Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-08 19:38 | |
![]() | Ta hand om dig Teppy! *kram* | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-09 10:42 | |
![]() | God förmiddag på er! Nu sitter jag och glor på American Idol på tv3 Danmark... jag säger åt mig själv att skaffa ett liv, men isch va svårt :P Jag spelar även litegranna... i Grisen går det just nu katastrofdåligt, men jag har lyckats vinna mina två matcher i de vanliga spelrummen! :D Ska nog ta och göra mig ett par rostade mackor med apelsinmarmelad och ost, samt en kopp te med honing... har ätit en tallrik yoghurt med müsli och en banan redan... men det var ett tag sen... släppte ut hästarna vid halv 7 och sen gav jag dem hö och fyllde på deras vattentunna, samt mockade... jisses vad duktig jag är ;) Hade tänkt dammsuga oxå, men tror inte att syrran hade blivit så glad om jag börjat dammsuga kl 8! *hihi* Ska nog ta en ridtur (eller två) idag, då det faktiskt är riktigt fint väder! :) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-09 10:43 | |
![]() | godmorgon alla tråd(ind)ianer! Idag blev jag ju, som sagt var i en annan tråd, påmind om att IKEA måste besökas snarast! Gossen behöver en gardin till sitt lilla kök, och det är jag som har fått den uppgiften.. Sedan ska vi till kyrkogårdarna för att tända ljus på farsans o svärfars gravar..Det är ju Fars Dag idag! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-09 10:55 | |
![]() | Good morning....IKEA är jobbigt tycker jag, och jag har precis pratat med fadren i du djupa norrländska skogarna fast först glömde jag varför jag ringde men sen sa modren ...nämen skulle du inte gratta pappa? Jo just ja ;) så sagt och gjort nu är det klart. Funderar lite på lobotomi, ha man slutat med det? eller kan man lägga över allt onödigt man har i knoppen på en cd? fattar inte för ibland står det error i pannan^^;p OBS!! och jag är icke blondin....... | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-09 10:58 | |
![]() | Många gånger har jag önskat att hjärnan vore lika enkel att omformatera som hårddisken. Jag tänder också ljus för alla fäder och förfäder i mitt liv. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-09 11:30 | |
![]() | Gratta pappa?... är man dum om man låter bli? *funderilerar* | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-09 11:39 | |
![]() | Elle...nej jag tycker inte man är dum om man låter bli, det har väl sina skäl och då ska andra inte blanda in egna värderingar. Beslutet ligger hos en själv.... | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-09 11:53 | |
![]() | tack vita... :) Då behöver jag inte ha dåligt samvete... inte för att jag skulle fått det ändå ;) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-09 12:08 | |
![]() | *Kram* och fy attan vad jag är lat och seg idag...fösöker läsa systemteori i praktiken...men det går inget bra. Ska ju för hundan på utbildning imorgon, åandra sidan är dan inte slut än. Och benny och jag har en överenskommelse kl. 14 :-) sen kanske... | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-09 12:52 | |
![]() | hihi :) Jag är också lat just nu... ska fixa en spökdräkt till imöra bara och det är ju inte så svårt ;) Hade tänkt ut o rida nu, men det började precis regna!! :O | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-09 14:20 | |
![]() | Fasiken...Har ju glömt filmtajmen med Vita_!!!! Det är inte bara jag som är snurrig här ser jag...Igår glömde jag bort min tvättid, så nu får jag vänta med att tvätta MINST en vecka framåt! *GRRRR* På tisdag hade jag tydligen lovat bort mej till en kompis på fika...Totalt borta i min hjärna, men som tur var så påminde hon mej! ( jag ser ju verkligen fram emot att träffa kompisar ju) Det blir nog ingen IKEA idag, känner mej inte alls på humör för det. Tror jag ska ta mej lite glass istället! | |
| Cajsa-Stina | 2008-11-09 14:48 | |
![]() | Jäsingens, vilken trist dag! Det är till och med svårt att skriva nåt vettigt. Slut på gnällandet...jag tänder ljus, äter asiatisk gryta och börjar sticka en vintermössa. Kan ju bli kallt någon dag^^ | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-09 14:49 | |
![]() | OO tant Cajsa, kan jag inte få göra dej sällis?! :D Låter som en urmysig söndag ju! | |
| Cajsa-Stina | 2008-11-09 14:52 | |
![]() | Elle lilla, det är bara att titta in. Jag ställer fram en till tallrik. Tar fram lite mera garn så kan du också sticka en mysse:) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-09 14:55 | |
![]() | Men då får du lära mig att sticka ju, för det kan jag inte! :) | |
| Cajsa-Stina | 2008-11-09 15:12 | |
![]() | Absolut...vi har en liten stickkurs först....lätt som en plätt :) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-09 15:13 | |
![]() | Toppen :D Ser fram emot det!! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-09 17:17 | |
![]() | Jag har just kollat in alla avsnitt av " Vem vet mest?".. Va bra att de sänder allt på en gång så slipper man titta varje dag... Kan någon lära mej att sticka också?? Ett aber bara, jag är vänsterhänt!!? | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-11-09 18:46 | |
![]() | Hallo.. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-09 18:47 | |
![]() | heeej... | |