Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 170 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Söndagsman - Ej medlem längre | 2013-08-10 01:03 | |
![]() | Oj, det var kanske lite starkt. | |
| Rultatultan | 2013-08-10 01:05 | |
![]() | @Kuralo Du skrev: "Jo det skulle jag möjligen fråga men framför allt skulle jag nog be. Men ligger det i ens livsöde så är det så." Hur skulle du be? Om helande? Om det ligger i ens livsöde, är det då någon mening om att be om helande eller tillfrisknande? Eller skulle du "bara" be om hjälp att klara av det svåra? | |
| Rultatultan | 2013-08-10 01:05 | |
![]() | Ja, jag hoppas VERKLIGEN inte att dina ungar brinner där! Varken nu eller i morgon eller någon annan dag... | |
| Söndagsman - Ej medlem längre | 2013-08-10 01:07 | |
![]() | Jag har inga problem med att mina barn skulle brinna, jag tror inte på skärselden så jag klarar mig. | |
| Rultatultan | 2013-08-10 01:11 | |
![]() | Skulle snarare skrivit: jag hoppas inte dina ungar brinner över huvud taget. Tror inte på någon evig eld. Inte på någon skärseld heller. Och absolut inte för oskyldiga ungar. | |
| Rultatultan | 2013-08-10 01:11 | |
![]() | Apokryferna! Hur bibliskt ackurata är dom? | |
| NicerTrouser - Ej medlem längre | 2013-08-10 01:15 | |
![]() | De är väl inte mindre korrekta än allt annat som finns med i Bibeln. | |
| Rultatultan | 2013-08-10 01:16 | |
![]() | Ja, jag vet inte. De fanns ju inte med i bibeln mellan 17-hundranånting och 2000. | |
| SämstpåBeta | 2013-08-10 01:25 | |
![]() | Jag använde några av mina arbetsverktyg. Journalföringssystem blandat med ett lösningsfokuserad modell. NT att du blir jämförd med Mollee skulle jag ta som en stor komplimang! En annan poäng som jag vill är att många här på de olika forumena skulle behöva lära sig retorikens grunder. Hur man helt enkelt bemöter och besvarar ett inlägg, hur man hanterar direkt och indirekt kritik! Jag själv är ingen mästare på det, har kanske dock vissa färdigheter men en mängd brister. Forumtrådar som väcker känslor, har ofta tendens att ganska snart sjunka i intellektuell nivå, även denna tråd upplever jag har blivit smittad av det, något som jag anser är aldrig fel att poängtera! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-10 01:28 | |
![]() | Rultan ,det är en del ändringar i översättningen från folkbibeln till Bibel 2000 | |
| Rultatultan | 2013-08-10 01:29 | |
![]() | Ja, kära nån, beta... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-10 01:38 | |
![]() | börjar beta till hösten,det ska bli roligt,har du gått den Rultan? | |
| Rultatultan | 2013-08-10 01:43 | |
![]() | Vi fortsätter med alfagruppen i höst (blev något strul med planeringen så vi hade långt uppehåll mellan april och slutet av sommaren och är därför inte färdiga än), och sedan vet jag inte vad som händer. Ska bli roligt att träffa gruppen dock och kanske kommer det en beta efter jul :)) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-10 01:46 | |
![]() | Kul,håller med dig att det ska bli kul att träffa gruppen:) | |
| stuvelsberg | 2013-08-10 06:16 | |
![]() | Ointressant. | |
| ordminna - Ej medlem längre | 2013-08-10 09:15 | |
![]() | Roligt PM man fick :) Jo jag är svår att förstå ibland, det kan jag hålla med om :)) | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-08-10 09:59 | |
![]() | Beta. Gulligt PM. Den beskrivningen duger lika bra som vilken annan beskrivning som helst. (Skrattar hjärtligt :) ) | |
| Sote | 2013-08-10 10:49 | |
![]() | Släpp det där nu. Beta, du ser säkert någon mening med det hela och uppenbarligen så behöver du fylla ditt tomma liv med vad som helst men det finns säkert nån salsakurs eller schack klubb du kan börja i . En kul grejför dig men ärligt, hur du gick till väga och varför och hela den analysen är rätt ointressant.känner du ett stort behov av attfortsätta prata om din i ditt tycke smarta ide så starta gärna en egen tråd eller ta det ipm till dom som är intresserade. Så kan vi andra idioter få fortsätta att diskutera detta ointressanta ämne på den låga nivå den nu håller. | |
| krysopras | 2013-08-10 11:12 | |
![]() | Jag fattar inte, beta har tydligen skrivit ihop "analyser" av vissa forumdeltagare och PMat dessa till de berörda, och därefter diskuteras de här personliga PMen i den här tråden? Utan att övriga forummedlemmar vet vad de handlar om. Det är ju för fan vrickat. Starta en egen tråd, beta, eller ännu hellre ett eget diskussionsforum. Du är ju upp över öronen förälskad i dig själv. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-08-10 11:14 | |
![]() | Skriven på dålig svenska av någon som hårt kritiserar andra för att ha så svårt att uttrycka sig i skrift. Obegripligt att lägga så mycket energi på "meningslösa saker". Om man känner ett oemotståndligt behov av att briljera med sin utbildning och försöka analysera motdebattörer, vore det mera schyst att ta det privat med var och en, och inte betygsätta en hel grupp till allas beskådan. En och annan fann det mycket obehagligt och vad det gäller t ex M. verkar det inte stämma ett skit. Skriver jag, inte utpekad, men vän till flera. | |