Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-11-05 18:23 | |
![]() | Här har dimman legat tät hela dagen o gör så fortfarande... Min systersons pappa har rötter från Kiruna-trakten puss o kram i höstrusket :) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-05 18:49 | |
![]() | Jihooo för Norrland!!! :D Tänk vad jag har varit duktig idag! Slutade jobbet 16.30, åkte med syrran hem (ja den som skulle/ska strypas, men ibland e hon lite bra o ha).. va hemma ca 17.00, bytte om och ut och mockade i stallet... dammsög mitt rum och va färdig strax efter 18!! :D Vad ska jag nu hitta på? äta choklad såklart!! med ingefära och citronsmak... och självklart umgås me lillasyster me! ;) | |
| Tess 08 | 2008-11-05 20:00 | |
![]() | C-S jag muttrade mest för att du aldrig verkar få nog ham moderatbandyn... Och för att du inte vill ha snö?!?!?! HUR kan man bara tycka så???? Har haft roliga veckor nu.. (Nej, jag ljög). Allt har varit åt helvete och nu när det börjar ljusna så... Nej då. Mitt "hemmaliv" har inte varit så uppåt på olika plan. Har skrivit rapport (om någon missat det) och har skickat in den, arbtetat lite mer på den, läst igenom abstrakt till de andras rapporter och hela rapporten jag ska opponera på. Jag har alltså idag och i morgon på mig att gå igenom de andras arbeten och KVART I TRE idag ringde de från sjukhuset och vill att sonen ska komma på en skiktröntgen i morgon... Det är 12 mil till sjukhuset så vi är borta stora delar av dagen.. Och på fredag morgon (i arla ottan) ska allt vara klart för då åker vi till opponeringen (också 12 mil bort). Nej, livet ska inte vara så jävla lätt jämt.!!! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:08 | |
![]() | Vad ska jag hitta på då? Har nu sovit en stund på soffan och nu är jag piggelin igen! Men vad ska jag göra??? | |
| Tess 08 | 2008-11-05 20:12 | |
![]() | Ge mej lite pigg?? Behöver det VERKLIGEN! ;-) | |
| Tess 08 | 2008-11-05 20:12 | |
![]() | Om jag somnar i soffan är jag dyngtrött när jag vaknar och orkar endast släpa mig till sängen.... Pigg? Nej, pyttsan.. Inte jag inte! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:14 | |
![]() | Nä, jag var visst inte så pigg som jag trodde..Tror faktiskt att jag ska bädda ner mig i bingen..Känner mej lite sjuk....Kan inte någon omhändertaga mej lite grand? Du smittade nog mej, Tess... | |
| Tess 08 | 2008-11-05 20:15 | |
![]() | Ja, jag har haft lite ont i halsen och näsan är lite täppt... men nu känns det lite bättre... Du fick nog lite av mej där ;-) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:18 | |
![]() | va inte det liiite onödigt av dej Tess att bjussa på det eller?:) Usch, det låter som en jobbig vecka du har framför dej...Hoppas allt löser sig till det bästa, KRAM! | |
| Cajsa-Stina | 2008-11-05 20:21 | |
![]() | Tess, kära vän, du har det för jobbigt just nu. Förstår att det sliter på både kropp och själ att orka med allting, framförallt när du har något som oroar dig betr sonen. Jag sänder dig energi och kramar genom rymden:) *kram kram* | |
| Tess 08 | 2008-11-05 20:25 | |
![]() | F'låt, Benny! Inte meningen... Hamnar nog i koma snart... | |
| Tess 08 | 2008-11-05 20:25 | |
![]() | Tack för kramar och lite kramar tebax ;-) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:33 | |
![]() | *trött efter allt dansande* Hallo :) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:37 | |
![]() | *krama i massor* Hej lillasyster erikous! Det va ett tag sen! :) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:42 | |
![]() | Ja sannerligen, det må så vara :) Jag har varit fullproppad med läxor, dans och.. ja, något annat. Jag måste nog ta mig en frukt nu. *kilar iväg* | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:55 | |
![]() | I´m back :) | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-11-05 21:30 | |
![]() | Kramar o sånt är säkert bra när det är jobbigt. Men jag tror tessan behöver en rejäl glögg. Känner mej lite krasslig själv så jag tar en jag också. Nån mer som vill ha? ( Ja inte Erik då så klart:) ) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-06 13:17 | |
![]() | Nä ngn glögg blev det inte, för det tycker jag inte om... men jisses vad mannagrynsgröt jag åt till frukost! Proppmätt blidde jag... och sen proppar jag i mig en massa mat till lunch också! :O Tror jag ska spricka! Sen har kollegorna bakat marängspöken till den lilla fest vi ska ha på måndag och några maränger blev misslyckade så de fick vi äta upp... ujuj... tur jag ska ut och gå lite sen! Har köpt mig ett par vinterskor att ha på jobbet idag också... knallröda med ludd! Nu sitter jag med kofta och fleecejacka då jag fryser och helst skulle vilja fortsätta sova... barnen har ju sin vila nu... men nä, dags att ta upp de barn som inte får sova längre... pözz o kjam på er alla! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-06 13:55 | |
![]() | Vad mysigt det låter med sovstund :) *Saknar småttingar* Du behöver nog rejält med mat i jobbet, Elle. Är säker på att barnen gillar dina röda skor :) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-11-06 13:58 | |
![]() | Här kommer en liten sjukling... tror inte att jag kan vara inne länge men lite kanske ;) Slår in lite julklappar :P | |