Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 12 |
Inloggade | 44 |
Mobilspel
Pågående | 19 588 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Måns_E | 2012-03-10 02:16 | |
![]() | Jäjä, visst visst, det blir säkert bra :) | |
rullarens | 2012-03-10 09:41 | |
![]() | Jonisk: Visst, mår du bättre av det så, visst är det pinsamt..... Limpan: Du, man kan nog säga att historien är full av partiprogram där det stått vissa saker men partierna i fråga gjort helt annorlunda, väx upp.... Måns E: Du verkar vara en osäker typ då då för att Viktoria tar över kan du vara helt säker på | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-10 09:48 | |
![]() | Men vad var det för svar? Jag mår väl inte bättre av att andra inte vet vad dom röstar på? | |
rullarens | 2012-03-10 10:14 | |
![]() | Jonisk: En stor del av sveriges befolkning vet inte vad de röstar på, kan du hela partiprogrammet för det parti du röstar på? Eller är det bara Monarkifrågan som betyder nåt? | |
A-Ba-Ni-Bi - Ej medlem längre | 2012-03-10 10:19 | |
![]() | Svara på frågorna i stället, rullarens, eller ska du bara sitta och trolla. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-10 10:20 | |
![]() | Jag kan större delen av partiprogrammet, ja, iaf de delar som känns relevanta. Statsskicket är en sådan sak. | |
_imi - Ej medlem längre | 2012-03-10 10:21 | |
![]() | 2012-03-10 02:16 Ja, klart det blir det. Inom fem år tar Victoria över. | |
A-Ba-Ni-Bi - Ej medlem längre | 2012-03-10 10:32 | |
![]() | Alltid lika fascinerande med folk som använder kristallkuleargument i debatter. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-10 10:33 | |
![]() | Eller att använda folks allmänna likgiltighet som argument. | |
A-Ba-Ni-Bi - Ej medlem längre | 2012-03-10 10:34 | |
![]() | "Du verkar vara en osäker typ då då för att Viktoria tar över kan du vara helt säker på" Alltså är det jättebra med monarki. Q.E.D. | |
slånbär | 2012-03-10 10:40 | |
![]() | Apropå att rojalister verkar tro att hela världen känner till vilka våra kungligheter är så såg jag på Skavlan igår kväll. Lionel Richie var gäst och berättade om var han träffade Jill Jonsson (som är med på hans senaste skiva) första gången. Han berättade att dom träffades på en födelsedagsfest för ....eh....dottern i......eh....den svenska kungafamiljen....Skavlan fick fylla i hennes namn-Victoria- åt honom. Han är alltså en världsartist och har uppenbarligen varit här och träffat kungafamiljen men kom alltså inte ens ihåg Victorias namn. Så det där med att kungafamiljen är så himla känd? Njäe knappast... | |
Lillstölla | 2012-03-10 10:55 | |
![]() | Nåt jag retar mig på är det där löjliga att man ska kalla en kunglig person för Ni, Er, HKH, Ers Majestät osv. Det är en person precis som vem som helst och förtjänar inte ett dugg mer respekt än någon annan. Du får det bli! | |
rullarens | 2012-03-10 13:00 | |
![]() | Abanibi: Måste säga att du tillför verkligen material till diskussionen, heder åt dej!!! :D Slånbär: De e ju inte helt obekant att världsartister har mindre hjärnkapacitet än andra pga ångesttillfredställelse innan uppträdanden..... Joniska: Hur mycket du än kan om det är jag rädd för att du är på tvärs med de flesta av dina partikamrater.... Lillstölla: Gör väl inge om man har lite ceremoniel kring kungafamiljen, piffar upp tillvaron lite, eller vad säger DU? | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-10 13:05 | |
![]() | Jaha. | |
Måns_E | 2012-03-10 13:26 | |
![]() | Jaså kommer CG dö inom fem år, där ser man :) Värst vad du verkar initierad IMI | |
tirinor | 2012-03-10 13:40 | |
![]() | Säger bara länge leve monarkin. Vem fan vill se en någon som Mona Sahlin som statsöverhuvud | |
tirinor | 2012-03-10 13:40 | |
![]() | och på tal om kostnader så kommer de inte försvinna för att vi byter statsskick priser blir de samma | |
Måns_E | 2012-03-10 13:47 | |
![]() | Med tanke på att Mona Sahlin inte blev vald till statsminister så är det inte så många som vill se henne som statsöverhuvud, och det kommer hon heller aldrig att bli. Finns det någon som på allvar skulle kunna tänja sig vår inkompetenta kung som statsminister? Det är väl i så fall en intressantare fråga? | |
Zmrzlina | 2012-03-10 13:58 | |
![]() | CG som statsminister - nej tack... | |
Måns_E | 2012-03-10 14:12 | |
![]() | Förövrigt så borde nog inte rojalistfalangen använda just brist på hjärnkapacitetsargument. Det är dumt att kasta sten i glashus :) | |