 | |
![]() | Vad tråkigt Tess. Hoppas hon mår bra. | |
yogamama - Ej medlem längre | 2011-03-07 10:40 | |
![]() | Tusen tack Lill! Vi får väl se om det blir nåt bíldbyte :) Kanske det rent av blir en ny kamera.. | |
Tess 08 | 2011-03-07 10:41 | |
![]() | Jodå, hon mår fint nu.. Har ökat medicindosen så hon har svårare att sluta blöda när hon väl börjar blöda... Blir till att tvätta kudde och fodral, men det är ju en baggis! Tänker med på själva flickan... | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-07 10:42 | |
![]() | Jag tänkte inte alls på tvätten, Tess. Den ordnar sig alltid. Men vad är det för blodtunnande hon får som gör att det tar längre tid att sluta blöda? :( | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-07 10:43 | |
![]() | Lady,jag kunde inte säga nej,tur att jag inte hann äta frukost hemma då hade det blivit värre.hade samtal med den man som var så självmordsbenägen i går och han mådde bättre i dag,på fredag ska han vara med på ungdomskväll och fixa maten och på onsdag ska han fixa maten till våran kurs,jag hoppas att han känner sig behövd nu,Tess det brukar se värre ut än det är dom ser ut som små vampyrer med blod överallt när dom vaknar,hoppas det går bort från sängkläderna,det kan vara marigt att få bort blod när det stelnat | |
Lill-IT | 2011-03-07 10:44 | |
![]() | Tess: Lillskrottan<3 Yoga: Ja jag skulle nog allvarligt överväga det i ditt fall;) | |
Tess 08 | 2011-03-07 10:47 | |
![]() | Nej, tvätten skiter jag i, faktiskt... Värst var den gången hon blödde i någon timme och det hade gått igenom hela kudden och gjorde en rätt stor fläck på madrassen... Jag tänker då mer på blodförlusten för henne. Jag är ju liksom van blod, så för mig är det mest jobbigt när man tänker på henne och den blod hon förlorar. Hon äter Trombyl och jag tycker hon får en ganska hög dos... nya riktlinjer - ny dos. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-07 10:48 | |
![]() | hela mitt huvud är fullt med Bollibompa,tycker jag hört barnprogram lite för mycket,det finns ingen gräns på hur många olika förställda röster det finns | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-07 10:50 | |
![]() | Alun stoppar blodet, | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-07 10:50 | |
![]() | Det låter jobbigt, Tess. Det med att hon får så hög dos, menar jag. Ändå utgår jag från att du har full koll på hennes tillstånd och medikament. Jag vet att jag hela tiden höll mig á jour med allt som hade med EP-medicin när sonen hade det. Du jobbar ju dessutom i sådan miljö att du har bättre koll på nya rön än vad jag hade, så jag kan tänka mig att du har stenkoll. :) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-07 10:53 | |
![]() | det är min lilla febersjuka dotter som skapat namn tråden sa hon nyss,så nu förstår jag alla skumma pm från Gösta 2000,som jag inte riktigt trodde på | |
Lill-IT | 2011-03-07 10:54 | |
![]() | Lady, 10000 strax:) Tess: Kolla med läkaren? Känns ju som om medicinen skulle behövas justeras.. Och jag skulle inte våga experimentera med alun heller utan att kolla med läkaren först. | |
Tess 08 | 2011-03-07 10:54 | |
![]() | Jodå, jag har väl rätt bra koll. Sen är det väl så att cardiologen vet vad hon gör och min dotter är ju inte ensam om att äta varken medicin eller den dosen... Inte ett enda tips om hur man stoppar näsblödning funkar när min dotter kör igång... frågan är om det ens går att bränna blodkärlen.. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-07 10:54 | |
![]() | Inlägg 9999.... Jag vet att du tror att du förstår vad du tror att jag sade, men jag är inte säker på att du har fattat att det du hörde inte var det jag menade. Okänt ursprung | |