Spelrum
Giraffen | 28 |
Krokodilen | 3 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 3 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 55 |
Mobilspel
Pågående | 20 197 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-18 18:01 | |
![]() | Just nu Benny behöver jag faktiskt mentalt få bearbeta det här med Os:et ett tag och Zmiley agerar som min personliga hälsocoach. Så du får liksom hoppa över mina inlägg en halvtimma sen kan jag nog börja prata om annat. *Zmiley är så jädra dyr att jag inte har råd med hans tjänster längre än en halvtimma i alla fall* | |
Cajsa-Stina | 2008-08-18 18:06 | |
![]() | Min snälla granne har lämnat in en påse med Karl-Johansvamp till mig och nu måste jag göra nåt med dom. Ni som vet allt kära familj.....kan jag bara steka dom i smör eller finns det nått annat snabbt och fiffigt sätt? | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-18 18:08 | |
![]() | jag hoppar inte över dina inlägg iaf syrran.. finns här med vettu! :) Däremot så väljer jag att inte lägga så stor vikt vid OS som jag annars brukar göra... har nog med mitt eget liv och orkar inte bli upprymd eller annat när det gäller idrottarnas... men sen e det klart att jag hejjar på svenskarna, även om jag inte ropar "HEJJA HEJJA" i sömnen eller på jobbet :P | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-18 18:09 | |
![]() | Jajamän C-S. Du kan öppna skåpdörren under diskbänken och så med ett bestämt knyck hälla dom i soppåsen. "Äta svampar" Yack :( | |
Cajsa-Stina | 2008-08-18 18:09 | |
![]() | Elle lilla, tant CS skickar en *brysigomkram* | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-18 18:10 | |
![]() | Hej tant CS! Hittade denna... kanske kan va gott med en soppa så här när hösten smyger sig på! recept.nu/1.3491/fre...jo hansvamp | |
Cajsa-Stina | 2008-08-18 18:11 | |
![]() | Lime, nej det törs jag inte. Jag måste nog steka lite och sedan tala om hur det smakade:) | |
Cajsa-Stina | 2008-08-18 18:13 | |
![]() | Tack snälla Elle. Jag får spara receptet för enligt det måste jag storhandla först:) | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-18 18:14 | |
![]() | svamp är gott!! kan ju alltid göra omelett annars. :D | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-18 18:15 | |
![]() | Tant CS.. man kan alltid göra om receptet lite och använda det man har ;) Nu bidde jag hungrig och här var det tomt i skafferiet... *äter lite mer choklad* | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-18 18:15 | |
![]() | Mmm, svamp är gott! Stekta små bitar i frysen kan förgylla omelett, sås, pizza och mycket annat. | |
fpsorknet | 2008-08-18 18:17 | |
![]() | Jag gör ett försök Lime eftersom du inte verkade uppskatta Zmileys uppmuntrande ord. Nackdel : Kallur sprang för fort och körde foten rakt upp i häcken. Fördel : Det blev ju åtminstone ett roligt citat på radiosporten. Nackdel : Hästhoppnings-hoppet gick inget vidare Fördel : Det flyter bra för seglarna i alla fall Nackdel : Mustafa misslyckades i finalen Fördel : Hmm, kan inte komma på någon fördel med det. Nackdel : Lime gillar inte svamp Fördel : Mer över till oss andra! | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-18 18:17 | |
![]() | så sant så moster!! :) Oj, jag kom på att jag har varmakoppen i skafferiet jue, kantarellsoppa tror jag bestämt! *springer till köket för att koka vatten* | |
Cajsa-Stina | 2008-08-18 18:18 | |
![]() | Helt rätt Elle...lika tomt i mina lager ikväll. Det får bli stekt svamp på hård macka och en pilsner.....inte så tokigt i alla fall. Åh, vad sugen jag blev på choklad.....skicka över en bit är du snäll:) | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-18 18:18 | |
![]() | hihi sorkis... du e ju för söter!! *krama* | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-18 18:19 | |
![]() | *langar över en bit choklad till tant CS* | |
Cajsa-Stina | 2008-08-18 18:20 | |
![]() | Mommes, tack för tipset. Jag trodde inte man kunde frysa in stekt svamp:) | |
fpsorknet | 2008-08-18 18:23 | |
![]() | Ska göra ett försök och förekomma Solu med den fysikaliska noteringen att allt går att frysa. Förutom kanske eld. Om det sen går att använda efter att det tinat upp igen är en annan sak. | |
fpsorknet | 2008-08-18 18:24 | |
![]() | *skickar över några bitar Dumle till CS som plåster på såren för att jag försökte göra mig rolig på hennes bekostnad* | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-18 18:26 | |
![]() | *fnissar och får nästan kramp i magen* | |