Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 206 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maizena | 2009-04-17 15:10 | |
![]() | Är det samma sak i hockeyn? Eller stoltheten kanske bara finns i fotbollen? Men hellre ett lägre snitt med riktiga fans en en massa vålds och guldsökande wannabes som vänder kappan efter vinden. Vi som går på matcherna idag när framgångsvågen lagt sig det är vi som är DIF! Dessutom finns det inget lag som är i näheten av oss när vi väl mobiliserar....tydligt exempel är GBG borta.... | |
| Palini | 2009-04-17 15:11 | |
![]() | Bajen, periodare? Vad gafflar du för goja nu? Ta en titt på de senast fem årens snitt så lär du se att Hammarbys snitt håller sig ganska konstant, medan t.ex. AIK:s sjönk med säkert 20-30% förra året, jämfört med året innan. | |
| Miss_jk | 2009-04-17 18:26 | |
![]() | Precis vad jag alltid sagt, Maizena! Hellre 7000 hardcore än 20000 wannabes. Återigen: Hur många gratisbiljetter delar solna ut till varje match? Det lär vara ett par tusen skulle jag tro. bahrt: "Det är nu man ser skillnaden mellan en klubb som AIK som varje år har ett snitt på ca 15000 åskådare på sina hemmamatcher oavsett slutplacering" Jaså, det säger du. 11800 i snitt i superettan 2005. Men det kanske inte räknas? =D (Sökte på "hardcore" skrivet av miss_jk och detta blir visst tredje gången jag skriver samma sak, dock med lite olika publiksiffror... =P. Tjöööta!) | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-17 18:31 | |
![]() | Bajen har nog landets trognaste publik. | |
| Maybach | 2009-04-17 18:51 | |
![]() | GAIS måste hamna i topp också. | |
| OneW | 2009-04-17 22:03 | |
![]() | men snälla miss jk .. gratisbiljetter??? Var får du alla dina sjuka idéer ifrån???? | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-04-17 22:05 | |
![]() | Finns det inte en enda MFFare här på betapet mer än jag? MFF har vunnit ALLA matcher hittills... och släppt in 0. :) det är bra tycker jag :) ps.. hammarby suger. | |
| OneW | 2009-04-17 22:08 | |
![]() | -Baudi jag håller på gnaget men jag måste ge en eloge till ert spel i torsdags.. tjajt och hårt spel och en jävla vilja.. visst vi kom igen i andra och gav er en match och målet.. ja gick via en AIKare men mål är mål.. en sak har jag dock svårt för och jag hoppas inte du hoppar på mig nu men jävlar vad MFF spelarna spelade mycket med armbågarna.. mindre snyggt men som sagt.. Grattis! | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-04-17 22:09 | |
![]() | sorry OneW... vi måste använda armbågarna om vi ska kunna vinna uppe i huvudstaden. :) sådana är reglerna. | |
| OneW | 2009-04-17 22:18 | |
![]() | tur att det blev en varning för det i alla fall.. någon gång kanske ni lär er att det inte är lönt ;-) | |
| Maybach | 2009-04-17 22:30 | |
![]() | Måste bara kommentera Strömbergsson igen. Nu känner jag ingen som helst agg gentemot honom alls längre, han bad om ursäkt för hans insats på sporten och sa att han hade full förståelse för frustration i Hammarby-led. Domare som vågar be om ursäkt och erkänna fel förtjänar respekt! | |
| corporate | 2009-04-17 22:36 | |
![]() | Vill bara sticka ut hakan en bit och påstå att Mjällby AIF kommer att lira i allsvenskan nästa år. | |
| Maizena | 2009-04-17 23:16 | |
![]() | www.youtube.com/watc...i4 agSqVPPI LOL | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-17 23:20 | |
![]() | Aik delade ut gratisbiljetter till KTH för 100 år sedan till några matcher. EN SÄSONG. SLÄPP DET. klart alla lag har medgångare. dif har mest i sverige. så är det bara. skitklubb skitlag, skitarena skitiga äckliga småsyskon med komplex. nä men serilöst. det är sant. ni har komplex- ni hatar att AIK har mer fans. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-17 23:22 | |
![]() | maybach- jag tycker synd om er. maken till domarmiss. fatta vad henkeborg får mkt gratis. ett horribelt mål. | |
| Quelle | 2009-04-17 23:22 | |
![]() | hej mr Lejon :) Fascinerande att man kan lägga ner så mkt energi på ngt som är så obetydligt i det stora hela... :) | |
| Maizena | 2009-04-17 23:24 | |
![]() | Fy fan vad du har blivit tråkig Lejon. Från att du haft mycket vettigt att skriva så handlar i stort sätt alla dina inlägg om att hacka ner på andra lag. Man behöver inte skriva apa skit äcklig i varje mening....håna gärna om du vill men inte heeela tiden.... | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-17 23:25 | |
![]() | Maizena. du har gått från att vara sympatisk till attt bli lika låg som erat spel. One W - skönt lag. AIK. Maybach är iaf, öppen. Kom på en sak. dif har inte ens vett att ha sitt usprungliga märke på tröjan, ska set va krims-kramstext om att ni är sthlms stolthet permanent nu inmejslat i märkets varande el? | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-04-17 23:26 | |
![]() | hahahaha Maizena... Its funny because its true :) | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-17 23:27 | |
![]() | Maizena, du hånar hela tiden. sen finns det inget jag hatar mer än apa if. sen när du o miss jk leker experter om att dif är hardcore och andra lag inte har trogna fans. HAHAHAHA. AIK | |