Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-09 18:37 | |
![]() | Dillut: Jag gör inget annat. Om det får dig att må bättre, så är åtminstone jag väldigt hård i mina omdömen gällande mig själv. Varför skulle det ena utesluta det andra? Dessutom: Var finns glimten i ögat, när du ens känner dig tvungen att påpeka en sån sak? Det mesta i den här tråden sägs ironiskt. Vi behöver alla en ventil. Glad att kunna stå till tjänst. | |
Dillut | 2008-12-09 18:41 | |
![]() | För det första hade det absolut ingen koppling till dig personligen, det är inte ens möjligt. Jag vill heller inte att du ska vara hård mot dig själv, tänkte bara att det kunde vara bra att påpeka när det var över 7000 inlägg i den här tråden. Även om du har glimten i ögat och har självinsikt så är det långt ifrån alla som har det. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-09 18:47 | |
![]() | Jag tog det inte personligt men kände att jag som trådens skapare ville svara för kollektivet "gnällspikar vi retar oss på". :) | |
kissed - Ej medlem längre | 2008-12-09 18:49 | |
![]() | Jag retar mej på folk som inte har självinsikt och glimten i ögat:-))) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-09 18:49 | |
![]() | Hade du läst tråden ordentligt, så hade du sett hur många av inläggen som är självkritiska och går ut på att skribenten retar sig på sig själv. | |
nystan1 | 2008-12-09 18:52 | |
![]() | Störande att jag redan är svinhungrig, fast jag åt för bara en och en halv timme sen. Har jag ingen botten? | |
grönöga - Ej medlem längre | 2008-12-09 19:00 | |
![]() | Borde reta mig på att jag är "så j-vla präktig", konstigt nog (inte) så gör jag inte det. Men jag gläds istället åt att det finns andra som gör det åt mig.... ;) | |
L1973 | 2008-12-09 19:03 | |
![]() | Dillut: Jag stör mig på att JAG är för känslig och tar för mycket personligt. Retar mig på att jag just nu är hungrig och borde varit i köket och lagat mat men att jag sitter här med datorn istället! | |
uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-12-09 19:13 | |
![]() | Uh, självrannsakan. Då blir det ju en självmordstråd :( Det mått av irritation jag sänker över andra är verkligen en fis i en gympasal jämfört med det jag kan irritera mig på hos mig själv emellanåt. Nu tex. irriterar jag mig ofantligt mycket på mitt genuint inkompetenta sätt att sköta mina studier på. | |
cibo13 - Ej medlem längre | 2008-12-09 19:20 | |
![]() | fattar inte orkar inte läsa men det verkar tråkigt | |
cibo13 - Ej medlem längre | 2008-12-09 19:23 | |
![]() | jag äter bullar med kardemumma jag är rätt nöjd det är cibo trollkarlen det | |
cibo13 - Ej medlem längre | 2008-12-09 19:27 | |
![]() | nu ska jag berätta hur billigt det är hos araberna i malmö: tänk er följande: 1 fin ananas (färsk, lagom mogen) 1 fin mango (färsk, lagom mogen) 1pkt rökelse _____________ summa: 10 kronor sinnessjukt eller vad? | |
grönöga - Ej medlem längre | 2008-12-09 19:30 | |
![]() | Retar mig på att jag inte är i Malmö just nu (älskar ananas & mango!) | |
cibo13 - Ej medlem längre | 2008-12-09 19:34 | |
![]() | .. ja det är väldigt exotiska frukter hehe finns väl överallt? | |
uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-12-09 19:35 | |
![]() | Usch vilken styggelse...sånt kan man i sanning bli topp tunnor rasande på! Jag känner mig så irriterad nu att jag tror jag sticker ner till Möllan direkt och söker upp en ananassäljande arab för att visa min ilska!! Nu känns det ju ännu värre att bo här nere...Livet är mörkt! :( | |
Robert_K - Ej medlem längre | 2008-12-09 19:38 | |
![]() | Hycklandet med vikt och lite "större" människor som gnäller över deras kilon, men sekunden senare smäller i sig världens fetaste kaloririka tilltugg. Jag kan omöjligt tycka synd om sådana människor. | |
cibo13 - Ej medlem längre | 2008-12-09 19:41 | |
![]() | haha råbert Kah | |
Miss_jk | 2008-12-09 20:00 | |
![]() | Att folk här inne ska envisas med att starta trådar enbart för att trotsa. Vad tycker ni om muslimer? Vad tycker ni om romer? Vad tycker ni om skåningar? Vad tycker ni om norrmän? SUCK! Väx upp för fan! Och kom inte och säg att "Jag kanske faktiskt tycker det är intressant att veta" för det är bara skitsnack. Bete er inte som trotsiga treåringar för det är ni inte! | |
Dyslekso | 2008-12-09 20:06 | |
![]() | Amen. | |
nettan23 | 2008-12-09 20:09 | |
![]() | Jag stör mig på När håret fastnar i läppglanset När man får en maska i strumpbyxan strax innan man ska ut När pengarna tar slut för snabbt Dagar som bara går fel hur man än gör Och slutligen...när jag kopplas ur från spel här på Betapet och förlorar massa tid Haha vilka I-lands problem. | |