Spelrum
Giraffen | 37 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 61 |
Mobilspel
Pågående | 20 221 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ordminna - Ej medlem längre | 2013-10-07 17:10 | |
![]() | AWK, eftersom du säger att du tillber satan, så ta en titt på den här videon. From satanic high priest to a Christian. www.youtube.com/watc...l7 A4cQHxuY | |
A W K - Ej medlem längre | 2013-10-07 17:11 | |
![]() | HAHAHA! Du har tydligen inte brytt dig om att läsa ett enda inlägg jag skrivit här. grattis! Jag tror inte på något och jag tillber ingen. För 666:e gången. | |
ordminna - Ej medlem längre | 2013-10-07 17:37 | |
![]() | Berätta vad du tycker om filmen då. | |
A W K - Ej medlem längre | 2013-10-07 17:39 | |
![]() | Nej, eftersom: 1. Jag tycker det är precis lika löjligt att tro på satan som att tro på gud. 2. Du tittar inte på eller kommenterar videor jag länkar. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-10-07 20:38 | |
![]() | avk,varför tycker du att det är löjligt att tro på Gud ?jag tycker inte det är löjligt att vara ateist | |
Gr3en - Ej medlem längre | 2013-10-07 20:49 | |
![]() | dom flesta tro-grejer uppfattas som löjliga av de som inte delar tron. ufo-jägare blir förlöjligade, folk som tror på spöken blir misstrodda, medium blir hånade, barn som tror på tomten ansen vara gulliga - men naiva. Alla ovanstående just för att dom tror på något "alla andra" vet om är en lögn. Detta trots att vi - precis som med gud - INTE kan bevisa att ufo's, spöken eller tomten inte finns. Självklart tror ni kristna att ni är undantaget. Precis som barnen tror att dom är det. eller ufo-jägarna, spöksökarna osv. | |
Gr3en - Ej medlem längre | 2013-10-07 20:49 | |
![]() | *anses | |
A W K - Ej medlem längre | 2013-10-07 22:48 | |
![]() | Jag kan inte bevisa att tomten inte finns, men hur stor är sannolikheten? EXAKT likadant tänker jag när det gäller både gud och satan. Det borde ni också göra ttiittii, ordminna o co. | |
Söndagsman - Ej medlem längre | 2013-10-07 22:53 | |
![]() | Vet du vad A W K, du är så otroligt tjatig och förutsägbar i ditt icketroende att jag faktiskt funderar på att döpa mig själv i närmsta vattendrag. | |
A W K - Ej medlem längre | 2013-10-07 22:54 | |
![]() | Någon behöver vara det känner jag. Jag tycker liksom som jag tycker och ändrar mig inte för att det ska bli roligare att läsa eller något. | |
ordminna - Ej medlem längre | 2013-10-08 10:46 | |
![]() | AWK, jag har inte tittat på dina video för att jag vet av dina tidigare kommentarer och videos att det kan inte vara något uppbyggande, utan tvärtom. Har inte kollat tråden om satan på ett tag som du skapade heller, är den kvar? | |
ordminna - Ej medlem längre | 2013-10-08 11:00 | |
![]() | Här är några av dina videos AWK. A W K 2013-10-01 18:20 Antal inlägg: 421 Låt oss häda lite! www.youtube.com/watc...Oe oY-GUxVk ------------------ A W K 2013-10-02 10:39 Antal inlägg: 421 Ave Satan! Ave Lucifer! www.youtube.com/watc...gC uj_AnWU0 | |
A W K - Ej medlem längre | 2013-10-08 11:07 | |
![]() | Ja, och här komemr en till. www.youtube.com/watc...Qo rzOS-F6w Jag orkar inte diskutera med dig längre. | |
ordminna - Ej medlem längre | 2013-10-08 11:09 | |
![]() | AWK- Det var ingen rolig omslagsbild på har på FB :( Du säger att du inte tror på varken Gud eller satan, men du gör reklam för satan. Ett splittrat rike kan inte bestå. Nångång i livet kommer vi till ett vägskäl där vi måste välja vem som ska styra våra liv och i vilken riktning. Hoppas du väljer den uppbyggande kraften och låt dig inte luras av illusioner från den onde. | |
A W K - Ej medlem längre | 2013-10-08 11:10 | |
![]() | Till skillnad från dig ser jag satan som en symbol för saker jag tidigare nämnt här, INTE något verkligt väsen. | |
A W K - Ej medlem längre | 2013-10-08 11:12 | |
![]() | Blev du illa berörd av min omslagsbild så har den tjänat sitt syfte. | |
ordminna - Ej medlem längre | 2013-10-08 11:14 | |
![]() | AWK, ja men satan är verklig. Han var Guds främste ängel som fick maktbegär och gjorde uppror mot Gud. Gud slängde ut han och hans anhängare från himmelriket och idag gör dom allt dom kan för att förstöra, mörda, ljuga, bedra och enligt Guds ord så ska han snart uppenbara sig själv i levande form på denna jord. | |
A W K - Ej medlem längre | 2013-10-08 11:14 | |
![]() | Igen - Det är vad som står i din bok, det betyder inte att det är sant. Du har blivit grundlurad. | |
ordminna - Ej medlem längre | 2013-10-08 11:16 | |
![]() | AWK, ja din bild är ju ett hån mot Jesu korsfästelse och det finns bara en som gillar att häda Gud och du vet vem det är. Men jag tycker väl mer synd om dig som säger att du inte tror på satan eller Gud, men ändå går satans ärrenden genom att du publicerar kommentare, videos och bilder på hädelse av Gud. | |
ordminna - Ej medlem längre | 2013-10-08 11:18 | |
![]() | Men Gud hatar inte dig. Han älskar dig. Därför dog han för dig, för din skull. | |