Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 950 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nattsvamp - Ej medlem längre | 2013-10-16 14:54 | |
![]() | Förlåt att jag inte är sympatiskt upprörd med dig. Jag är inte bra på att vara upprörd. Du kan få en kram. Är det något som hjälper? Om inte, finns det något annat som jag kan hjälpa till med? | |
| hfranke | 2013-10-16 14:55 | |
![]() | och nu strular det med inmatning av bokstver fr mig igen... | |
| hfranke | 2013-10-16 14:56 | |
![]() | Kramar ar alltid en stor hjälp. Och sånt. Sedär, nu började bokstäverna nästan funka som de ska. | |
| hfranke | 2013-10-16 14:59 | |
![]() | Det räcker med att en av oss är upprörd. Jag är dessutom mest uppgiven och maktlös, det är det som orsakar min ilska, kan man väl säga. Dom är så tröga! Det är ju lätt att sitta och säga att vi ska "prata lugnande" med X. Mmm... Det är ju effektivt när X slänger möbler och hotar hela avdelningens personal till livet. | |
| hfranke | 2013-10-16 15:01 | |
![]() | Så. Nu fick jag skriva av mig lite. Dom har så konstiga Ideer bara. Undrar varför ideer blev med stor bokstav och inget sånt där streck... Imorgon blir det spännande för hfranke! Jag ska prya på häktet! Lite nervös faktiskt! | |
| Nattsvamp - Ej medlem längre | 2013-10-16 15:02 | |
![]() | De som inte jobbar med X (vare sig X är av biologisk härkomst eller teknologisk) brukar ofta veta vad som är "bäst". Utfallet brukar också bli att de som faktiskt vet bäst blir frustrerade. Som tur är jobbar jag med X av teknologisk härkomst och kan således inta en "jag skiter i allt"-attityd eftersom teknologi inte drabbas på ett själsligt plan. | |
| Nattsvamp - Ej medlem längre | 2013-10-16 15:04 | |
![]() | Häktet på en torsdag? Då borde du bli serverad soppa? För att knyta ihop säcken. Hoppas jag tänker rätt nu bara. | |
| hfranke | 2013-10-16 15:08 | |
![]() | De som jobbar med X av teknologisk karaktär, dvs it-enheten i landstinget, erkände igår, efter 8(!) påminnelsesamtal...att dom inte TÖRS komma till oss och hämta den trasiga datorn.... Rädslan kan jag acceptera att dom har, men dom kan ju fråga hur farligt det är, eller kolla om vi kan vara med dom hela tiden, eller om vi kan åka till it med datorn själva. Tycker jag... Nu har det gått 9 veckor sen vi felanmälde den. | |
| hfranke | 2013-10-16 15:12 | |
![]() | Haha, ja man hoppas på soppa! Undrar om det är otäckt. Jag har aldrig suttit häktad själv, så jag undrar hur det är... Men till skillnad från it så gör jag det jag ska. Undrar om dom tycker att jag har ett läskigare jobb än dom... | |
| Nattsvamp - Ej medlem längre | 2013-10-16 15:14 | |
![]() | Kommunikationsproblem är sjukt irriterande, ja. Det är lite vad det här samhället bygger på. Telefonköer, bristande kunskap i andra änden, otillgänglighet, byråkratisk pajkastning, the list goes on. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-16 15:14 | |
![]() | God dag. För ett par timmar sedan trampade jag iväg tvärs över stan på min trogna stålhäst bara för att få veta att jag inte alls ska jobba extra idag eftersom de avbokat passet. Samordnaren påstår sig ha sms´at detta till mig. Konstigt nog har jag fått alla andra sms utom just detta. Nåja, jag trampade hem igen och sitter nu här och försöker motivera mig till att packa några kartonger till. Det går inte speciellt bra. | |
| Nattsvamp - Ej medlem längre | 2013-10-16 15:15 | |
![]() | Ibland verkar det ganska soft att sitta häktad. Man verkar ha sitt egna rum med en dator? Och sedan tillgång till bibliotek? Så länge man slipper få något otrevligt upp i rumpan, eller ja, gärna inte något trevligt heller, antar jag, så är det väl ett ok liv! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-16 15:15 | |
![]() | Troligen gör de det, hfranke. :) Jag har varit på häktet, men enbart som besökare. Känslan jag fick när jag var där var uppgivenhet. Sån där in i märgen trötthet sådan som kröp innanför skinnet på mig. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-10-16 15:16 | |
![]() | För varje kartong du packar får du betapeta i tio minuter. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-16 15:16 | |
![]() | Det beror ju på vilka restriktioner du har, nattsvamp. De beror i sin tur av vilken karaktär ditt brott är. | |
| Nattsvamp - Ej medlem längre | 2013-10-16 15:16 | |
![]() | Haha, som sagt, kommunikation... IT-samhälle, my ass. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-16 15:17 | |
![]() | HAHA! Den skulle ju eventuellt kunna funka, nulltj. Synd bara att forumet varit så trist på sistone... | |
| Nattsvamp - Ej medlem längre | 2013-10-16 15:17 | |
![]() | Ju mildare brott, ju trevligare vistelse? | |
| hfranke | 2013-10-16 15:21 | |
![]() | Inte trevligare. Men med större tillgång till exvis tidningar, dator, frisk luft osv. Ja, solen. Jag tycker det verkar som att folk tror att jag har det mest våldsamma och skräckinjagande jobb man nånsin kan ha. Fast så är det ju inte, då skulle vi ju inte ha ca hundra anställda som faktiskt gillar att gå till jobbet. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-16 15:25 | |
![]() | Klart det inte är så. Precis lika lite som att vi, som faktiskt har några av de mest utåtagerande grupperna av vår målgrupp, alltid får stryk på jobbet. | |