Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 55 |
Mobilspel
Pågående | 19 784 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-19 18:42 | |
![]() | Nej nej nej Elle! Inte förmörka mitt humör nu med att prata om os-resultat. Nu vill jag va lycklig, glad och yster storasyster. :) Om Zmiley kommer in så skicka iväg han på dansen efter mig. Han skulle behöva va där med sin pilbåge tror jag, för jag har på känn att nån jag skulle vilja ha skjuten kan dyka upp där i kväll. Du fattar inget? Gör inget, Zmiley har koll på vad jag menar. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-19 18:45 | |
![]() | ojda... va det så pass, nå då ska jag inte fråga mer... Jag fattar precis, så jag ska skicka iväg Amor-Zmiley ;) (man har ju läst på ;)) *kram på du!* | |
remvanrijn | 2008-08-19 19:06 | |
![]() | Lime bytt nationalitet vet jag.. . hehe" the happy flying dutchman" vad tycker ni om farfars nya bild.. undrar om det är av en yngre älskarinna, annars tycker jag "stilig karl" borde bytas mot charmerande ung dam .. och nu dena familjen har vaknad så kan jag återgå till ordleken o bara göra "stick"prov här med små nålstick så ni inte somnar | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-19 19:08 | |
![]() | www.youtube.com/watc...-n ljXFHerk På tal om tandläkare. Men nej kära, Benny, jag är inte tandläkare. Jag vill minnas att bröllopet vårt gick av stapeln en regnig decemberförmiddag på kommunalhuset...? | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-19 19:41 | |
![]() | farfars nya bild är urfrän :) december och kommunalhus?... kaparn, ni börjar detta bli konstigt.. stämmer det? hur var ert bröllop egentligen?...:O | |
Truckadero - Ej medlem längre | 2008-08-19 19:42 | |
![]() | Jag läser inte så mycket av det som skrivs här. Jag tittar mest på bilderna. :-) | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-19 19:43 | |
![]() | fungerar väl bra det med trucken... kanske ska börja med det jag med... eller vänta... vilka bilder? :O | |
Trigger72_ | 2008-08-19 19:44 | |
![]() | Hej o hå .. vad händer här då ? | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-19 19:47 | |
![]() | Hej kusin trigger... inte mkt... Nessa och Limer ska ut o dansa... zmiley följer väl eventuellt med för att skjuta amorpilar på Limers tilltänkta (iaf från hennes sida då;)) Fabbro rem huserar i ordlekar och grannarna talar bröllopsminnen(?)... vart övriga familjemedlemmar har för sig vet jag inte... men de kanske bara tagit sitt förnuft till fånga efter alla konstiga saker och helt enkelt håller sig borta..? | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-19 19:48 | |
![]() | Tjaaa, elle.. det var ett sån´t där änkepensions-bröllop som det kallades. Alla som gifte sej före 1.1 1990 ( det var en oräknelig massa par som gifte i slutet av -89 ) skulle få förmånligare efterlevandepension om den äkta hälftengick bort, eller nåt sånt. Vi hade väl i o f s tänkt att gifta oss ändå men passade på liksom... När blir ditt bröllop? | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-19 19:49 | |
![]() | jahaja kaparen... på så vis... där ser man... Mitt bröllop? ingen aning... | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-19 19:55 | |
![]() | men skulle inte du o srken...?? | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-19 20:03 | |
![]() | jo, det tror jag... eller ja vet inte... | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-19 21:53 | |
![]() | Hej hej familjen. Har fastnat lite i fjanttråden känner jag... sitter och ät besviken under en reklampaus på en film. Ska söka bort 3an igen så ordningen är återställd... :p | |
remvanrijn | 2008-08-19 22:03 | |
![]() | hej stiliga unga damen..=) kul att du hittar till oss me ibland... får vi veta nåt mer om din bakgrund? ( grattis till ditt landslags vinst över bras i fotboll..) | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-19 22:08 | |
![]() | Min bakgrund.. nää, den kommer dyka upp när ni minst anar det. Farfar har en kompex uppväxt och sparar den tills någon kommer och säger något som inte jag tycker om :p | |
zmiley | 2008-08-19 22:10 | |
![]() | Å nu är zmileyponken hemkommen från jobbigt jobb o jobbigt möte, fast lite kul ändå. Det blir rakt inte tal om nåt skjutande på nån dans ikväll. Jag är svintrött. Ska äta nudlar o rasa i säng. Utflykt till bästkusten imorrn. | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-19 22:10 | |
![]() | Vadå för skjutande? Nudlar låter gott, skall nog göra det samma.. äta nudlar alltså :) | |
remvanrijn | 2008-08-19 22:11 | |
![]() | råkar man säga sånt så får man näbbar o klor i sig alltså... börjar inse varför man ska ha respekt för äldre människor.. | |
remvanrijn | 2008-08-19 22:12 | |
![]() | Hälsa Trashone smiley | |