Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 18 672 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| annakarineli | 2011-02-08 20:11 | |
![]() | Jo, jag vet. Står ni ut med mig och mitt ältande lite då? Känner mig ju som ett kontrollfreak just nu som har svårt att släppa både taget och hoppet. Visst är det skönt att ha fått slut på tjafs, men efter att ha varit tillsammans i 1 år (mestadels på avstånd iofs.) så känns de tändå konstigt att någon skiter så fullständigt i en. Känns som att han gått upp i rök. Verkligen försvunnit. Normalt sett -ni som ser lite klarare på livet än vad jag gör just nu -är det ett tecken på att han faktiskt har engagerat sig i någon annan? Är det vanligt att man faktiskt inte hör av sig ens med ett sms på snart 4 v. ? | |
| tipitina | 2011-02-08 20:11 | |
![]() | Sol- Jajemän, bortsett från en strejkande skrivare så har det varit en fin dag. Din också förstod jag. Härligt :) | |
| annakarineli | 2011-02-08 20:12 | |
![]() | Man brukar ju kunna säga att -lugn bara, han kommer att höra av sig... Men nu känns det inte så... | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-08 20:13 | |
![]() | A-K, vissa människor funkar så. Det är inte konstigt för dem. Är det slut så är det. Jag känner inte ditt ex, eller dig heller, men alla gör olika och även om det för mig ter sig ganska underligt att bara bryta så där kanske det för honom är helt normalt. Tippen - Ja, jag har haft tre riktigt bra dagar på raken och känner att molnen har visar tendenser till att vara silverkantade. :D | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2011-02-08 20:13 | |
![]() | :D Och ett välment råd till A-K Om du blivit dumpad? Så varför spilla energi? Han var inte värd en så vacker och fin kvinna som dig helt enkelt. Nej ägna dig åt något mer självuppfyllande istället. Kliv ur dina gamla skor och sätt på dig ett par nya vackra och gå mot livet. | |
| tipitina | 2011-02-08 20:14 | |
![]() | Ak- alla har olika sätt att hantera det och kanske det blir för jobbigt för honom att ha kontakt just nu? Sitter själv i en situation som liknar din men vi har kontakt fortfarande men all den kontakten gör ont som fan! Det som kan vara riktigt jobbigt är den där vanegrejen, kvällssmset eller bra ett kort tänker på dig. Jag har gjort så att jag skickat alla sådana sms till mina vänner i stället och då fått alldeles underbara svar :) | |
| annakarineli | 2011-02-08 20:14 | |
![]() | Och jobbar gör jag till förbannelse så egentligen är jag så trött och slutkörd att jag inte ens borde ha plats för tankar på honom, men någonstans smyger de sig ändå in och livet känns genomjobbigt just nu. Försöker tvinga iväg mig på aktiviteter när tillfälle ges iaf. Allt för att sysselsätta mig. | |
| tipitina | 2011-02-08 20:16 | |
![]() | Mmmm... spenderar också så mycket tid som möjligt på olika aktiviteter för att slippa sitta själv och tänka... | |
| Bitte - Administratör | 2011-02-08 20:17 | |
![]() | Jag blev en gång i tiden dumpad av min nuvarande man och make,,men någonstans hittade vi tillbaka till varandra och har nu varit tillsammans i 26 år,, så hmm gör det som känns bäst för dig ,, man kan faktiskt bara ringa och bry sig om ,, Bitte | |
| tipitina | 2011-02-08 20:19 | |
![]() | Bitte- vad fint! Det önskar jag att vi också skall göra en dag i livet... | |
| Lillstölla | 2011-02-08 20:20 | |
![]() | A-K och Tipitina: fall inte för frestelsen, kommer bara ångra er om ni hör av er till era ex! | |
| annakarineli | 2011-02-08 20:20 | |
![]() | LadySol: Jo, jag tror han brutit helt med några av sina ex, men med mig är det annorlunda. (Jag är inte som de -har jag fått höra av mer än en pojkvän. Jag är visst inte som andra och tydligen går det inte att vara tillsammans med mig heller då.) Kanske något alla säger? Han babblade t.o.m om att kunna ses och hitta på saker ändå. Hälsa på varandra som vänner och att det var självklart att vi skulle träffas igen... Vanligt tugg?? Vita: Tack! :) Visst har jag mina stunder av insikt, men nu är inte en av dem!! Nu känner jag mig bara dumpad och misslyckad. Tiptina: Jag vet att det inte alltid är bättre. I synnerhet inte i längden kanske, men jag har också en enorm separationsångest och avskyr när människor försvinner ur mitt liv. Det gör så ont så jag vet inte var jag ska ta vägen. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-08 20:22 | |
![]() | Ja, det känns faktiskt som vanligt tugg, AK. Ibland säges det man tror att den andra vill höra, utan att ha en tanke på att sådant prat ofta leder till att hoppet finns kvar och att det gör ännu ondare efteråt, när det inte blir som man sagt. | |
| tipitina | 2011-02-08 20:23 | |
![]() | Stölla- önskar jag kunde bryta helt men vi har fortfarande massa att klara upp (har var tillsammans i tio år och gifta i fem så det är mycket som skall göras). varje gång jag ser honom så gör det fysiskt ont i kroppen även om dagarna nu blir bättre och bättre :) Ak-jag vet man tror inte att det kan göra så ont. Men man kommer igenom det... | |
| annakarineli | 2011-02-08 20:23 | |
![]() | Lillstölla: Ja, jag är i 99/100 alldeles för stolt för att göra det! Nu uppehåller jag mig här! Betapet är fantastiskt. Vänliga människor och lite sällskap dygnet runt! :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-08 20:24 | |
![]() | Tippen - i ditt fall finns det väl ändå försvårande omständigheter till att bli tillsammans igen? Jag skulle då inte vilja ha tillbaka någon som sover hos någon annan första natten efter skilsmässan.... | |
| tipitina | 2011-02-08 20:24 | |
![]() | :) | |
| Kung BuggeDE | 2011-02-08 20:25 | |
![]() | Ohoj! | |
| Lillstölla | 2011-02-08 20:25 | |
![]() | Tipitina: Ja jag förstår att det är en del som ska redas upp och klaras av då! Men du kommer kunna bryta när allt är avklarat! annakarineli: Det är bra, att du står emot:) Kram på er båda:D | |
| tipitina | 2011-02-08 20:26 | |
![]() | Sol- nej, det ligger oss lite i fatet... men någonstans vill jag tro att han drabbats av någon slags psykos och att det inte är min riktiga make... *lurar mig själv för fulla muggar* ... inte heller skulle man väl vilja ha tillbaka någon som gått i över tre månader och varit kär i en annan och planerat en skilsmässa utan att tala om det :( | |