Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 20 |
Inloggade | 47 |
Mobilspel
Pågående | 20 046 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-01-08 15:03 | |
![]() | sämst på beta,har en vacker sångröst,åker skateboard,hatar att läsa romaner men tycker om fakta böcker kan sitta på Gogle earth i timmar och fantisera om alla länder, du var bäst på geografi i skolan och musik,om du inte redan är pappa så kommer du att bli värdens bästa pappa,du är omtyckt av alla ingen talar någonsin illa om dig | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-01-08 15:09 | |
![]() | defrob är inte alltid överlycklig,men han är mysig och omtyckt han tycker inte om öl men ibland fejkar han och dricker öl ändå bara för att polarna gör det,han tycker om att resa,fiska med flugspö och binder sina egna lax flugor,han saparar pengar för att åka till Alaska och vandra och fiska lax,han genomled skolan och var godkänd i allaämnen,geolog jobbar han som på ban verket och så har han en fin båt som han putsar på | |
Bulimiker | 2011-01-08 18:59 | |
![]() | Popillol: Sprallig tjej med skinn på näsan. Älskar att gråta till sorgliga filmer och skratta till parlamentet :) | |
SecondChance | 2011-01-08 19:07 | |
![]() | Bulimiker är en motorintresserad kille som kör folkrace och, till vardags, en Kawazaki Z1000SX. Ja inte nu på vintern iofs, då är det en liten rostig Skoda som gäller. Bulimiker bor i ett litet rött hus tillsammans med sin bror, tre kattor och ett gäng dammråttor. Han arbetar som försäljare av tekniska prylar. | |
MakeIllusion - Ej medlem längre | 2011-01-08 19:12 | |
![]() | SecondChance är en smart och välutbildad kvinna. Hon har författar drömmar men vågar inte ge upp sin karriär för sina drömmar. Hon och hennes man lever tillsammans i villan de köpte för ca 30 år sedan. Mycket i livet handlar om jobbet med det hinns med en och annan utlandsresa. | |
SecondChance | 2011-01-08 19:15 | |
![]() | Herregud, ser jag så gammal ut? Men men - inget annat efter första meningen (hehe) stämde ju heller så... ;) | |
Lystnaden - Ej medlem längre | 2011-01-08 19:17 | |
![]() | MakeIllusion. Bor i ett kollektiv utanför Järna. Ägnar sig mest åt att meditera och odla ekologiska morötter. Aktiv medlem i Vänsterpartiet. Älskar att dricka rödvin och diskutera frågor som rör staten och kapitalet. ;-) | |
MakeIllusion - Ej medlem längre | 2011-01-08 19:27 | |
![]() | aaaa du känner mig så väl=)) skrämmande=) | |
witchgame | 2011-01-08 19:27 | |
![]() | näe... MakeI.. är lite less på dom som inte fattar att hennes yrke också är ett riktigt jobb och inte alltid så glammigt som alla tror,hon bor i en trea och är mer en katt-person än hundperson eftersom hon gillar att katter ofta sköter sig själv, men även om hon skulle vilja ha en för att inte känna sig så ensam om kvällen så har hon inte tid och ingen lust att få katthår på allt och på kläderna, hon gillar att resa och då passar det inte att vara bunden med husdjur. Hon äter gärna lunch å sushi-baren och tränar spinning regelbundet för att hålla sig i trim. | |
MakeIllusion - Ej medlem längre | 2011-01-08 19:31 | |
![]() | hahaha JAG MÅSTE BYTA BILD!!!!=)))) Det där med yrket stämmer... Jag har två STORA hundar, småbarn och känner mig aldrig ensam då det är fullt ös jämt... Om jag har dödslängtan går jag och äter sushi, suuuuper allergisk!!! Har ALLTID hundhår på kläderna, nej jag gillar det inte men vad ska man göra. Så fort den här f-bannade ögoninfek. ger sig ska jag ta en ny bild=) | |
4DRAGONS | 2011-01-08 20:02 | |
![]() | MakeIllusion jag hade ju sagt med den profilbilden du nu har att du xtra knäcker som fotomodell,men förmodar det är helt galet då SecondChance är en kvinna i sina bästa år,har levt ett tufft liv med mycket tragedi,men den som ser ljuset kämpar vidare och det är precis det du gör..Du har en stark vilja och får oftast som du vill,en varm o vänlig själ är du...Säkert har du något djur,gillar inte att flyga,men älskar att på i din lilla trädgård | |
4DRAGONS | 2011-01-08 20:03 | |
![]() | älskar att PÅTA i din trädgård ska det stå:) | |
SecondChance | 2011-01-08 20:13 | |
![]() | Varför tror folk att jag har trädgård? Det sista jag skulle skaffa mig :) Och tack och lov har jag sluppit ett tufft liv och tragedier. Resten stämmer kanon! 4DRAGONS är snäll och rar, nästan på gränsen till FÖR snäll. Vill vara (och är) alla till lags. Sambo, barn, villa, leguan och en trädgård som växer mer vilt än tamt. Är "mellan jobb" men trivs fint med det då det var både stressigt och rätt otrivsamt på det förra. | |
Wonderlands_ | 2011-01-08 20:14 | |
![]() | 4Dragons tycker om drömfångare, T-shirtar med vargmotiv och TV-program om övernaturliga fenomen. | |
Reispower | 2011-01-08 20:18 | |
![]() | Wonderlands är en dagdrömmare och gillar att sola i solarium. :-) | |
Maja G | 2011-01-08 20:21 | |
![]() | linthari;har finskt påbrå. gillar poesi och dagdrömmer gärna. Jobbar på ett museum eller kanske på ett bibliotek | |
4DRAGONS | 2011-01-08 20:22 | |
![]() | Oj,second du kirrade nästan allt:) det stämmer ang gränsen "för" snäll,men jag försöker att säga nej,för jag glömmer bort mig själv o det är icke bra, men som sagt jag älskar människor och vill ju vara alla till lags precis som du skriver..Sambo o en dotter stämmer oxå bra..Inget jobb,"pensionär" pga det stressiga som mitt arbete förde med sig- Wonderlands det stämmer attans bra med vargar,jag älskar vargar och det övernaturliga | |
Reispower | 2011-01-08 20:23 | |
![]() | :-O Det där var läskigt nära! | |
Bulimiker | 2011-01-08 22:23 | |
![]() | SecondChance, haha inte ett rätt :P Jag är för strulig för att berätta om mig själv i detta forum :D 26 & snäll får räcka ! | |
SecondChance | 2011-01-08 22:29 | |
![]() | Sicken besvikelse... :p 26 och snäll. Och rätt söt. Och du gillar bergis köttfärslimpa och skogspromenader! | |