Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-07 12:05 | |
![]() | Idag är det fredag o jag är ledig hela långa helgen!! Ledig o ledig...Har suttit i telefon o försökt att få tag i kommunens enhetschefer för inbokning av filmvisning..Inte lätt inte!! En inbokad tid blev det på 1,5 timmes telefontid!.. Nu ska jag iväg o handla mat...Kylskåpet gapar tomt! Vet ni förresten hur man ser att en mus är i kylskåpet?? Jo, ostbågen står utanför!!!! | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-07 12:54 | |
![]() | hihi tokiga människor... trådindianer? Ska börja med röksingnaler tror jag *puff puff puff* Vad ville jag ha sagt? :O | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-11-07 12:55 | |
![]() | Är det erfarenheten av pappa o pojkvän du bygger det utlåtandet på, Nessa? :) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-07 12:56 | |
![]() | Jag intygar att så är fallet ;) Kram på dig kapis!! | |
| SämstpåBeta | 2008-11-07 13:50 | |
![]() | Nu har jag läst alla inläggen och min slutsats är att det är en mycket lång tråd! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-07 15:01 | |
![]() | Bra slutsats hörrudu! Hur ser man om det har varit en elefant i kyskåpet då? Det är fotspår i smöret!! | |
| Teppy | 2008-11-07 15:09 | |
![]() | Får jag involvera mig i er underbara tråd. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-07 15:21 | |
![]() | Hej Teppy och bäbisen ;) Ni är så välkomna som bara ni kan vara. Sen behövs det lite joller i tråden och så många som vi är så kommer du aldrig att få barnvaktsproblem Teppy :) | |
| SämstpåBeta | 2008-11-07 15:24 | |
![]() | bennyboll, jag fattar inte ditt inlägg? Hur i all sin dar kom elefanten in i kylskåpet? | |
| Tess 08 | 2008-11-07 16:02 | |
![]() | Vita: Klart det är det Birsta!! Finns det fler??? HAr nu opponerat klart och det känns himla bra att vara "utan" jobb hel helgen. Slappa, montera garderob osv... | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-07 16:29 | |
![]() | Men Tess då kanske vi stöter på varandra där brukar ju åka dit och handla när jag är uppe. Då ska jag hålla utkik efter ett stort knollrigt hår ;) Undrar om man kan fråga: Hej heter du Tess? alias mamman...ni vet hon som är gift med tomten som är far till alla barnen...... | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-07 16:30 | |
![]() | Det är väl det här som är kruxet att hålla reda på en storfamilj! | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-07 18:53 | |
![]() | hihi man kan inte låta bli o bli glad när man kliver in här :D Och se där va ju Teppy oxå! Som jag undrat vart hon tog vägen :) Har nyss ätit en halv kebabpizza med pommes... jisses vad mätt jag blev! Jag som brukar äta en hel! Kan ju iofs bero på att vi fick så god mat på jobbet (plommonspäckad fläskkarré med potatis o sås), samt att det va äppelpaj och vaniljsås till fredagsfika :) ujuj MÄTT!! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-07 21:26 | |
![]() | Hur elefanten kom in i kylskåpet, sämstpåbeta? Han gjorde väl som musen...Öppnade dörren o hoppade in.... Vad sa salladen då du öppnade kylskåpsdörren då? - Please close the door, i´m dressing! | |
| SämstpåBeta | 2008-11-08 02:32 | |
![]() | men hur fick elefanten plats, det måste ju ha vart en jääääätte stooooor kylskåp? Musen förstår jag, den lille rackaren, undrar om just den musen hade tummar. Men iofs mina hundar kan ju öppna dörrar! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-08 10:56 | |
![]() | Du ska inte fundera så mycket, sämstpåbeta, det är inte bra... Vad gör ni allihopa en sån häringa mulen dag? Jag hade tänkt att gå ner till torget o loppiset, men nu ringde mamsen o ville komma på besök så då ställer jag in min promenad till den stora staden! | |
| Elmis | 2008-11-08 11:46 | |
![]() | Idag blir det spökboll. Går det att få mer nostalgi? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-08 11:53 | |
![]() | Hur får man in 4 elefanter i en vw golf? två fram och två bak förstås. Och med bältena på :) | |
| Cajsa-Stina | 2008-11-08 12:36 | |
![]() | Idag jag på symässan och lära mig japanskt broderi^^ | |
| Teppy | 2008-11-08 13:13 | |
![]() | Vita, gud vad söt du är :) *lördagskramas*... Jag vet att det blir en William Noel. :D Så nu vet ni alla det. | |