Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 28 |
Mobilspel
| Pågående | 19 161 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ordminna - Ej medlem längre | 2013-08-08 09:54 | |
![]() | Stuvelsberg- Det är din åsikt. Du har all rätt att leva ditt liv såsom du vill och jag med. Men du kommer aldrig kunna påverka min tro med din åsikt om du tror det. | |
| ordminna - Ej medlem längre | 2013-08-08 09:54 | |
![]() | Jag går till Svenska kyrkan idag :) | |
| ordminna - Ej medlem längre | 2013-08-08 09:56 | |
![]() | Kan förstå att det kan kännas/låta underligt med demoner och andar från bibeln för er som inte tror, för det är inte en del av er "verklighet" eftersom ni inte ser med andliga ögon. | |
| stuvelsberg | 2013-08-08 09:57 | |
![]() | Och det tror du jag försöker göra? Jag kan konstatera att din fullständigt korkade och näst intill förtalande koppling till Hitler är att gå lite långt, tycker du inte det? Dessutom visar det att du inte förstår vilket absolut inte är konstigt enär det är en förutsättning för att tro. | |
| Rultatultan | 2013-08-08 09:57 | |
![]() | @ordminna Inte fått något pm :/ | |
| ordminna - Ej medlem längre | 2013-08-08 09:57 | |
![]() | Men jag har valt att tillhöra den andliga verkligheten och att genom min tro på Gud, jesus och Guds ord så kan jag även "se" den andliga verkligheten. | |
| ordminna - Ej medlem längre | 2013-08-08 09:58 | |
![]() | äsch då.. råkade skickade till ttiittit :)) | |
| stuvelsberg | 2013-08-08 09:58 | |
![]() | Exakt minna, fantasifoster är du inte ensam om att se, inget hälsotecken precis. | |
| chupa - Ej medlem längre | 2013-08-08 09:58 | |
![]() | Rultan... skönt att höra att du fått lite mer insyn i hur vi icke-troende känner. Hur vet du att den tolkningen av bibeln som vi har nu är den riktiga dock? Jesus kanske bara var en LL för 2000 år sedan? Dessutom när den tolkningen som vi i norden lever efter är en av många olika minoritetsversioner på hur man är kristen bäst? | |
| Rultatultan | 2013-08-08 10:01 | |
![]() | @stuvelsberg Du skrev: "Sen ÄR DET OCH KOMMER SÅ ATT FÖRBLI en vanföreställning, och t.om. svenska kyrkans(officiella) hållning är den samma som min, så då får du problem med den kopplingen" Förlåt, men jag förstod inte riktigt...vilken hållning menar du? (är lite trött i skallen av allt läsande) | |
| Rultatultan | 2013-08-08 10:01 | |
![]() | @ordminna Ahahahaha :) Där ser man hur det kan bli :)) | |
| ordminna - Ej medlem längre | 2013-08-08 10:03 | |
![]() | Stuvelsberg, jag tycker det låter skrämmande detta som du skrev: Eftersom vi inte kommer längre återstår endast en fråga, att ingen belastas av religionens och dess anhängare.Dags för en värld i klarsynthetens tecken, Du har skrivit liknande i andra inlägg tidigare, såvida jag inte misstar dig för nån annan som skrivit så. Men skrämmande skrivet. Därför sade jag att det låter som hitler-fasoner... att ingen skulle behöva utstå judarna :( Och det är mkt skrämmande. | |
| stuvelsberg | 2013-08-08 10:03 | |
![]() | Rulta; jo det sekulära samhället,ordminna visar med all önsklig välmåga hur oerhört viktigt det är, och det får henne att jämföra mig med Hitler??Som sagt, evissa här i tråden gör allt dom kan för att övertyga ateisterna om att dom är rätt ute. | |
| stuvelsberg | 2013-08-08 10:05 | |
![]() | ordminna; för varje gång du skriver här så visar du att du inte förstår, kan du förklara vad du inte förstår?? | |
| ordminna - Ej medlem längre | 2013-08-08 10:06 | |
![]() | Stuvelsberg, Vad är det DU inte förstår nu? | |
| ordminna - Ej medlem längre | 2013-08-08 10:06 | |
![]() | Förstår du inte mitt senaste svar? | |
| stuvelsberg | 2013-08-08 10:08 | |
![]() | Hahaha, ordminna du är bara för mycket,Vad kan du över huvud taget??? Du förstår inte det sekulära samhället, du förstår inte nåt av det jag skriver, du gör kopplingar mellan mig och Hitler, jag börjar oroa mig för din mentala hälsa. ps.du kan tydligen inte svara heller ds. | |
| ordminna - Ej medlem längre | 2013-08-08 10:09 | |
![]() | Repeterar då :) Stuvelsberg, jag tycker det låter skrämmande detta som du skrev: Eftersom vi inte kommer längre återstår endast en fråga, att ingen belastas av religionens och dess anhängare.Dags för en värld i klarsynthetens tecken, Du har skrivit liknande i andra inlägg tidigare, såvida jag inte misstar dig för nån annan som skrivit så. Men skrämmande skrivet. Därför sade jag att det låter som hitler-fasoner... att ingen skulle behöva utstå judarna :( Och det är mkt skrämmande. | |
| Rultatultan | 2013-08-08 10:10 | |
![]() | @chupa Du skrev: "Rultan... skönt att höra att du fått lite mer insyn i hur vi icke-troende känner. Ja - det blev lite av en Aha-upplevelse. (gillar såna!) "Hur vet du att den tolkningen av bibeln som vi har nu är den riktiga dock?" Veta exakt kan man ju aldrig - men jag tror att Guds budskap är det samma idag som från första början. "Jesus kanske bara var en LL för 2000 år sedan?" Nej, att döma av allt det som finns nedtecknat kring vad Jesus sa och handlade så var/är han så gott som raka motsatsen till människor med LL's åsikter. "Dessutom när den tolkningen som vi i norden lever efter är en av många olika minoritetsversioner på hur man är kristen bäst?" Jag förstår inte riktigt hur du menar? | |
| stuvelsberg | 2013-08-08 10:11 | |
![]() | Förklara hur ett sekulärt samhälle utgör ett hot mot dig och kristendomen?? Förklara hur jag genom att propagera för ett sekulärt samhälle kan jämställas med Hitler?? | |