Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 55 |
Mobilspel
Pågående | 19 940 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-18 23:44 | |
![]() | Fan vad tråkigt. :( Det känns av någon anledning extra surt att det är högskolan här som beter sig så. | |
amper sand - Ej medlem längre | 2014-02-18 23:58 | |
![]() | Ja, otroligt drygt att bara sluta svara när det blev svårt. | |
AndoKongo | 2014-02-19 00:00 | |
![]() | En fräckis så här på kvällskvisten sitter ju inte fel :) Så vill du inte lästa så rekomenderar jag dig att sluta NU. Det är måndag och en man kliver in i bastun på badhuset. Han möts där utav en kvinna och de börjar samtala om diverse saker. Efter ett tag tappar mannen ögonkontakt med kvinnan och blickar ner mot hennes kropp... Vad glor du på?! Frågade kvinnan mannen. Ursäkta, men du var mig en bastant kvinna... Hon gav honom en örfil och gick därifrån. Nästa måndag möts dem i bastun igen... Mannen sitter där tyst och sneglar blicken mot kvinnans rumpa. Vad glor du på nu då? - Ursäkta, men vilken stor röv du har. Återigen gav hon honom en örfil och lämnade platsen... Veckan gick och det blev måndag igen. Kvinnan sitter som vanligt i bastun när mannen kliver in... Kvinnan ser att mannen kollar på henne så hon frågar honom rakt ut. Vad nu?! Vilka små bröst du har... (Och precis innan örfilen kommer hinner han hejda henne...) Jag vet hur dom kan bli större! Va! Hur? Jo, du tar en såpass här lång toapappersbete och gnuggar mellan brösten... Fram å tebax Va? Hjälper det? Jahadu, se bara på din feta röv... :)) | |
amper sand - Ej medlem längre | 2014-02-19 00:03 | |
![]() | Den var...inte ens rolig. Sorry. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 00:05 | |
![]() | Nope. Inte ens. | |
AndoKongo | 2014-02-19 00:08 | |
![]() | Hörde den idag:/ | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 00:10 | |
![]() | OK. Jag också. ;) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 00:20 | |
![]() | God natt. :) | |
AndoKongo | 2014-02-19 00:25 | |
![]() | Natti | |
Iris M | 2014-02-19 06:19 | |
![]() | Nä, den var sådär.... Har nog hört den tidigare tror jag. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 10:31 | |
![]() | God förmiddag. Jag tänkte liksom inte göra något speciellt idag... eller rättare sagt; Jag tänker göra precis det som faller mig in idag... så troligen lär jag hänga här en del i mellan åt. Vilken tur, va? ;) | |
Snuttoli - Ej medlem längre | 2014-02-19 10:39 | |
![]() | Heluu! Jag tänkte göra massor idag, redan från morgonen. Men ja vet inte varför jag hamnade här, kan man kalla det kanske ett beroende av beta? :3 Va ska alla andra hitta på idag då? :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 10:42 | |
![]() | Hej snuttoli. :) Beroende av beta? Eller beroende av lite lättsinnigt sällskap utan krav? Det är väl den stora frågan? :) | |
Anna Ellie - Ej medlem längre | 2014-02-19 10:45 | |
![]() | Hoppas du får en riktigt skön dag Lady S:) | |
Snuttoli - Ej medlem längre | 2014-02-19 10:46 | |
![]() | Beroende av kanske båda två. Alla är ju så otroligt trevliga här och så är ju spelet konstigt nog så himla roligt :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 10:48 | |
![]() | Tack detsamma Anna Ellie. :) Hoppas allt är bra med dig? Du hänger inte i chatten så ofta längre. :) Spelet är roligt för att det är både spännande och utmanande samtidigt som sidan erbjuder forumet. Som ett kinderägg faktiskt eftersom både goda samtal och vinster lämnar en god eftersmak. ;) | |
Anna Ellie - Ej medlem längre | 2014-02-19 10:50 | |
![]() | Haha:) Nej, livet förändras... Träffat en fin man som jag lägger mina lediga kvällstimmar på:)) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 10:53 | |
![]() | Vad trevligt! Jag har också gängat mig (utan den där officiella förankringen) och blivit sambo. Tänk vad härligt livet kan vara ändå. :D | |
amper sand - Ej medlem längre | 2014-02-19 10:55 | |
![]() | Hej! Fråga: vad köper man för strumpor till en 14-årig kille som önskar sig just strumpor? Lite olika färger men inte med figurer på, tänker jag? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 10:56 | |
![]() | Halloj. :) Om han inte har ovanlig smak gällande strumpor är det helt vanliga sportstrumpor som gäller. :) | |