Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 621 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| odin - Administratör | 2012-04-11 21:15 | |
![]() | icarozz, vår plan är även en iPad-version. Men skall få till buggar plus lite fler features först! kvikvi, vi kollar på det! | |
| Pubbe | 2012-04-11 21:49 | |
![]() | Felrapport: Min spelplan har blivit helt svart nån gång, funkade dock gå ur appen och in igen! Det där med att staden blir fel har jag noterat att det blivit för flera som reggat sig direkt i appen! Som att den hoppar ett steg varje gång i listan om jag fattade kompisar rätt. Har blivit utloggad några gånger, så jag kommer ur appen helt. Skulle gärna att spelen lades i ordning efter senaste drag, även om tiden syns så skulle det va fint att det hamnade i en lista (som på wf) Annars känns den här mycket bättre än wf. Riktigt glad att appen finns! Bra jobbat :) | |
| Tinna | 2012-04-11 21:53 | |
![]() | Har installerat appen. Nu ska det bara spelas också. Ett steg i taget. ;) | |
| Tinna | 2012-04-11 23:49 | |
![]() | Jag retar mig lite på att det inte är automatiskt inställt på stor bokstav i början när man ska chatta. ;P Sen skulle jag vilja ha en smidigare övergång mellan forum och spel. Är man inne i spelet så kan man klicka hit med community-knappen, men jag skulle vilja enkelt klicka mig tillbaka med. ^^ | |
| Linda A | 2012-04-12 07:31 | |
![]() | Tack för en jättebra app. Har spelat androidversionen ett tag nu och har några tankar om den. Klart mycket bättre än wordfeud på många punkter men saknar ändå några grejer. Brukar förbereda mitt nästa drag direkt efter att jag lagt så då vore det önskvärt att bokstäverna man i förberedande syfte lagt ut på brädan utmärker sig på något sätt. Har det gått lång tid så kan det vara svårt att komma ihåg vad man tänkt göra. Skulle också vilja att det skiner igenom de utlagda bokstäverna vilka bonusrutor som finns där under. Spelar kanske inte så stor roll men dock en sak man vant sig med från wordfeud. En annan sak jag gillar bättre med wordfeud är den mörka bakgrunden, trodde jag skulle vänja mig vid det här men trivs fortfarande bättre med det mörka. Valmöjlighet vore jättebra. När man chattar så blir det inte automatiskt stor bokstav i början av meningar. Sen så undrar jag vad som hänt med topplistan? Ratingen ligger inte riktigt i storleksordning längre, tror det har varit rätt förut. Återigen tack för en bra app och kul att den kommit till iphone också så man även får spela mot de stackare som inte har android :-) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2012-04-12 08:38 | |
![]() | Ja, ratinglistan är fucked up för tillfället. | |
| odin - Administratör | 2012-04-12 08:51 | |
![]() | Ska kolla upp ratinglistan. Övriga buggar är noterade, vi skall försöka åtgärda dem ASAP. | |
| odin - Administratör | 2012-04-12 09:12 | |
![]() | Nu är topplistan OK, litet misstag av mig när jag höll på och ändrade i topplistekoden igår :D | |
| amanda | 2012-04-12 09:17 | |
![]() | Orkar inte kolla igenom hela tråden om ngn rapporterat det redan, men jag lyckas inte använda två joker-brickor i samma ord. Det ska man väl kunna? Den första går att välja bokstav på, men när jag försöker välja på nästa byter den bokstav på den första och den andra förblir blank... Trist, nu missar jag en rullning... | |
| odin - Administratör | 2012-04-12 09:33 | |
![]() | amanda, vi har fixat felet. Den kommer i nästa uppdatering så fort Apple godkänt nya app-versionen för publicering! | |
| amanda | 2012-04-12 09:36 | |
![]() | Uppdatering: det visade sig vara bricka två per se som var keff. Även efter att jag använt den första och skulle använda den andra i ett annat drag gick det inte att ge den en bokstav. Den gick att flytta och allt men inte att använda fullt ut. Tryckte jag på lägg kallade spelet den för en 'bogus tile'. Irriterande! | |
| amanda | 2012-04-12 09:36 | |
![]() | Ok! | |
| -Mirre - Ej medlem längre | 2012-04-12 10:21 | |
![]() | Har just nu ett spel igång där motståndaren har andra poäng på sina brickor..? T ex så har han 1p på både I och L. Kan det vara så att han har en ouppdaterad version....? | |
| odin - Administratör | 2012-04-12 10:26 | |
![]() | Det låter konstigt. Kan du ta en skärmbild/screenshot så vi kan se? Tack! | |
| -Mirre - Ej medlem längre | 2012-04-12 10:53 | |
![]() | Jag kan ju inte se brickorna i hans spel tyvärr. Detta är vad han själv uppger, han känner sig frustrerad över att poängen aldrig stämmer...... | |
| Lordi06 | 2012-04-12 11:31 | |
![]() | Uppdaterade till android 4.0.3 sen beter sig beta-appen lite segare, dels tar det tid innan motståndare med foton visas, plus att poängberäkningen försvinner ibland i spelrummet då man lagt ett ord. Förr: AR, RETA (4+8=12), Nu: AR, RETA | |
| odin - Administratör | 2012-04-12 12:50 | |
![]() | OK. Skall prova med 4.0.3, danke | |
| Prärieklocka | 2012-04-12 14:34 | |
![]() | Har just börjat spela min första match. Har väntat på iphone-appen och är glad att den har kommit. Ska tipsa mina wordfeudvänner om detta precis som jag brukar tipsa dem om betapet på nätet! :) | |
| Pubbe | 2012-04-12 14:54 | |
![]() | Hehe har lockat över ett helt gäng till beta-appen istället nu :P | |
| Pubbe | 2012-04-12 15:43 | |
![]() | En annan sak som jag testat som inte verkar funka som det ska är att när man väljer från var i landet spelaren man söker ska vara från så är det ändå random som det verkar. Har för skojs skulle valt olika ställen vid flera olika tillfällen men ändå fått spelare från andra ställen än det jag fyllt i. Tycker böjning/grundform ska finnas som alternativ även under fliken gå med i spel. Sen igen tycker jag det vore väldigt bra om spelen lades i den ordning efter senaste drag, nu lägger dom sig huller om buller så när man hittar en ny spelare får man börja leta i listan, annars bra med tidsvisning från senaste drag och likaså hur mycket av spelet som är gjort. | |