Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hfranke | 2013-11-11 01:59 | |
![]() | Haha ja just det. Eller var du mobbad här på forumet ? Eller vet du inte vad mobbning är? Eller hur var det nu... jag begrep ingenting av det där. Jösses. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-11 02:06 | |
![]() | Jag begrep det inte heller, men helt ärligt börjar jag tröttna. Det är mycket skräp som sprids här just nu och jag vette fan om jag har lust att vara måltavla, ens på grund av oförstånd. Jag är även trött på självgoda know-it-alls med hybris. | |
| hfranke | 2013-11-11 02:18 | |
![]() | Ja och just därför håller jag mig här och i retar/glädjer tråden. Lite vänligare klimat. Tycker man har nog med tjafs ändå. | |
| hfranke | 2013-11-11 02:23 | |
![]() | Man undrar vad det är hos folk som gör att de måste söka konflikter hela tiden? Jag har ju det jobb jag har, och där är jag van att sköta konflikter med både hårda ord, missförstånd och allting. Men jag förstår inte varför allt ska bli personligt här? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-11 02:26 | |
![]() | Jag gillar inte att behöva begränsa mig till några få trådar för att inte bli anklagad för oförstånd, mästrad av någon som uppenbarligen inte vet vad de pratar om, missförstådd och hånad. Det är inte så detta forum ska vara. När det blir så har det gått för långt. Och nej, jag påstår inte att jag är mobbad. Inte heller mobbar jag. Det är helt enkelt jävligt tråkigt att forumet blivit en lekplats för sådana som härjar runt och förstör trådar. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-11 02:31 | |
![]() | Jag önskar att jag kunde svara på din fråga, men tyvärr förstår jag det inte alls. Visst kan jag bli engagerad i en fråga, ibland till den milda grad att jag faktiskt retar upp mig, men det innebär inte att jag tror att forumet är på riktigt. Det är ju fullt av mina likar. Människor som kommer in hit för att fördriva lite tid, prata om saker som fångar deras intresse och ibland som saker som inte fångar något intresse alls men som ändå hjälper till att fördriva tid och så chattråden förstås, där man får tramsa runt utan att det spelar någon roll att man dravlar och fånar sig för allt man är värd. | |
| hfranke | 2013-11-11 02:31 | |
![]() | Nej jag förstår precis vad du menar, och håller med. Och det är nog ingen vid sina sinnens fulla bruk som tycker att du mobbar nån! Dumheter. Jag gillar dig, när du tycker nåt så formulerar du dig alltid oerhört väl, och det går inte att missförstå dig. Du är tydlig. Jag önskar att jag var lika tydlig, men jag tenderar att svamla till det ibland. Dags för mig att sova gumman Ha en riktigt bra natt, sköt om dina adepter! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-11 02:33 | |
![]() | Tack. <3 Och du uttrycker dig inte alls så svamlande som du tror. Jag har aldrig haft problem med att förstå det du skriver. :) Sov gott! | |
| hfranke | 2013-11-11 02:35 | |
![]() | Det är ju bara för att du är så smart så du kan läsa mellan raderna och få ut essensen av vad jag menar ;) Natti! | |
| hfranke | 2013-11-11 02:36 | |
![]() | Klubben för inbördes beundran avslutar härmed mötet :D | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-11 02:39 | |
![]() | Hahaha. När jag förstår vad folk som bokstavligen svamlar, sluddrar och dravlar säger så brukar jag hävda att det beror på att jag ju jobbar med individer som ofta har talfel. Kanske har jag vidareutvecklat den kunskapen till skrift? Känns det bättre nu? ;) Pöss på dig! | |
| hfranke | 2013-11-11 02:42 | |
![]() | Bättre och bättre.... *lägger mig och drar täcket över huvudet* Haha du är väl för go du!! Kram! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-11 02:44 | |
![]() | Kram, gumman. :) | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-11 10:07 | |
![]() | Hej :) fin bild frankis :) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-11-11 10:22 | |
![]() | Jag tror att mobbing kan missuppfattas med att man ryter till eller kommenterar någons inlägg med missnöje? Jag har inte sett att ladysol mobbas. dock är det ju ruter i dig och du har inga problem med att sätta ner foten, somliga kanske tar åt sig av det.... men då är det ju bara för att du träffar en öm punkt :-) | |
| Bitte - Administratör | 2013-11-11 10:25 | |
![]() | Trött efter en ond natt , men vägrar vila , lastat ett släp för en sopis sväng, men först ska jag gå med Frallan Britta. funderar på att handla hem för att baka saffransbullar eller i alla fall nått med saffran i ifall det dyker upp (O)väntat besök ;) Bitte | |
| Lillstölla | 2013-11-11 12:28 | |
![]() | Hej på er! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-11 12:40 | |
![]() | Hejsan. :) Jag har inte sovit än, så räkna inte med några djuplodade funderingar. :P | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2013-11-11 12:43 | |
![]() | hej där betapet | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-11 12:52 | |
![]() | Hej Challe. :) Hemme i Svedala igen? | |