Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 663 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:23 | |
![]() | Robban, vad menar du? Vem har mobbats? Jag fick för mig att Thira var ett troll på grund av hennes okänsliga kommentar om ditt inlägg. Det gjorde mig arg - tanken på att någon utger sig för att vara en person för att sedan börja bete sig märkligt. Kanske hade hon bara lite taskig timing, då ber jag om ursäkt för mitt antagande. Jag mobbar ingen, har aldrig gjort. (Sen blev jag sur på Martins stil när han bad dig ta ur vaddarna ur kinderna och kallade mig tant. Onödigt.) | |
| Robbian - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:23 | |
![]() | Retar mig på att jag inte har barn. Vill se film. Med Deliicious, kanske. :-) Men det sket ju sig, ty hon är icke min avkomma. :-) | |
| Robbian - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:26 | |
![]() | Sylvia, vad fan var okänsligt? Inlägget var ju rent lysande, retoriskt sett. Retar mig på att du inte upptäckte det. Martin har jag inte ens sett. Så stort intryck gjorde han på mig. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:26 | |
![]() | Retar mig på missförstånd och på min egen svartsjuka. Står inte ut med tanken att han står på scen ikväll till allmän beskådan. Hoppas alla besökare är strykfula. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:28 | |
![]() | Robban, dålig timing efter ditt känslosamma inlägg. Pottis fick samma känsla så helt ute och cyklade var jag inte. Kändes inte som något någon skulle skriva bara - inte utan smiley. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:29 | |
![]() | Jag är helt nykter - då läser man med lite större skärpa, tror jag. :) | |
| Robbian - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:31 | |
![]() | He he, grejen är ju att jag och Thira känner varandra lite grand. Så för mig var inlägget ganska briljant. Förstår om ni misstolkade dock. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:33 | |
![]() | Sorry Potts, jag har inte spelat på ett tag. Tappat sugen. SP, du retade dig lite fort o hårt. Alla blir troll för dig när du plockar fram dina franska nerver. | |
| Thira - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:33 | |
![]() | återigen, förlåt, jag kan hålla med om att det var dålig timing. Jag läste snabbt och reagerade mest med ryggraden över just det ordet. Robban vet varför. Jag skall lämna tråden nu, och diskussionsforumen, för jag vill inte tränga mig på, och som sagt var, det var inte meningen att förstöra stämningen. *lite olycklig* Thira | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:34 | |
![]() | men det heter idiot. det kan vi enas om. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:35 | |
![]() | Ok, Robban - om du kan gå i god för att Thira är verklig så förlåt till henne för mitt antagande. För mig var hon en helt ny bekantskap och utan bakgrundsinfo blev kommentaren väldigt märklig. | |
| Robbian - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:36 | |
![]() | Vad fan är det för fel på er egentligen? Lääääääs, för fan. Tolka inte in så jävla mycket! Kram *he* | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:36 | |
![]() | ja, såna finns det i mängder o olika (för)klädnader. Även såna som har låtsasvingar. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:37 | |
![]() | Thira: Men HALLÅ, vadå? Du tränger dig inte på. Du är verklig och Robban är glad, allt är frid och fröjd. | |
| Robbian - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:38 | |
![]() | Tja, om man ska snacka cyberbekantskaper så ligger Thira väldigt högt upp på min lista just nu. Jag vet mer om henne än jag vet om någon av er. Så... :-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:39 | |
![]() | AHA! Fint. Good luck to ya! :) | |
| Robbian - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:40 | |
![]() | Sen är jag iunte så jävla fåfäng att jag tror att min åsikt betyder så mycket. Kan dra nu. *Ska bli skönt at slippa det här jävvla landet* ;-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:41 | |
![]() | Jag skiter i din åsikt, Robban. Men jag är glad att du är här när du är här. :) | |
| Arthur Nebe - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:42 | |
![]() | Jag har fått sparken, så jag är lite ledsen ikväll, ajg lovar att bättra mig och bli trevlig. | |
| Robbian - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:43 | |
![]() | Du får ju sluta stjäla, lillgubben. | |