Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 206 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maybach | 2009-04-15 14:03 | |
![]() | "gemigtro", vad snackar du om? Har jag inte rätt till egna åsikter och uppfattningar? Måste man ha en doktorsexamen i fotbollsvetenskap för att få spekulera och kommentera saker? Och jo, klart jag var på matchen, men enligt min far (som jag sa) så sa dom på radion att Hammarby spelade bra. Läs om, läs rätt. För att avsluta med att kommentera reklam med Tauer så tycker jag att den är kul. Vad är "pinsamt" med den? Om något är pinsamt är det väl att AIK fortsätter kopiera stockholmslagen och kommer på att dom ska kalla sina supportrar #1 sin reklam när DIF har gjort det i flera år.. Ha en bra dag | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-15 14:11 | |
![]() | Maybach,jag tycker inte att du ska reta upp dej på den där killen. Han vet inte vad han snackar om. Tro mej,jag vet. | |
| Maybach | 2009-04-15 14:18 | |
![]() | Bara för att utveckla min teori om att det finns en Petur Lekur i Igor Armas så tycker jag att det finns ganska mkt underlag att grunda mina åsikter på. Jag har sett en träningsmatch på försäsongen och båda allsvenskan matcherna - och i alla tre matcher har jag gillar hans resoluta beslut m.m. Sen får man väl ändå lite på Tony och andra i klubben som i intervjuer säger att han är benhård och säker i sig själv... Nu ska han bara slipa på att komma in i det svenska spelet som sagt, så tror jag vi har en riktig klippa! | |
| Maybach | 2009-04-15 14:19 | |
![]() | allsvenska matcherna* ska det stå och litA på tony... * | |
| Maizena | 2009-04-15 22:11 | |
![]() | Hemkommen från DIF-Jävle.... Så vad säger man..Rajja kan ta mig fan inte ta emot en boll. Vi skjuter alldeles för sällan och skapar i stort sätt ingenting. Nä hela tillställningen var ett sömnpiller... För att inte tala om klacken...fyfan vad dåliga vi var. Fattar inte varför folk ställer sig i klacken när dom hör hemma på sittplats. Enda glädjen idag var att IFK fick spö. Tack Häcken. Tycker också det är kul att BP leder serien och har noll insläppta mål.... | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-15 23:43 | |
![]() | Maybach "AIK kopierar stockholmslagen" ? -är du alltid full? Bajare är pundare och verkar inte ha ett rätt. ...och vad jag vet var AIK först i stockholm, så om någon härmas är det inte VI. Det är en grej som en spelare kommit på o kärt igång. När har någon lillebror el kusin kallat sina spelare för nr1 och gjort så att ingen i laget får ha det numret på sin matchtröja? Jag tror apa if hade fått ett mer attraktivt sken över sig med bildspel på fornstora dagar, en levande publik och sin tradition än att lattja med Taur o Zoran som redan har pajas-stämpel på sig hos sina egna framförallt. Tauer verkar skitskön som person- men det är inte det man vill ha som back. många djurgårdare är inte alltför förtjusta i Tauer som en fotbollspelare och reklamen visar bara vad dif är i år - en mellanbra reklam åt ett mellanbra gäng. mvh ps AIK- först, störst och vackrast. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-15 23:56 | |
![]() | Hahahaha snacka om att ifk blowit fick den i röven ikv. Häcken - ifk 4-1 | |
| Maybach | 2009-04-16 00:01 | |
![]() | Vad är grejen med göteborgslagen? GAIS vinner först med 5-1 och förlorar nästa med 4-1. IFK Göteborg vinner först med 6-0 och sen förlorar dom med 4-1 mot Häcken. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-04-16 00:02 | |
![]() | Bipolär fotboll? | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-16 01:02 | |
![]() | sport.msn.se/fotboll...e_ gick_hem Snoppskämtet gick inte hem Djurgårdsbacken Jan Tauers snoppskämt skulle vara oskyldigt. Reaktionerna på hans drift med lagkamraten och målvakten Pa Dembo Touray har emellertid varit starka. - Det är högst olämpligt, säger klubbens vd Alf Johansson till Sportbladet. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-16 01:06 | |
![]() | Tauers skämt roade inte ens mej. Och jag vet för det mesta vad jag pratar om. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-16 05:23 | |
![]() | jag gillar anneli | |
| Miss_jk | 2009-04-16 06:34 | |
![]() | Jag tyckte inte att det var skönt att ifk förlorade mot häcken. Förlorar man med 6-0 mot ett lag så ser jag helst att det laget vinner sm-guld och utklassar allt i sin väg. Då kanske det blir lite ursäktat till slut. Efter dessa två resultat (ifk-DIF, häcken-ifk) så skulle man kunna säga att häcken kan slå oss med 10-0. Typ. Så matchen då. Nada och intet. Det räcker så. Eller jo förresten, ett skott på mål, dock vårat eget mål... | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-16 07:26 | |
![]() | asså jag kollade på dif - gif. gif hade ju typ 3 jättechanser. för er andra, på Allsvenskans officiella matchbilder som köps av flummiga saker, typ Aftonbladet TV som finns på deras sida- så sa dom att dif inte skapade en enda chans härliga pengar ni kasta ut på oremo | |
| gitarrmongot - Ej medlem längre | 2009-04-16 10:13 | |
![]() | Lejonmix, du är en rövhatt. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-16 10:21 | |
![]() | gitarrmongot - ditt namn är hemskt. jag snakka med en som såg att du dissat mig i nån tråd förut. haha du verkar vara "liten" | |
| Tobbelille | 2009-04-16 12:13 | |
![]() | förhoppningsvis har vi gjort våran plattmatch för iår nu, men solen skiner ju idag ändå | |
| Miss_jk | 2009-04-16 12:36 | |
![]() | lejonmix: Vet inte om ditt inlägg om gefles tre chanser var till mig, men jag menade i alla fall nada och intet från DIF's sida. Gefle hade ett par chanser men DIF var iskalla. | |
| Maybach | 2009-04-16 15:13 | |
![]() | Helsingborg - Hammarby ikväll då. känner mig inte överdrivet förväntansfull, men ett kryss skulle kännas bra åtminstone inför det stundande derbyt. Tyvärr tror jag mer på 0-3 eller nåt. | |
| vulcan | 2009-04-16 16:02 | |
![]() | Det är just i de lägena som Bajen brukar överraska med att vinna med 3-1 istället. Drömma kan man ju alltid :-) | |