Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-14 19:28 | |
![]() | skiter i vad nicket blir... bara han visar sig ;) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-14 19:29 | |
![]() | Me to....hej på er förresten:D | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-14 19:31 | |
![]() | Hej vita :) Strålande vacker som alltid ;) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-14 19:33 | |
![]() | Men du kan verkligen konsten att få mig på bra humör...elle.... och jag säger detsamma. *kram* Och jag undrar var är resten av familjen? Ska man inte tillbringa den i familjens trygga famn? | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-14 19:39 | |
![]() | Tack vita :) Du brukar lyckas få mig på bra humör osså :) *krama* Sorkis e iaf på middag med arbetskamrater... vart de övriga är vet jag inte... jo jag vet ju vart Nessa e förstås... hihi | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-14 20:12 | |
![]() | Jag är här!!! Är full av positiv energi idag tack vare plusvänner som jag har!! Skulle någon vilja bädda i sängarna här? Har ju tagit bort sängkläderna, men orkar inte att bädda rent... | |
| Tess 08 | 2008-11-14 20:40 | |
![]() | Jag är ju också här (just nu) och kramas med alla som kommer i min närhet. Nu är jag inte lika hes längre, men är jääääkligt trött. Varför? | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-14 21:09 | |
![]() | Nähä... nu ska jag umgås med lillasyster... kram på er alla o ha en toppen fredag!! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-14 21:33 | |
![]() | Nähä, får väl bädda själv då... *surar* Ska sussa på kudden snart eftersom det är jobb som gäller i helgen.. Ha de så bra allihopa och var rädda om varandra! | |
| IsaSjöstrand - Ej medlem längre | 2008-11-14 21:33 | |
![]() | Vad diskuterar ni här? | |
| Tess 08 | 2008-11-14 23:18 | |
![]() | Ingen här?? Alla på party?? Mamsen ska sussa nu.... ZZzzzzzz! | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-11-15 11:06 | |
![]() | Här diskuterar vi alla möjliga vardagliga saker som kan hända i vår stora familj. Snart är det advent då kanske vi börjar sjunga gläns över "sjö" och "strand" Hoppas allas lördag har börjat bra!? | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-15 11:36 | |
![]() | OO jag älskar "Betlehems stjärna" (som jag har för mig att den heter egentligen)... Finns så många fina jullåtar! *nynnar för fullt* När jag är ute i stallet och mockar då skränas det jullåtar kan jag lova! ;) Min lördag började sådär... för sov mig och hästarna fick därför komma ut och få mat betydligt senare än vad som var tänkt... men ingen skada skedd iaf :) Om det bara kunde sluta regna och blåsa! | |
| Tess 08 | 2008-11-15 12:17 | |
![]() | Hej mitt vinterland!!!! Nu snöar det massor här! Och det är noll-gradigt ute så det är inte kallt, men det blir så vitt och fint!! VAD JAG LÄNGTAR TILL ADVENT!!!! Själv hade jag sovmorgon, men tvingades stiga upp och skjutsa sonen till karaten 10.48... Sitter nu med en god kopp kaffe och slappar lite ;-) Fick just höra att kompisens dotter har fått halsfluss! Det är bara sjuttielfte gången i ordnignen den familjen äter penicillin och det betyder också att vi som skulle umgås och äta ikväll får äta på varsitt håll... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-15 15:04 | |
![]() | Hallojsan allihopa! Är på blixtvisit hemma, ska snart till jobbet igen...S.k delad tur=skittur!! Ganska jobbigt på hemmet just nu. 3e pensionären på kort tid som håller på att "vandra till andra sidan". Det tar väldigt mycket på krafterna att sitta hos en döende, men ändå så ärofullt. ( kanske inte det rätta ordet, men hittar inget annat som passar bättre) Respekt, vördnad och någon slags andlighet.... | |
| IsaSjöstrand - Ej medlem längre | 2008-11-15 15:05 | |
![]() | Gläns över sjö och strand är sååå fin. Jag får alltid tårar i ögonen när jag hör eller sjunger den. =) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-11-15 17:40 | |
![]() | Haj haj, här var jag igen :) Är nu på släktmiddag, men tog litten paus :P Ska snart få både tårta och godis :) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-15 17:42 | |
![]() | Suck... alla dessa jävla nick hit och dit... kanske ska ta och starta en rörelse?? Själv ska jag äta kyckling/bacon/svamp-stuv ning (eller nåt) med ris nu... Hej förresten Eriko :) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-11-15 17:43 | |
![]() | Allo Smaklig måltid! | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-15 17:45 | |
![]() | tack :) Du får ha det så trevligt! Ät lite godis för mig med ;) | |