Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 19 337 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Bitte - Administratör | 2013-07-08 09:08 | |
![]() | Suckar , dammsuga , vaska och sånt sedan stryka kläder inför begravning i morgon , tvättmaskin behöver snurra , och jag har ont i nacken. Nå tjurar väl till och fixar allt detta Bitte | |
Heribertan | 2013-07-08 09:45 | |
![]() | Första semesterdagen, helt underbart! Kan städa fixa och dona i lugn och ro utan några tider att passa. Sen en lång simtur i utebassängen, bra för både kropp och själ. Jag njuter... | |
Lillstölla | 2013-07-08 12:46 | |
![]() | Härligt med bassäng! Dagen visade sig bli riktigt vacker ändå så blir kanske lite sol o bad idag ändå. Grämer mig fortfarande över min klantighet gällande min medicin. Borde ha bättre koll vid detta laget. Kommer inte härifrån idag heller. Nåja, får passa på att njuta medans jag kan. K älskar att vara här med så är härligt. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2013-07-08 20:58 | |
![]() | Hej. :) Fint att se ditt anlete igen, Stölla. <3 | |
Bitte - Administratör | 2013-07-09 08:44 | |
![]() | Uppstigen i regnet , lite kläder att stryka och packa i kväll åker vi bort för 1 natt ,,kul inte alls för detta är för att vi ska på begravning i morgon =/ Bitte | |
Lill-IT | 2013-07-09 11:15 | |
![]() | Kram Bitte. <3 | |
piraja Maja - Ej medlem längre | 2013-07-09 18:05 | |
![]() | En dag närmare semestern:) Hann inte med att sorter gemen i färgskala idag. Jaja, det är en dag imorgon också! | |
Lillstölla | 2013-07-09 20:54 | |
![]() | Detsamma Lady, länge sen du var här sist! Hemma från paradiset nu, både skönt o trist. Som alltid. Hej på er tjejer, hoppas allt är fint med er. | |
Lillstölla | 2013-07-09 23:36 | |
![]() | Ho ho, ingen hemma? Kommer kanske befinna mig i Götet sista veckan i juli/första veckan i augusti. Några Beta-borgare som kanske skulle ha tid med lunch eller fika då? | |
Lill-IT | 2013-07-09 23:46 | |
![]() | Ja! :) | |
Challe_B - Ej medlem längre | 2013-07-09 23:52 | |
![]() | här | |
Lillstölla | 2013-07-09 23:59 | |
![]() | Härligt:D Hur mås det med er annars då Lill o Challe? | |
Lill-IT | 2013-07-10 00:16 | |
![]() | Oj.. jag bara kilade ut i köket och kokte ägg. Nattamat.. Jag har semester. Har solat och badat med syrran i två dagar så jag ser ut som en kräfta nu. Har lyckats bränna smalbenen av alla ställen.. men jag kanske inte smörjt mig så väl där. Gott med lite aloe på det nu. Svalkar skönt. Är fortfarande väldigt trött. Den här semestern kom i grevens tid.. Har inte ens orkat ta mig an min hög med semesterböcker.. men det kommer väl. Värre är att jag för första gången misslyckats med ett sångtextuppdrag. Har verkligen ingen inspiration.. Fick lämna det till en annan. | |
Challe_B - Ej medlem längre | 2013-07-10 00:25 | |
![]() | jag sitter och filar på ett blogginlägg och dricker bärs | |
Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-10 00:28 | |
![]() | Jag sitter och är förbannad över att jag inte har mensskydd hemma. Så nu tänker jag promenera ut mitt i natten och köpa det. Risken finns att jag blir nedslagen där jag går helt ensam och känslig och trött... eller så finns risken att någon stackare blir nedslagen av mig. Jag hatar att vara kvinna. | |
Lill-IT | 2013-07-10 00:30 | |
![]() | Mollee <3 | |
Challe_B - Ej medlem längre | 2013-07-10 00:56 | |
![]() | ettlejonidig.blogg.s...tm p=321284 | |
poppy red | 2013-07-10 01:06 | |
![]() | "ibland hördes det spridda skratt när kameran lyckades få in gråtande tjejer, vilket var ganska ofta. Det är ju inte roligt? Det är ju bara fint." Ja! Din blogg? | |
Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-10 01:07 | |
![]() | Vilka roliga inlägg du har skrivit! Nu har jag bara läst det nyaste och det med Birro, men ändå! Haha, nu fick jag mig ett gott skratt inför mitt nattliga äventyr. Tack! Och vad skönt att det löste sig med lurarna, sånt är ju förjävligt | |
Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-10 01:39 | |
![]() | Jag överlevde! Haha, det var så roligt, för på macken har man gjort så att butiken är stängd och att man istället får beställa sina varor i luckan av expediten. Hur som helst så jobbade där en ung trevlig kille idag, det var ett rent nöje att be honom springa in och hämta bindor, cola och en påse godis. Förvirringen som uppstod vid typ av märke på bindorna var roligast! Men han var så duktig och hämtade rätt sort och rätt påse godis! :-) | |