Spelrum
Giraffen | 22 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 48 |
Mobilspel
Pågående | 19 694 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Spirou2 | 2008-12-04 16:38 | |
![]() | women got looks -men got brains | |
Annacondan | 2008-12-04 16:56 | |
![]() | att bo med dig, på vår adress, det gör mig så förbanant jävla less.. det kanske kan låta som en petitess , men det får mig att skumma av rabies att tvingas träffa dina barn varje dag det är sådana smällar som en loser lär sig ta, en loser lär sig ta... att dela cell år efter år med nån som bara ger en gråa hår, och höra nyckelknippan som slår när befriaren går i vår korridor min gode man det är sånt eller hur som bara losers klarar med bravur, klarar med bravur... att ha ett skitjobb med lågt till tak, plumsa runt i träck i en kloak. sen så där nock insupa frid med högburet huvud i strömmens strid, att ha paserats av sin tid det är sånt som bara losers fäster sig, fäster sig vid... att va en kvist som aldrig blir grön att alltid göra samma bittra rön, aldrig se röken av sin mödas lön, att ha tappat orden till sin enda bön... att va en myra å dra sitt strå å va Guds vackra avbild likaså, han är en myra själv en jättestor bjässe som mitt i det mesta bor, han ser till mig, hans ögon glor det är sånt som bara losers går omkring å tror, går omkring å tror... att vara skräp, driva omkring, leta på en soptip efter ting, en enda sak som e hållbar och sann i all denhär bråten det kräver sin man.. vinna ut näktar ur ättikan det är sånt det är sånt som bara losers kan, bara losers kan... | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-12-04 17:06 | |
![]() | orkar inte läsa föregående insalg..Alldeles för lååååångt! Glögg på Er alla! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-04 17:08 | |
![]() | Män är vackrare än kvinnor. | |
Lill-IT | 2008-12-04 17:18 | |
![]() | Hej på dig Sylvia! Trevligt att se dig i fjanttråden:-) Visst är män vackrare än kvinnor, håller med till 100% | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-12-04 17:21 | |
![]() | insalg= inslag Vissa män är vackrare än kvinnor, men visst finns det många kvinnor tex lill-IT!!:) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-04 17:25 | |
![]() | Hej, IT! Tack du. :) Nog kan kvinnor vara hemskt vackra, men jag trodde vi pratade om kroppar och då tycker jag generellt om mannens form... | |
Lill-IT | 2008-12-04 17:25 | |
![]() | *s* Nu blev jag både glad och lite generad, tack Benny:-) | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-12-04 17:31 | |
![]() | Hur ska jag veta att du talar om kroppar, Sylvia? Jag tycker att skönhet kommer inifrån, men vissa är söta utanpå också! | |
Lill-IT | 2008-12-04 17:37 | |
![]() | Till Sylvia: imagecache2.allposte...os ters.jpg Ögongodis:-) | |
malekhamoves | 2008-12-04 20:03 | |
![]() | Härlig prosa Annacondan :D ... Och män är självfallet också vackra, inte lika härliga att måla av bara ^^ | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-12-04 20:06 | |
![]() | officialjesuschrist....tj _118.gif | |
malekhamoves | 2008-12-04 20:08 | |
![]() | Hehe... Kom och tänka på den underbara Ecco Homo utställingen :) joann.se/annika/wp-c...ce homo.jpg | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-12-04 20:09 | |
![]() | I lövar Leave it to Jesus | |
Annacondan | 2008-12-04 20:37 | |
![]() | malek, roligt med någon som uppskattar verklig poesi. Snodde texten från den gode kpml:raren Dan Berglund från Gbg. Här några till favoritrader inför jul, från Fairytale of NY. You're a bum You're a punk You're an old slut on junk Lying there almost dead on a drip in that bed You scumbag You maggot You cheap lousy faggot Happy Christmas your arse I pray God it's our last | |
malekhamoves | 2008-12-04 20:46 | |
![]() | Oj, en KPML:are från Göteborg, hör och häpna! :P... Hmm, men de heter väl inte så längre om jag inte minns fel.. Hade för mig att de tog bort Marxist Leninisterna, men då blir det bara KP, och det är ju kamratposten :P *kollar upp* Annars är ju den bästa poesin skriven av Charles Bukowski, men den där nya nu var inte långt ifrån :) | |
malekhamoves | 2008-12-04 21:05 | |
![]() | ah, jag hade rätt, det var Kommunistpartiet nu bara. Inte helt fel med KompisPosten-liknelsen dock; Kompis = Kamrat = Kommunist :) | |
Annacondan | 2008-12-04 21:08 | |
![]() | oki | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-04 21:37 | |
![]() | vår tidning i Nynäs heter Kommposten;) | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-12-04 21:38 | |
![]() | hahaha...hade en gammal ridlärare som kallades KP ;) | |