Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 54 |
Mobilspel
Pågående | 19 982 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Snuttoli - Ej medlem längre | 2014-02-19 11:35 | |
![]() | Var just in och såg på Giving People, himmel vad välorganiserad och bra organisation ni har. En sådan skulle ja också vela ha här så man skulle veta var man ska börja och ett pluss poäng till att dom skriver ut vad dom verkligen behöver! :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 11:40 | |
![]() | Ja, de är otroligt proffsiga och som vi sa, de sköter det med värdighet. De behövande får den hjälp de behöver utan att bli stämplade som dåliga människor. | |
Snuttoli - Ej medlem längre | 2014-02-19 11:42 | |
![]() | Jätte fint! Nej nu får jag vell nog gå och börja göra någonting av allt som skall göras så de blir färdigt ^^, Ha en underbar dag alla! | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 11:49 | |
![]() | Ha det fint, Snuttoli. Tack för visiten. :) | |
hfranke | 2014-02-19 12:59 | |
![]() | Hej tråden! Dags att förbereda mig för att vara med på första apt'n med nya avdelningen. Ska bli kul att träffa alla nya kollegor. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 13:43 | |
![]() | Hoppas det blir ett bra möte. Jag sitter i vardagsrummet och förundras över att mitt "göra precis det jag känner för" inkluderade att tömma diskmaskinen, dammsuga och tvätta golv i hela huset. Jag förundras även över att jag ser på skidor och har en åsikt om att tyskarna bör lämna in en protest mot finnarnas brytning precis på upploppet. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 14:02 | |
![]() | OK, nu har jag tittat på reprisen flera gånger och har tänkt om lite. Men det är förbannat synd att tysken föll efter det lopp han och hans lagkamrater gjort. | |
hfranke | 2014-02-19 15:54 | |
![]() | Ett riktigt stolpe-in-brons för herrarna. Lider med tyskarna. Och där gick slutsignalen i hockeyn, och de svenska kronorna får möta de finska lejonen i semi. Det blir förhoppningsvis en spännande fajt! Hoppas på final! Och curlingfinal för både damer och herrar. Vilket fantastiskt OS Sverige gör! Nä men om man skulle göra sig lite käk. Jag måste verkligen skärpa mig. Vi har pedagogisk mat på jobbet. Nä pedagogiska måltider heter det kanske :) Hur som helst äter jag gratis. Detta innebär att sedan barnet åkte till björkliden har jag lagat mat hemma kanske tio gånger. Äter typ yoghurt istället för att laga riktig mat. Skäms på mig! | |
hfranke | 2014-02-19 17:19 | |
![]() | Nämen jag trodde det var klart med curlingen. Men nu ser jag ju England- sverige, herrar. Jag hoppade över en match tydligen... | |
kajix | 2014-02-19 17:31 | |
![]() | Jag tror de flesta skottar blir sura om du kallar dem England. | |
hfranke | 2014-02-19 17:33 | |
![]() | Äh. Det får dom ta. Storbritannien då.... :) | |
kajix | 2014-02-19 17:35 | |
![]() | :-) jag har inte sett nåt av os alls. det går lika bra det. | |
hfranke | 2014-02-19 17:58 | |
![]() | Jag tittar på det mesta när jag inte har nåt annat för mig. Bokar liksom inte av grejer, eller avstår från nåt bara för os. Jag gillar att man får se sporter man annars inte ser så mycket av. Kan fastna framför tex curling och tycka att det är jättespännande :) Men kälkåkning....bob och rodel. Nä det är inte nån publiksport det. Lite som motorsport. Dom bara visslar förbi och sen är det över. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 18:01 | |
![]() | Jag tittar inte alls om inte någon annan knäpper på tv:n. Nu har jag dammtorkat, fixat rulader med tillhörande potatis och sås samt plockat ur diskmaskinen... igen. Som tur är har jag och bonusdottern tittat på en romantisk komedi hon inte sett tidigare, så det känns inte som att jag bara jobbat och slitit här hemma. | |
hfranke | 2014-02-19 18:09 | |
![]() | Jag har bara börjat tänka lite försiktigt på det där med diskmaskinen. Satte mig med en kopp kaffe istället och hoppas på ett mirakel. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 18:10 | |
![]() | Jag funderar på om jag ska sunka omkring tills i morgon eller om jag ska göra familjen en tjänst genom att ta en dusch... | |
Fjällan_ | 2014-02-19 18:18 | |
![]() | Hallå på er! Hur står de till? | |
hfranke | 2014-02-19 18:23 | |
![]() | Hallå fjällan! Livet rullar på. Inte så mycket.nytt härifrån mitt hörn av världen. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 18:36 | |
![]() | Hej Fjällan Hur står det till? Allt bra med familjen? Anpassar sig lilla Elias till världen utanför? :) | |
Fjällan_ | 2014-02-19 18:51 | |
![]() | Här är de bara bra, Elias fyrade av första leendet i måndags, trodde mitt hjärta skulle svälla över av känslor :) Kanske löjligt men jag har blivit en mjukis :) Han växer och mår bra iaf :) Hur är de med dig? | |