Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 906 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-07 17:26 | |
![]() | Eller förlåt, POSTEN FINNS JU INTE LÄNGRE, vilket innebär att jag inte vet vart fan jag skall gå för att skicka ett paket. Jag retar mig som fan på lägre servicenivå till följd av omotiverade avvecklingar av företag. | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-05-07 17:28 | |
![]() | "Jag retar mig som fan på lägre servicenivå till följd av omotiverade avvecklingar av företag." Håller med. Segt som fanken att knata iväg till Tempo eller nån annan skit för att ta emot och skicka paket. p.s skynda dig, jag behöver min mr. knubby-leverans pronto | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2009-05-07 17:29 | |
![]() | one-punch är rolig :) | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-05-07 17:32 | |
![]() | Säger som min far: nåt skall man ju va;) | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-07 17:37 | |
![]() | Ärligt menad komplimang? Har jag skrivit att den inte var det? Om du inte själv ser det komiska i att se sitt ex i en liten flickas ansikte så har du nog mindre distans än jag trodde. Förlåt, ska inte skämta med dig igen. Ett ex kan ju vara en ful gubbe det är inte lika självklart att jämföra med som en kattunge, även om han var vacker för dig. Alla ser kanske inte sina ex som det vackraste i världen heller. Ex är ju personer man inte vill vara med längre (för det mesta). | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-07 17:39 | |
![]() | Ja, nåt skall man ju vara. I mitt fall: arg som ett bi, och en flinga ledsen. | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-05-07 17:44 | |
![]() | Bra att ilskan är starkare än ledsamheten i alla fall. | |
| Lill-IT | 2009-05-07 17:57 | |
![]() | Ska pigga upp dig med en hyllningsdikt Sylvia... :-) Ode till en forumsgudinna ------------------------- ----- Ack Isabella, denna väna blomma. Du är det rågade kruset. När andra tunnor skramlar tomma Du är vägen, du är ljuset. Knivskarpt är ditt intellekt outsägligt vacker är din själ. Hela du är helt perfekt dessutom är du snel;-) Likt bin runt honung, männen flockas din gunst ivrigt de söker vinna. Av det ouppnåeliga de lockas för vem kan väl erövra en Gudinna? Finn din like, finn en Gud Sky inga medel, sätt dina garn. Vill se dig i äktenskapets skrud ömt fostrande dina barn. | |
| Ässät | 2009-05-07 18:13 | |
![]() | Hm jag har haft en pojkvän som såg ut som Mr Bean, fast det var innan Mr Bean blev känd..hm | |
| Tess 08 | 2009-05-07 18:17 | |
![]() | Jag retar mig på att många tycker att jag inte gör något på dagarna. Jag studerar heltid och har tre barn och ändå säger flera "du som ändå bara är hemma på dagarna" om de dagar jag inte har föreläsning | |
| Tess 08 | 2009-05-07 18:18 | |
![]() | Ässät - Här i stan finns en kille som är rätt fin (har mången flicka efter sig) och är lik mr Bean... Hur f*n går det ihop?? Ja, jag vete faen, men det är så :D | |
| Ässät | 2009-05-07 18:20 | |
![]() | Ja du, jag vet faktiskt inte hur jag föll för honom oxå hade han nog namnet emot sig också. Harald... de fulaste namnet jag kunde hitta..eller ja, haft en annan kille som heter Urban, det är nog snäppet värre | |
| Mouche - Administratör | 2009-05-07 18:21 | |
![]() | Önskar alla en trevlig helg och skickar en extra liten kram till Ässät =) Mouche | |
| Lill-IT | 2009-05-07 18:23 | |
![]() | Isabella... här är en forumsgud! Skynda dig.. kom! Hej Mouche:-))) | |
| Mouche - Administratör | 2009-05-07 18:24 | |
![]() | Retar mig på att alla vackra kvinnor finns HÄR på Beta och inte i min soffa... Mouche =) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-07 18:25 | |
![]() | Konsekvensbrist. | |
| Mouche - Administratör | 2009-05-07 18:27 | |
![]() | Jag retar mig också på att jag tänker på blodpudding varje gång jag ser en viss kvinnlig skribents inlägg | |
| Ässät | 2009-05-07 18:29 | |
![]() | Åååh goa Mouche. Du får en varm och innerlig kram tbx och hoppas att solen skiner på dig :) | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-07 18:29 | |
![]() | Tess: stort organ kanske Retar mig på MICHEL, Må han brinna i helvetet | |
| Tess 08 | 2009-05-07 18:42 | |
![]() | Gimp- Nej, det vet jag inget om! Han ser bra ut och har jättefina drag... och ser ut som mrBean :) | |