Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-11-09 19:22 | |
![]() | I svenska.. ja, det SKA jag iaf ha :) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-11-09 19:23 | |
![]() | Nä, nu ska jag gå och plugga och lyssna på härliga Amanda Jenssen. Men du får ha det gött så se vi :) Adiå | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-11-09 19:25 | |
![]() | Sköt om dig. Good night. | |
| fpsorknet | 2008-11-09 19:37 | |
![]() | Jag tror att mina "nu-ska-jag-vara-mer-akti v-i-tråden-inlägg" inte längre har så hög trovärdighet efter ytterligare en veckas tystnad från mitt håll. | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-11-09 19:50 | |
![]() | He he, kul att se dig ibland ändå, Sork. Nu ska jag dra mig tillbaka för gott. Närå, men för idag. En ny härlig arbetsvecka väntar, jippieee! Take care, sleep tajt! | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-09 19:56 | |
![]() | HAHA... hej sorkilorken :) Jag får iaf se dej om kvällarna *glad för det*... Och Robson! Jag är också skötsam!! *blänger lite* Eriko, klart du får MVG i svenska... jag hade det ;) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-09 20:07 | |
![]() | C-S: Det är inte problem med att sticka..problemet är att ingen kunde lära mej att sticka eftersom jag stickade åt "fel" håll.. Syslöjdsläraren kunde inte, så jag o Anders, vi som var vänsterhänta, fick sy istället! Men jag lärde mej ändå..Min bästis mamma blev alldeles vansinnig så hon satte sig ner o visade bakvänt sas, så jag kan faktiskt...Inte snyggt men ändå..:) Jag känner mig gammal...Jag hade en 4 i svenska, det var inga bokstäver på den tiden inte... | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-11-09 22:42 | |
![]() | Duktig pojkvän hon skaffat sej, dotra mi. Min daor är nu snabbare än när den var ny. Hur har er helg varit? själv har jag mest slöat... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-10 09:26 | |
![]() | min helg har inte varit speciellt händelerik..Slöat för det mesta ;( Snart måste jag hitta på något innan jag blir helt "ding i huvvet".. Nu har jag en låååång vecka framför mig. Är endast ledig på fredag !:( | |
| mrperfect | 2008-11-10 12:19 | |
![]() | Det var väldigt va stor denna tråden är, bara för att jag inte har några syskon å skriva om :/ | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-10 12:29 | |
![]() | mrferpect, har du inga syskon? Jag har 5 syskon i verkliga livet och här är jag syster med Tess :) Jag är gärna din syster också. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-10 14:13 | |
![]() | OOO en morbror i familjen då?? :D Hej alla förresten... har varit spöke idag jag och rockat loss ;) Uppskattat och kul var det! Nu ska vi äta mellanmål! Kramar till er alla! | |
| Cajsa-Stina | 2008-11-10 14:28 | |
![]() | Uscha...vilket väder. Har skjutsat runt sonen på diverse uppdrag...och regnet det bara öser ner. Man är glad att man har ett varmt hem att återvända till, göra sig en kopp kaffe och sedan mysa i soffan. Va trevligt, ska mrperfect flytta in i familjen....Välkommen säger jag då. Jag kan också vara din syster om du vill?:) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-11-10 15:52 | |
![]() | Hujah, kom just från skolan och det regnar något förskräckligt. Alla rätt på mattediagnos :) Yes, go go.. Är det någon här? Nu ska jag nog ta något att äta innan jag åker och dansar... | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-11-10 15:52 | |
![]() | Hujah, kom just från skolan och det regnar något förskräckligt. Alla rätt på mattediagnos :) Yes, go go.. Är det någon här? Nu ska jag nog ta något att äta innan jag åker och dansar... | |
| LadyZara | 2008-11-10 16:59 | |
![]() | Usch så ni far omkring och jäktar. Jag lagar soppor och myser av att få sitta inne =). | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-10 17:12 | |
![]() | Grattis Erikous, bra jobbat! Jag hörde igår förresten att när barnen behövde hjälp med räkningen var matte bättre än husse. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-10 18:41 | |
![]() | Haha mommes... :P OO, Zara kan inte jag få göra dig sällskap under en sån dag? Jag kan sitta i soffan och dricka te och smaka dina soppor :) | |
| mrperfect | 2008-11-10 18:43 | |
![]() | mommesfrites öh ska jag vara taxam at ha en syster helt plötsligt, skall jag be min mamma att adoptera dej så du blir min halvsyster ? =) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-10 18:46 | |
![]() | Mr perfect, du är då välkommen in i den här metafamiljen på betapet :) Ta vilken roll du vill, nästan. Hälsa mamma från mig! Vi kan väl vara kompisar så länge. | |