Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2008-11-05 11:13 | |
![]() | VAD KONSTIG DU ÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!! snö är ju nästan det bästa som finns! Och snart äre jul och då SKA det vara snöööö!! Och jag vill mysa med ljus och glögg! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-05 11:31 | |
![]() | Vad mycket positiv läsning här :) Ponnyvonny hemma igen, tess´rapport inne och vitas framtid ser ljus ut :) Och bennybolls svärmor har återvänt till pepparkakshuset, för att putsa sina skäggvårtor. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-11-05 11:51 | |
![]() | Jag vill också ha snö! mommes, Du nämnde förut att du ville se mina grejer och jag har gjort en ny blogg med nästan bara måleri nu på förmiddan. Här är den: walknotalk.blogspot.com/ Ha en bra dag, alla storstadbor och bönder! ;) | |
| Tess 08 | 2008-11-05 12:18 | |
![]() | Vad har du för positivt att komma med då mommes?? Vi verkar vara ett riktigt uppåt-gäng här för tillfället ;-) Få se om bossen (Vita) har tid med oss vanliga, dödliga sen när hon blivit viktig och oumbärlig ;-P | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-05 12:27 | |
![]() | :D | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-05 12:27 | |
![]() | Min snö är borta. Det är jag faktiskt ganska glad över, det går lättare att gå ute då. Den får väl komma tillbaka lite före jul. Min äldsta son ska komma hit och hälsa på (inte så ofta, då han bor 21 mil härifrån) och det är positivt :) Gariam, tack för inblicken i dina bloggar! Jag gillar dem och vill hemskt gärna se mer av dina alster. Jag tycker mycket om din mjuka, positiva anda. | |
| Cajsa-Stina | 2008-11-05 12:33 | |
![]() | Jag vill verkligen inte ha snö för det är så svårt att hitta bollarna på golfbanan. Nu ska jag gå ut på en långpromenad. Gariam, tittade in på din hemsida och njöt av dina fantastiska bilder. Bra:) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-05 12:39 | |
![]() | Oj Gariam vad fina bilder....vad duktig du är! Nu ska här hastas till jobbet. Kram på er alla och må så gott.... | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-11-05 12:43 | |
![]() | mommes: Bra att den andan uppmuntas, jag har nog varit lite i "andnöd" senaste tiden. ;) Stort tack till alla för feedback och fina ord. | |
| Tess 08 | 2008-11-05 13:07 | |
![]() | Inte för att vara petig eller så, C-S, men det finns faktiskt orangea golfbollar..... *mutter, mutter* | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-05 13:33 | |
![]() | Oj, Gariam vilka fina bilder :) Finns det inte röda golfbollar oxå? För just spel i snö.. hum... har för mig det iaf ;) Här skiner iaf solen och vet inte om vi får se ngn snö i år... ska det va snö, ska det vara mkt snö och ett par tre minus... men eftersom jag bor på de breddgrader jag bor så blir det för det mesta äckelslask! | |
| Cajsa-Stina | 2008-11-05 13:36 | |
![]() | Det finns även rosa och röda bollar:) Men när snön kommer hamnar dom under och då är det lika svårt att hitta dom ovsett färg. Varför muttrar du Tess....ingen bra dag? | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-05 13:37 | |
![]() | haha.. kanske ska sätta en sändare på dem tant Cajsa! :D | |
| Cajsa-Stina | 2008-11-05 13:37 | |
![]() | Hej elle, har hela tiden trott att du bor norrut i landet? | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-05 13:39 | |
![]() | nemen jasså? vad har fått dig att tro det? :) | |
| Cajsa-Stina | 2008-11-05 13:43 | |
![]() | Har för mig att jag hörde talas om Dalarna vid något tillfälle och såg framför mig en liten "dalkulla":) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-05 13:45 | |
![]() | haha :) Det var bara jag och Limer som sa att vi skulle köpa ett hus i dalarna... hittade ett fint nämligen :) men nää... jag bor ngnstans mellan benny och rem ;) det du! fast jag är född och uppväxt i sthlm, med en stor släkt i norr... mamma kommer från Kiruna :) | |
| Cajsa-Stina | 2008-11-05 13:49 | |
![]() | Dååå klarnar bilden...fast du skulle vara söt som kulla, det är jag övertygad om:) Mår lillhästen bra nu? | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-05 13:51 | |
![]() | va bra att det skingrade dimbankarna lite tant Cajsa :) Och tack... hade kanske inte haft ngt emot att vara en dalkulla heller, men vad vet jag, har aldrig varit i Dalarna :P Jepp ponnyvonny mådde prima igår och imorse :) Han blev så glad när han fick träffa sina kompisar igen :D Och min stora häst verkade lättad över att ha ponny hemma igen... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-05 17:30 | |
![]() | Elle: Min pappa kommer från en by utanför Kiruna oxå.. Va bra att ponnyvonny är på bättringsvägen... Jag njuter av tystnaden här hemma nu... | |