Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 906 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-07 12:01 | |
![]() | He he, tjena! :) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2009-05-07 12:07 | |
![]() | :D Jag retar mig inte på något just nu. Det innebär att jag med all sannolikhet är diskvalificerad från deltagande i denna tråd. Återkommer när sinnet är upprört! | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2009-05-07 12:17 | |
![]() | Ha, nu kom jag på en sak jag retar mig på. Att breväraren inte levererar sina brev på morgonen längre, utan mitt på dagen. Grrr! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-07 12:31 | |
![]() | Då retar jag mig på att brevbäraren aldrig kommer med rolig post. När fick jag senast ett innerligt kärleksbrev? Såna brukade landa på hallgolvet ganska ofta för några år sedan, för att inte säga tio-femton... | |
| Ässät | 2009-05-07 12:38 | |
![]() | "Älskade Sylvia" Det var allt för länge sen vi kuckilurade med varandra, dvs aldrig, jag är en hemlig beundrarinna och undrar om vi ska börja med kuckilurandet idag? Jag kan ta med kanelbullar så står du för mjölken. Många innerliga kramar från mig" | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-05-07 12:42 | |
![]() | Var glad över att du åtminstone HAFT män som ägt förmågan att uttrycka känslor. Jag kan inte ens gissa mig till hur ett sådant brev skulle se ut faktiskt :) Men å andra sidan... så är min egen förmåga till sådana uttryck kompatibel med den av en älgko. | |
| Ässät | 2009-05-07 12:46 | |
![]() | Min fd sambo och jag skrev brev till varandra varje dag då vi saknade telefon båda. Och även min fd pojkvän. Jag har dom kvar än tror jag. Dååå va det såå snuttinuttigt så | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-07 12:48 | |
![]() | Ååååh så fint, får torka tårarna här borta...:) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-05-07 13:22 | |
![]() | ANDERStG: Jag satt uppe och plågade mig själv. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-05-07 13:51 | |
![]() | Jag retar mig på alla äckel på msn. Skriv inte till mig när jag inte är kåt ffs. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-05-07 13:58 | |
![]() | Jag retar mig på att jag är trött och bara vill lägga mig och sova. Men jag har självdisciplin. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-07 14:22 | |
![]() | Varför tar inte fler livet av sig. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-07 16:30 | |
![]() | "Din dotter ser ut som mitt ex, fast flicka." SylviaPlath: Det där var det värsta jag läst på länge :D Är det vad en mamma vill höra tror du? :) | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-07 17:14 | |
![]() | Förresten är det helt genialt. Nästa gång man blir bjuden hem till någon som vill visa upp sin bebis och man sitter där och får kväljningar av hur marsipanen på tårtan skrynklar sig som nackskinnet på den där lilla saken och man inte kommer på det rätta att säga: "Jättesöt, ser precis ut som mitt ex" | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-07 17:17 | |
![]() | Plumspapper: Ur mitt perspektiv är det den finaste komplimang jag kan ge någon, eftersom mitt ex har det finaste ansikte jag sett. (Värre var det kanske för en kille som hette August, som första gången vi sågs fick höra att han var lik min farmor - det var också anledningen till min förälskelse i honom.) Man gillar ju de utseenden man känner igen, och har man inte så god fantasi att man förstår hur en söt liten flicka kan vara lik en man, så är det beklagligt. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-07 17:19 | |
![]() | Förstår hur du menade syliva, men det såg kul ut. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-07 17:21 | |
![]() | Och om du nu trott att denna ärligt menade komplimang uppfattats som något annat än det, vilka är i såfall dina motiv till att påpeka detta? Jag retar mig på dig, Plumspapper. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-07 17:22 | |
![]() | måste jag skriva nu för att se ditt inlägg? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-07 17:22 | |
![]() | Ok, då så. Då begraver jag stridsyxan for now. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-07 17:23 | |
![]() | Jag retar mig på att jag skall behöva gå iväg till posten nu. | |