Spelrum
Giraffen | 6 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 8 |
Mobilspel
Pågående | 19 651 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lillstölla | 2013-06-23 11:57 | |
![]() | Hej på er:) | |
piraja Maja - Ej medlem längre | 2013-06-23 12:15 | |
![]() | hej:) Skulle iväg för att posta ett paket på Ica Maxi.Hade två pocketböcker med mig tillbaks...Nu har jag 10 olästa böcker och 7 olyssnade ljudböcker till sommaren:) Ömsom regn, ömsom sol idag. | |
Lill-IT | 2013-06-23 12:22 | |
![]() | Hej på er finingar. <3 Bitte har ju också ny bild.. Så snygg så. :) | |
Lill-IT | 2013-06-23 12:23 | |
![]() | Jag har beställt mina semesterböcker på nätet. De har inte kommit än.. och tur är väl det för det är ett par stycken där som jag inte vet hur jag ska kunna vänta två veckor med att läsa. | |
Lillstölla | 2013-06-23 12:24 | |
![]() | Hej Maja o Lill:) Hur var eran midsommar? | |
Lill-IT | 2013-06-23 12:34 | |
![]() | Mycket mat var det.. rullade hem. Och trevligt sällskap. Men dottern var inte riktigt på humör så vi gick hem tidigt i sommarnatten. Försökte förmå henne att plocka blommor och lägga under kudden för att drömma om sin tillkommande.. men hon skulle minsann aldrig gifta sig. Kort sagt.. ett sjujäkla tonårshumör. Det hindrade inte mig från att njuta av vår lilla nattur.. och när jag hittade en padda och frågade henne om hon inte skulle kyssa den så suddades hennes sura min bort och vi fnissade vidare i natten. Har du haft det bra? :) | |
Lillstölla | 2013-06-23 12:42 | |
![]() | Haha, ja, lika bra hon börjar nu. Man ska ta sig igenom många paddor innan man hittar sin prins ;P Jag var med vänner, åt o drack gott, gosade med Mollan, kompisens hund. Var nog inte i säng förrän 4, men plockade inga blommor jag heller. | |
Bitte - Administratör | 2013-06-23 12:43 | |
![]() | Jo men frågan är ju varför jag ens har bild , sur som ättika även i dag men tyvärr kan det väl INTE kallas för tonårshumör Bitte | |
Lill-IT | 2013-06-23 12:45 | |
![]() | Lite nattsudd minsann:) Apropå nattsudd.. det var väl inatt det skulle vara sån där supermåne? Hoppas det blir molnfritt då. | |
Lill-IT | 2013-06-23 12:47 | |
![]() | Bitte. <3 Inte sura nu.. du är jättefin. :) Jag däremot börjar misströsta. Laddade uppe n bild innan din nya blev godkänd.. men den kom aldrig så jag laddade upp en annan i gårkväll.. men inte heller denna har ju som synes dykt upp. | |
Lillstölla | 2013-06-23 12:48 | |
![]() | Jo, tror det var i natt det är supermåne. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-06-23 13:05 | |
![]() | försöker att förmå dom att packa här,det går sissådär | |
Lillstölla | 2013-06-23 13:09 | |
![]() | Är det semester på G Titti? | |
corlini | 2013-06-23 13:10 | |
![]() | hade några elever här igår kväll på träning, det var en underbar kväll med blå himmel och vindstilla. alla var supernöjda och det var en perfekt midsommardagsavslutning. såg att det låg filmer på utube och väldigt fina ord på fb senare under kvällen från dem som vart här. känns skitbra, blir varm och glad. idag släppte vi ut ytterligare en unghingst till flocken på betet, kul | |
piraja Maja - Ej medlem längre | 2013-06-23 14:06 | |
![]() | midsommarhelgen var nästan som vilken helg som helst. Barna var hemma och käkade. Vi tog en tur till hembygdsparken i vår "hemby" ( tillhör iof inte vilkenhelgsomhelst-aktivi tet) Satt på balkongen med ett glas, eller kanske två, rosévin och läste bok. Vi somnade sedan vid 22.... | |
Lillstölla | 2013-06-23 17:51 | |
![]() | Låter som en lagom helg Maja, lugn o skön:) Härligt att vara med familjen. | |
Bitte - Administratör | 2013-06-24 07:54 | |
![]() | Måndag och äntligen är solen och värmen tillbaka i norr , dagens första uppgift blir att klippa gräset , jag gillar ju den motionen . Sedan får vi se vad det blir av denna dag , det är ju INTE så att det saknas att göra , men lika väl kanske jag bara njuter i solstolen. Bitte | |
Lillstölla | 2013-06-24 13:02 | |
![]() | Ser fram mot dagen, ska äntligen får träffa min kompis son som redan hunnit bli 8 månader! | |
Bitte - Administratör | 2013-06-25 08:33 | |
![]() | Gråväder igen , Nå ska ju till Boden-Luleå idag och efter det inget speciellt eller kanske åker på bilbingo Bitte | |
LadySol - Ej medlem längre | 2013-06-25 22:14 | |
![]() | Hej alla. :) Det var ett tag sedan jag tittade in här. Hur leker livet? | |