Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 18 651 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-03 20:58 | |
![]() | Ha ha ha ha! Jag tänkte faktiskt samma sak efter att jag postat inlägget. :) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-03 20:58 | |
![]() | jag tänkte väl:) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-03 21:00 | |
![]() | Varför öppnar du inte en tråd som heter något i stil med: "Skall trådar avhandla bukregionen?" Det retar mig. Kunde bli ett givande samtal. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-03 21:03 | |
![]() | Annars kan du förstås fördjupa dig i ämnet med motorcykelryssen, som efter vad jag förstår är lång och har manliga händer. Retar mig på att du inte nappade på förslaget förut. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-03 21:03 | |
![]() | varför öppnar du inte den? instämmer, den kan bli givande. min själcencurerade tråd berörde ämnet - män som tycks ha en fetich för icke heta, icke vackra, icke karismatiska, grå möss. den där särskilda blonda (oftast) no bodyn som ändå ses som ett smycke på armen. vad handlar det om? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-03 21:04 | |
![]() | retar mig på att jag inte förstår det. och att jag inte kan söka visdom här. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-03 21:06 | |
![]() | missade det förslaget sylvia. retar mig på det. vart tog det vägen? mouche, jag hoppas att du ser att jag försöker balansera iaf. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-03 21:07 | |
![]() | ramsay, "Vilken kvinnotyp föredrar du?" - perfekt tråd! Jag hade älskat att fördjupa mig i männens svar. | |
| Lill-IT | 2010-10-03 21:11 | |
![]() | Jag såg också den mannen på tv nu. Stackarn.. undrar vad det är som driver honom att äta så? Ångest? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-03 21:11 | |
![]() | Vilken kvinnotyp föredrar du?" ja perfekt tråd! öppna den! med lite snygga rubriceringar! me loves:) | |
| Mouche - Administratör | 2010-10-03 21:13 | |
![]() | Kan ni fatta? 340 kilo! Magen hängde ända nere vid hans fötter, hela hans kropp var groteskt missbildad pga allt fett. Jag brukar inte ta vid mig men detta berörde mig oerhört. Fruktansvärt alltsammans. Det retar mig att folk bär hem en massa fettbildande mat till honom! Borde nästan klassas som dråpförsök! | |
| Lill-IT | 2010-10-03 21:17 | |
![]() | Men ändå, det är ingen som vill vara så fet. Det är något som slagit slint i kropp eller knopp. Tycker oerhört synd om honom. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-03 21:19 | |
![]() | ramsay, det är en ramsay-tråd! Jag är för krånglig medan du vevar ihop nåt på ett par minuter... Jag lovar att lusa ner den med inlägg när du skapat den! Retar mig på att "vid nio" förmodligen betyder "vid tolv" på ryska, och på att jag inte kan företa mig något annat än forumande medan jag väntar. Inget ont om det, men jag hade behövt skriva. | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2010-10-03 21:24 | |
![]() | retar mig på att helgen är över igen,, den går alltid alldeles för fort.. | |
| Tess 08 | 2010-10-03 21:26 | |
![]() | Retar mig på att mouche inte har något kort!! Lill-IT bör också sätta in ett igen, hon är så fin :) Retar mig icke på samma sak som yoga då jag jobbat hela helgen | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-03 21:28 | |
![]() | retar mig på att tråden inte får den snygga starten den förtjänar. jaja. | |
| Lill-IT | 2010-10-03 21:30 | |
![]() | Fetma har blivit mer uppmärksammat inom barnavården och skolhälsan. Nästan så jag tycker att de går till överdrift. Min syster blev remitterad till en dietist med sin lilla, trots att ungen inte alls är överviktig.. hon hade bara avvikit från sin viktkurva. Hur som helst så sa dietisten att så länge hullet kommer från bröstmjölk så är det ingen fara. Det är tydligen skillnad på hull och hull? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-03 21:31 | |
![]() | Duktig pojke, han hörde av sig och sa att han kommer senare - och han avslutade med "puss". Mitt hjärta brister... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-03 21:33 | |
![]() | Retar mig på att ramsay inte hann läsa mitt mail... | |
| MannaMinne | 2010-10-03 21:39 | |
![]() | Retar mig i detta nu på högratade spelare som spöar skiten av en å sen inte ens kan kläcka ur sig ett litet ynka tfm. Retar mig sen på att jag ens orkar reta mig på just detta... | |