Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 836 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:44 | |
![]() | ramsay: Vad bra :) Hoppas alla opererade som också påstår sig vara osjälviska inser detta och blir kattfaddrar redan idag. Bli kattfadder du också! Gottgör -medan tiden är! | |
| Amandaaan - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:45 | |
![]() | Sylvia, det är så att Tvålis jämför socker och plastikoperationer. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:47 | |
![]() | aotch, kan man göra det på annat sätt, hatar djur:) aldrig påstått mig vara osjälvisk. tvärtom, själmedvetenheten är en konst och dygd. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:47 | |
![]() | Eh, ok. Den aspekten har jag tydligen missat. Jag trodde vi diskuterade normer. Jämförelsen med socker blev lite märklig då. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:49 | |
![]() | Hur fan kan man tycka sig ha rätten att bestämma över/döma ut andra människor utseende? Det är NI som är ytliga, ni inser förstås det! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:51 | |
![]() | Å, logikernas logiker har återuppstått... Välkommen tillbaka! | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:52 | |
![]() | Tack sylvia, nig lite fint och lyft på hatten så blir välkomnandet fulländat! | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:55 | |
![]() | EN person som plastikopererar sig gör det för att förändra sitt eget utseende inte för att jävlas med er. Ska vi ta någon känd person som exempel, Carolina Gynning är hon en "bimbo"? Om inte, har hon aldrig varit det eller slutade hon vara det när hon plockade ut siliconet? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:55 | |
![]() | Har ingen hatt, men jag lyfter gärna på kjolen för dig om du vill se ett par riktigt fulländade spiror. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:56 | |
![]() | haha:) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:56 | |
![]() | Ramsay: Tyvärr, det är enda sättet :) Jag skickar över postgironr senare. Nouba: Alla bör försöka jobba på att se människan bakom stilen, prylarna och utseendet. Jag försöker bara förklara mekanismerna eftersom det verkar finnas många som undrar varför inte allt och alla kan uppfattas som lika smarta och blygsamma. Det är inte mitt fel att själsligt djup förknippas med spartanskt leverne, osjälviskhet, avsägande av ägodelar osv. Du får gå och spöa nån munk. | |
| Amandaaan - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:56 | |
![]() | Hihi | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:57 | |
![]() | SYlvia: Du kan inte vara så vulgär i ett allmänt forum. Men jag tar det som en invit;) | |
| Amandaaan - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:57 | |
![]() | Jag hinner nog operera in sillisar innan denna diskussionen är över :) | |
| Snoosy | 2010-06-18 22:57 | |
![]() | Klart att man måste ta till med plastikkirurgi vid behov. Men att se äldre överklassmänniskor strama åt sin hud så ansiktet ser onormalt ut är för mig helt obegripligt. jag förstår att en person som har väldigt mycket rynkor vill göra något åt det. Men nu pratar jag inte om dom! Såg den här länken bara precis innan jag såg plastiktråden. finance.yahoo.com/fa...rg e-estate Blir nästintill förbannad på kirurgerna som går med på att ta fram ett ideal som bara ser konstigt ut. Kan slå vad om att hon skulle vara så jäkla snygg utan alla operationer hon gjort! Om man nu måste diskuttera utseende. Personligheten sitter inte i utseende! Personlighet är så mycket viktigare.. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-18 23:10 | |
![]() | Ja fast du krånglar, det beror på folks fördomar inget annat. Själsligt djup förknippas för övrigt med helt andra saker för mig. Vart fan kom munken in i bilden? Du är tramsig, tänk igenom dina åsikter i några minuter och återkom. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-18 23:14 | |
![]() | Jag funderade på att skönhetsoperera mig bara för att retas. Men sen kom jag på att allt redan är perfekt. Det är där jag befinner mig nu i perfektion, längtandes efter den första rynkan för att kunna basunera ut mitt användande av botox. Det ska bli kul. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-18 23:15 | |
![]() | såna där små horn i pannan då? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-18 23:16 | |
![]() | Nouba: Munken kom in för många många år sedan. | |
| Take Aim - Ej medlem längre | 2010-06-18 23:19 | |
![]() | Önskar att jag vore lika fulländad som NÅBA. | |