Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 4 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 48 |
Mobilspel
Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Erikous - Ej medlem längre | 2009-01-14 17:22 | |
![]() | Svar ja :) | |
Maja G | 2009-01-14 17:32 | |
![]() | HEEEEJ!!!! Fy sjutton att man måste arbeta, hinner ju inte kolla in något på Beta idag...:) | |
Maja G | 2009-01-14 17:33 | |
![]() | förrän nu alltså... | |
Lill-IT | 2009-01-14 17:35 | |
![]() | Håller med om det gräddnosen.. Hej på er:-) | |
Maja G | 2009-01-14 17:41 | |
![]() | Har åkt buss över nästan hela JKPG idag, och upptäckte att jag hade tappat ett av mina fina "Efwa Attling" örhänge...Gick tillbaks till ÄBO där jag hade visat film, och satte all personal till att leta...Nä, den fanns ingenstans! Ledsen som jag var fick jag åka hem och fälla en tår..Och då jag skulle byta om till mjukiskläder så såg jag något sticka ut i BHn..och där var örhänget!! Nu är jag glad igen!! | |
Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-14 17:46 | |
![]() | Hörde en rätt kul historia i dag om annat som kan gömma sig i bh:ar. En av ungarna på jobbet berättade att hans pappa lagt en padda i sin mammas bh medans hon var iklädd baddräkten på stranden. Dock är jag helt säker på att hennes första reaktion inte var direkt och översvallande lycka när hon hittade den. | |
Cajsa-Stina | 2009-01-14 17:47 | |
![]() | Heeej på er....trodde ett tag att familjen emigrerat...skönt att se några på linjen. Hur gick Knut-kalaset Gräddis...blev presenterna uppskattade? | |
Maja G | 2009-01-14 17:48 | |
![]() | jajamensan...det var ju jättekul med paketrejs!! | |
Maja G | 2009-01-14 17:56 | |
![]() | Jag har choklad- och päronpaj över...Är det någon som vill ha innan jag slänger ut den?? | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-01-14 18:09 | |
![]() | Heej alla glada och vilken tur att örhänget kom till rätta. Tänkte först att du piersat dig. *Pjuhh* Snart ska iaf. jag gå och äta taimat med son och sondotter för att fira hennes nytagna körkort :) | |
kaparen - Ej medlem längre | 2009-01-14 18:27 | |
![]() | Det fanns lite liv ja... Paj är aldrig fel :) Se nu till att sonhustrun kör försiktigt, vita! | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-14 18:29 | |
![]() | Maja, hur avlöpte julgransplundringen? Många gånger har jag önskat att min man vore lite mer intresserad av städning och renhållning men det här som han sa igår var ganska kul: "Jag har ingen swimmingpool men jag har damm under sängen". | |
Tess 08 | 2009-01-14 18:50 | |
![]() | Vill ha godis och slisk och annat onyttigt!!!! Även en paj kan slinka ner... Jag har ångest, är trött och halvsjuk.... Har tenta på fredag som troligtvis går åt skogen, har fortfarande lite ögoninflammation och svårigheter att sova (eller rättare sagt så vaknar jag lite då och då....). Tänk på mig på fredag förmiddag!! Behöver all hjälp och stöd jag kan få.... Låter kul att paketrejset blav roligt... utan handklovar med rött fluff.... | |
Tess 08 | 2009-01-14 18:50 | |
![]() | Hej förresten! | |
Erikous - Ej medlem längre | 2009-01-14 18:55 | |
![]() | Hallo Tessy, det är ganska folktomt här idag tror jag :) | |
Tess 08 | 2009-01-14 18:57 | |
![]() | Äntligen!! Tack för att du dök upp Erikous! Trodde det var heltomt här idag... Börjar få panik och inte blir det bättre för att det ekar i tråden. | |
Erikous - Ej medlem längre | 2009-01-14 19:01 | |
![]() | Jaa, det är ju jobbartider nu. Men lyckliga jag slipper sådant. :) Har du haft det bra idag? | |
Tess 08 | 2009-01-14 19:04 | |
![]() | Jobbartider!?!?!?!? När f*n tror du att man jobbar???? Klockan är ju över sju... Då borde man väl ha hunnit hem och lagat mat?? Nej, jag tror det är någon form av kollektiv lättja som glider genom forumet.... Jag har pluggat 09.00 till 13.15 och har lärt mig skit och ingenting (känns det som).. Ska plugga lite imorgon och lär sitta och panikläsa heeeeela dagen OCH kvällen. Fredag 8.00 är det tenta (tack gode gud för omtentor) | |
kaparen - Ej medlem längre | 2009-01-14 19:06 | |
![]() | Lugn o fin nu, Tess! Det är ju bara en tenta och dom kan man väl få en ny chans på...? Undrars om dom har semlor idag också på Ica..? | |
remvanrijn | 2009-01-14 19:07 | |
![]() | Go morn är jag inte helt vaken eller läser jag att Vita går ut med son ocg sondotter för att fira henens nytagna körkort??? mena hon brorsdotter?? Tess.. det är Alltid jobbartider.. vänta bara tills dina lata studentdagar är över. Fast med 7 kr i ränta så behöver du ju snart inte ens jobba, då räcker det med att du sitter i en solstol på altanen halva året, och andra halvan sitter du i thailand lyckans kapitalist du.. =) | |