Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 55 |
Mobilspel
Pågående | 20 197 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-17 22:08 | |
![]() | Va säger du Kaparn? Varför tog du inte min tvätt då??? Den ligger så fint i min tvättkorg.... | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-17 22:11 | |
![]() | Gjorde jag inte?? *försöker se uppriktigt förvånad ut* Nu ska jag gå lägga mej. Måste nog jobba över ett par timmar i morrn bitti o börja vid halv fem , eller nåt Natti natti! | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-17 22:14 | |
![]() | Måste säga att vi är/skulle vara ett mycket udda par, eftersom du är tandläkare (?) och jag HATAR att gå till tandläkaren!! Men, men... så är det ibland;) God natt!! | |
NessaLote | 2008-08-17 22:14 | |
![]() | Natti kaparen, Hej benny, jag vet inte om jag har fått reda på ngt om tatueringen *nyfis* HUR gick d :D? | |
fpsorknet | 2008-08-17 22:14 | |
![]() | Är det någon av Zmiley, Lime eller Elle som kan göra en sammanfattning av vad ni svamlade om tidigare, jag hängde inte riktigt med, trots att jag var omnämnd i ett av inläggen. Och Elle, här får du spy hur mycket galla du vill (nästan). Du ska veta att du har hela familjen som lyssnar på dig och försöker komma med kloka (nåja) tips och svar. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-17 22:15 | |
![]() | det gick jättebra Nessa, det är värre att gå till tandis, det vill jag lova!!:) Lilla My blev jättebra, ska försöka mej på att fixa en länk nångång så ni får se henne!! | |
NessaLote | 2008-08-17 22:18 | |
![]() | Elle turrar...men hon hälsar tack och ler! Hej sorken :D Hur är läget med du idag :)? | |
fpsorknet | 2008-08-17 22:21 | |
![]() | Hej lill-nessan! Det är bara fint med mig, enda problemet är väl att någon verkar ha dopat min klocka, den går alldeles för fort... snart dags att gå upp igen. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-17 22:23 | |
![]() | Nä, nu tror jag att det är dags att lägga sig att läsa en god bok..God natt Allihopa! Vi ses morgon! | |
NessaLote | 2008-08-17 22:27 | |
![]() | Gonatt kära benny :D Va bra att tatton ble bra :D Men sorken då.... d brukar hända mej me, jag fattar verkligen inte!!! | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-17 22:27 | |
![]() | Hej sorkis!! *krama favvobrossan* :) Jag kan tyvärr inte sammanfatta, för jag vet inte själv... men bjöne svamlade nåt om att du och jag skulle stadga oss :O Nåja... åter till turren... sista matchen nu! Kram o godnatt till alla som ska sova!! | |
fpsorknet | 2008-08-17 22:35 | |
![]() | oki, vi får väl hoppas han pratar ur skägget (pälsen) vid något senare tillfälle. Lycka till med matchen Elle! *håller tummarna* Lime lär väl komma trippande om några timmar för att kolla när Wissman springer OS, så till henne får det bli ett Godmorgon, men till er andra blir det ett Godnatt! Nu ska jag gå och flörta med väckarklockan och se om jag inte kan få henne att ge mig lite extra sovmorgon imorgon. | |
NessaLote | 2008-08-17 22:46 | |
![]() | Sov sött sorken *kramar* | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-17 22:47 | |
![]() | Jag vann den sista matchen i turre!... jahaja... så nu blidde det ingen ordentlig gonattkram då... nänä... men nåja, jag ska sova med snart... börjar jobba 7.00 imöra... vill me se Wissman springa... får kolla repriser på kvällen då... :/ Nehe... om alla ändå gått o lagt sig nu, så får väl jag göra dsamma :) | |
remvanrijn | 2008-08-17 23:38 | |
![]() | *kram Elle, en bamse sådan* och gonatt med er alla | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-17 23:56 | |
![]() | Godnatt alla som skall sova i familjen... farfar är vaken! | |
remvanrijn | 2008-08-18 00:29 | |
![]() | =) jag med. men måste nog lägga mig nu.. Ha det gott farfar o sov skön sen ..nångång på mornkvisten tror jag det blir för dig.. | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-18 03:08 | |
![]() | Morning morning Snorken och alla andra. Jepp nu står Wissman på startlistan och jag noterar till min stora förvåning att familjens tv-soffa är helt ledig att vräka ut sig i. *det är väl konstigt att man ska behöva axla hela os-supportandet för svensk del helt själv* | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-18 09:17 | |
![]() | Nån måste ju arbeta också, Lime, så storföretagen får in pengar till sponsringen av idrottarna du tittar på :) Ha en bra dag i TV-soffan! | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-18 09:20 | |
![]() | Tv-soffan?..Blir inget med det idá Jag ska baka en chokladtårta tills i morgon ( syjuntan kommer), bädda rent i sängarna(har tvätt i morgon oxå) rensa ur balkonglådorna och ev. plantera nya höstblommor( måste pigga upp den räliga hösten med nåt!) Sen är det det vanliga, matlagning, disk m.m.... | |