Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 170 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-10 00:01 | |
![]() | åtminstone så länge det saknar en knapp här på betapet som gör att man kan radera sina misslyckade inlägg. | |
| Rultatultan | 2013-08-10 00:01 | |
![]() | Patologisk narcissism. I say no more. | |
| LittleStalin - Ej medlem längre | 2013-08-10 00:02 | |
![]() | Skälvklart är det spekulationer men kanske en bekräftelse på funderingar som cirkulerat. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-10 00:04 | |
![]() | funderingar? | |
| LittleStalin - Ej medlem längre | 2013-08-10 00:04 | |
![]() | Mvg tja kanske det. Jag är bara ärlig. Alltid. | |
| Sote | 2013-08-10 00:05 | |
![]() | Molee- inget att lägga nån vikt vid. Narcissism kan ta sig många uttryck. Tycker mest att det var lågt att liksom utnyttja dig Molle så som han gjorde genom tråden och nån annan tråd. Man måste ju ha ett väldigt tomt liv om man tycker att det är värt att ödsla tid på att analysera människor som är helt anonyma och okända på ett internetforum. Och att lägga tid på att få x antal inlägg? Varför liksom? Skaffa en hobby istället. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-10 00:06 | |
![]() | jag tycker inte att det var så farligt för min egen skull. men en del av beskrivningarna kan nog vara sårande. och att en del VUXNA människor tycker det är okej är för mig ofattbart. Som vuxenmobbing. I dont like. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-10 00:10 | |
![]() | littlestalin, jag är också alltid ärlig. | |
| Rultatultan | 2013-08-10 00:10 | |
![]() | Jo...det är sant Molle. Såg det inte på det viset först. Men nu när du säger det, så... Aja. Jag är en hen i alla fall! | |
| Kuralo | 2013-08-10 00:11 | |
![]() | Sote Naturligtvis menar/tror jag inte att vi väljer i det medvetande som vi befinner oss i "livet" det är ju .på ett annat plan! Jag tror att vi själsligt väljer vår levnadsbana - ja! Självklart om mitt barm blev sjukt så skulle jag väl som alla andra göra allt i min makt för det. Men jag skulle inte beskylla en orättvis Gud om barnet inte skulle bli bra. Det är skillnaden. Jag är ingen idiot! Jag tror också att om man drabbas av nåt allvarligt som cancer och inte blir frisk, så tror jag att det ligger i personens livsöde och det finns inget någon kan göra åt det. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-10 00:11 | |
![]() | Rultatultan. det var nog mest för att man tyckte sin egen beskrivning var skrattretande. men tillexempel den första analysen. den tycker jag var hemsk :-( | |
| Rultatultan | 2013-08-10 00:13 | |
![]() | Kollade ärligt talat inte så mycket på vad som skrevs om andra...var mest intresserad av mitt eget "omdöme". Snacka självcentrerat och narcissistiskt..ahem *rodnar* | |
| Sote | 2013-08-10 00:14 | |
![]() | Äh den där analysen ger jag inte ett skit för. Jag är som sagt fullständigt anonym och ingen här känner mig. Jag är inte i närheten av hans beskrivning så psykoanalytiker hoppas jag inte att han satsar på. Men att det finns dom som kan ta åt sig kan jag tänka mig. All typ av mobbing är jävligt fult. | |
| Rultatultan | 2013-08-10 00:15 | |
![]() | @Kuralo Du skrev: "Självklart om mitt barm blev sjukt så skulle jag väl som alla andra göra allt i min makt för det. Men jag skulle inte beskylla en orättvis Gud om barnet inte skulle bli bra." Skulle du fråga honom 'varför' ? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-10 00:16 | |
![]() | jag träffade en person i går som trodde vi valde våra föräldrar,det var hennes sanning,man valde dom typ redan som spermie det är också en märklig sanning | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-10 00:19 | |
![]() | var nog någon som trodde på energier och reinkarnation. | |
| Söndagsman - Ej medlem längre | 2013-08-10 00:20 | |
![]() | Inte ett dugg märkligare än att tro på gud. | |
| Sote | 2013-08-10 00:21 | |
![]() | Kuralo- så du menade inte det du skrev då? " Om man tar i beaktning att människan väljer sitt levnadsöde så vore det direkt oklokt att ingripa om en svår sjukdom skulle ligga i den personens öde. Med den tanken som utgångspunkt blir även hemska saker, som svåra sjukdomar,något mer logiska. Då kan man förstå varför vissa dör medans andra blir friska. " Så att ingripa om ditt barn blir allvarligt sjukt är inte oklokt då? För du skriver ju faktiskt så. Det finns ju faktiskt människor som använder förbön och handpåläggning istället för att gå till läkare. Det är ju en av farligheterna med att ha en stark tro. Men det var ju skönt att du inte är helt hjärntvättad i alla fall. | |
| Kuralo | 2013-08-10 00:26 | |
![]() | Nyss läst SPB inlägg och måste medge att det var lite kul att läsa- ändå. ( jag blev inte så hårt ansatt dom jag kanske trott) Nyttigt att bli omruskad när man minst anar. | |
| Sote | 2013-08-10 00:30 | |
![]() | Det är väl bara nyttigt om det stämmer och man tar åt sig? Annars blir det ju bara löjligt . | |