Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 218 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-02-25 22:04 | |
![]() | Självklart Zara har du den futten som gör att du inte blir magsjuk.Så ta det lugnt och svälj tio vitpepparkorn och vips så kommer absolut ingenting att hända:) | |
| Behringer | 2009-02-25 22:05 | |
![]() | yogamama 2009-02-25 20:41 nu är det dags för det vanliga kvällsbadet, ha det bra folks : ) om kapis dyker upp så säg att han kan försöka klå mig i gojan senare... om han vågar) Har du somnat i badet? ;) Jag somnar snart i fåtöljen Skölj ner 8-10 vitpepparkorn med ett glas vatten ett par gånger om dagen, Zara, så ska du nog hålla magsjukan i schack... | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2009-02-25 22:08 | |
![]() | hej igen,,, jag upptäckte ju att grey´s anatomy började ikväll, min enda tv-last : ) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-02-25 22:12 | |
![]() | Nu säger jag god natt och sov gott. | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2009-02-25 22:13 | |
![]() | hej och hej då Vita : ) | |
| Behringer | 2009-02-25 22:19 | |
![]() | Natti natti, vita! | |
| LadyZara | 2009-02-25 22:21 | |
![]() | God natt till er som ska sova. Och tack för stödet =). | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2009-02-26 09:30 | |
![]() | God Morgon på er! Jag är ledig och njuter av lyxen att dricka kaffe i lugn och ro med morgontidningen : ) Hoppas att ni alla får en fin dag, lediga eller ej . | |
| Behringer | 2009-02-26 10:41 | |
![]() | med tändstickor i ögonen hälsar också jag en god morgon till er alla *det måste bli slut på natt-glappet* | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2009-02-26 10:45 | |
![]() | En gammal nattuggla som jag älskar nattglapp : ) Men det är klart, det underlättar ju när man inte går upp alltför tidigt om morgonen ; ) | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2009-02-26 10:59 | |
![]() | Nu är det nog dags att ta sig ur pyjamasen.. ledig eller inte, nån måtta får det ju vara ; ) | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-02-26 12:29 | |
![]() | Äntligen frukost! Har jobbat sedan 06 och vaken sedan 05.15 så nu är det dax! :) Sen åker jag hem och tar det lugnt med lite vedklyvning, eldning, gallring av skog, tvätt och matlagning.. Ha det så bra allihopa så hörs vi säkert på söndag kväll när jag ska jobba igen... | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2009-02-26 13:09 | |
![]() | Och här sitter jag och konverserar med mig själv .. är alla på jobbet tro? Men det är en strålande dag ute, (så nu kan man ju tyvärr se hur skitiga alla fönster är) promenaden är avklarad, och nu då?? vad gör man av en ledig dag? Förslag någon?? | |
| Cajsa-Stina | 2009-02-26 13:14 | |
![]() | Hej Yogi.. skönt att du har lite ledighet:) Tja, här satt väl jag och betalade räkningar, uscha...så mycket det var den här månaden. Ser också att mina fönster skulle behöva ha sig en omgång men jag reser ju bort i nästa vecka så jag slipper se dom på ett tag. Förstag på aktivitet: gör sånt som du blir glad av:) | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2009-02-26 13:17 | |
![]() | Hej C-S *krama* jo, jag kom på nåt jag gillar, så jag tar ett bad : ) Sen ska eriko o jag köra lite dansmatta, är det sportlov så är det .. Resten av familjen är utflugna för bio och annat. | |
| Cajsa-Stina | 2009-02-26 13:19 | |
![]() | Förlåt en okunnig...vad är dansmatta? | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2009-02-26 14:11 | |
![]() | se.playstation.com/g...pe rNOVA-2/ dnasmatta är en "matta" med pilar på och ett tillhörande spel till playstaion 2. sen gäller det att "dansa" så att man träffar samma på mattan som visas på tv-skärmen, riktigt roligt, bra partyspel : ) | |
| remvanrijn | 2009-02-26 14:58 | |
![]() | hej C-s. ha det så skönt i thai. på lördag skall vi hämta dottern som vart i trakterna o jobat som volentär på barnhem/slummen. Hon har egen firma som utför hushållsnära tjänster. Utanför byn lånar hon min bil utan att debitera milkostnaderna till kunden.. -:P- men hon får inte ta den till stockholm för ett jobb, så du få nog låta bli att se ut. annars kan du fråga sloggimamma, hon vet inte vad att göra på en ledig dag | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2009-02-26 15:01 | |
![]() | hallå Rem! Ledig eller inte.. fönster tvättar jag inte, då blir de bara randiga.. Hade tanke på att städa lite, men nääää... Hänger här istället, läser ikapp vänners bloggar och slappar.. underbart! | |
| remvanrijn | 2009-02-26 15:04 | |
![]() | desto mindre man har att göra, desto slöare o mindre effektiv man blir.. | |