Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Damage | 2008-06-30 20:04 | |
![]() | Jag tror procenten fisande män och kvinnor är större än de män och kvinnor som vägrar vädra magen.. Så med tanke på majoriteten gassläppande människo det finns, så borde dom som inte gasar flytta. | |
| CHL | 2008-06-30 20:04 | |
![]() | ja... man brukar ju inte direkt fisa någon i ansiktet, så om du sluppit alla odörer hittills, så lär du ju göra det också | |
| CHL | 2008-06-30 20:04 | |
![]() | ja... man brukar ju inte direkt fisa någon i ansiktet, så om du sluppit alla odörer hittills, så lär du ju göra det också | |
| OneW | 2008-06-30 20:05 | |
![]() | Teppy hur länge har du bott i Sverige? Du pratar om svenska kvinnor som dom och inte du. Härligt att höra att du är lycklig i ditt förhållande och att ni har ett doftfritt hem! Själv brukar jag ställa mig vid ta-bort-odör flaskorna i affären för att se vem som fiser mest. | |
| Damage | 2008-06-30 20:06 | |
![]() | haha..svinstia.. :) Min trerumssvinstia innehåller 2 fisande katter, en rapande damage och en fisande samt rapande sambo :) | |
| CHL | 2008-06-30 20:06 | |
![]() | jag har då inte tänkt att sluta rapa, fisa , skita eller nåt annat jag måste göra ibland. Men tro mig, jag är inte mindre kvinna för det. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-30 20:06 | |
![]() | Jag tycker inte man ska ha den inställningen att det är okey att bara trycka på och sprida skiten. Man kan ju be om ursäkt eller nåt? | |
| CHL | 2008-06-30 20:07 | |
![]() | nej... tror ingen här fiser varandra i ansiktet precis.. | |
| Teppy | 2008-06-30 20:07 | |
![]() | MissT, mina andra förhållande har varat i 3år och 2,5år. | |
| CHL | 2008-06-30 20:09 | |
![]() | det var ite mycket teppy | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-30 20:09 | |
![]() | CHL, om du skiter, och din kille säger typ, fan va äcklig du är kan du inte spara dig? Vad säger du då? 1. Förlåt men jag kan inte hålla mig 2. Jag tänker inte hålla mig de är helt naturligt att släppa sig | |
| CHL | 2008-06-30 20:10 | |
![]() | Men om du läser TS tråd... så ska kvinnor varken rapa eller fisa... det är ofint. Och en kvinna ska vara vacker alltid. | |
| CHL | 2008-06-30 20:12 | |
![]() | jag fiser inte någon i ansiktet precis.. skiter ifred... rapar i min hand.. Men anser att det är ändå saker jag måste göra, annars hade jag inte hafft det behovet alls! | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-30 20:13 | |
![]() | Det är väl knappast någon som påstår att man inte får göra det? | |
| Teppy | 2008-06-30 20:13 | |
![]() | Om jag ens behöver skriva hur långa mina förhållande har vart. | |
| Teppy | 2008-06-30 20:14 | |
![]() | CHL, tillräckligt för att man ska kunna vara trygg och avslappnad i ett förhållande. | |
| CHL | 2008-06-30 20:17 | |
![]() | imbattibile: Vad tjejer ska göra... Hej! Jag tycker att det är otroligt äckligt när tjejer rapar. Så väldigt okvinnligt så det inte är sant. En tjej ska faktiskt hela tiden se snygg och prydlig ut tycker jag. Ta hand om sin man bra osv. Ville bara få ur mig detta.. Det är ingen som säger att man inte får göra det, men någon som säger vad man SKA göra och inte göra. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-06-30 20:18 | |
![]() | Fast fjärtar speglar oftast upphovsmannen eller kvinnan och kan i regel könsbestämmas efter personerna som släpper dem. Det finns självfallet några undantag. Ett sådant är den lärde mannens prutt som måste byta kön om den överhuvudtaget ska få komma ut i den akademiska församlingen för att inte störa. Det beskrivs väldigt väl hur feminiseringen går till i Boursaults Mercure Galant: I am an invisible body, Which from a low place derives its being; And I dare Not make known, Either who I am, or from where I emerge: To escape, I employ cunning; And into a trecherous female I turn, From the male that I would have been. Fjärtens karaktär speglar även alltid social tillhörighet, ålder och yrke. Married Women's Fart: They have no flavour other than for lovers, and husbands do not esteem them very highly" | |
| Teppy | 2008-06-30 20:18 | |
![]() | ur min syvinkel ja. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-30 20:18 | |
![]() | Jo jag vet vad hon skrev i början, men det känns som att hon har förklarat vad hon egentligen menar under dessa 26 sidor, jag förstår hennes poäng iaf. | |