Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 18 745 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| yogamama - Ej medlem längre | 2010-09-10 20:57 | |
![]() | Kom på nu... "Touching evil " hette tv-serien. Han var också bra i serien " Reckless " | |
| Rob Robson - Ej medlem längre | 2010-09-10 21:04 | |
![]() | Okej, det ringer ingen klocka här. Kan ju bero på att jag nästan aldrig tittar på (utländska) serier. Ostbågar stinker, ja. Har tvättat händerna tre gånger efter det intaget. | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2010-09-10 21:08 | |
![]() | De här var många år sen, numera ser jag aldrig på tv förutom nåt enstaka oundvikligt sportnytt = ) försöker klämma in sena nyheterna några kvällar i veckan dock för att inte bli helt ouppdaterad. | |
| Rob Robson - Ej medlem längre | 2010-09-10 21:10 | |
![]() | Oundvikligt sportnytt, jag förstår. :-) | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-09-10 22:57 | |
![]() | Åh smallville. Nej nu termintor på tv sen kanske film. Nu har man iaf slagit in 2 paket. Sen var det här med städningen då. Men den får isf ske imorgon. Kan inte städa nu. Nej no way. | |
| Rob Robson - Ej medlem längre | 2010-09-10 23:36 | |
![]() | Natti natt. <3 | |
| Lill-IT | 2010-09-10 23:40 | |
![]() | Ska du sova nu Rob? Du har hängt här länge ikväll, trevligt:) Natti :) | |
| Rob Robson - Ej medlem längre | 2010-09-10 23:47 | |
![]() | A men nu e man hyfsat trött asså. Sov gott. :-) | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-09-10 23:52 | |
![]() | Rob ; nej nu sitteru kvar här. U don't leave :( Heeej lill :D stumpan där! | |
| Lill-IT | 2010-09-10 23:54 | |
![]() | Hej lillaPlutthjärtat... vad är detta? Ska du vara härifrån i en och en halv vecka? | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-09-10 23:59 | |
![]() | Lill-it ; Nej syrran & hennes barn kommerp å måndag så på torsdag åker vi till brorsan fira honom också.. eller tja det borde ja gjort i sommras. men träffade aldrig han då. så han & systerdottern får sina presenter nu. (p.s faktum är det att syrran bor i kanada så då kommer dom inte hit så ofta förutom att dom ska hit nästa sommar också) jag kanske sa fel men en vecka kanske. Jag har ingen koll. men 1½ vecka duger väl? Eller är det för mycket begärt? :) | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-09-11 00:01 | |
![]() | Alltså lill. kan du göra mig en tjänst?;) hämta min jordgubbs alkoholfria cider i kylskåpet? Ja orkar inte möffa på mig. :( Hihi. | |
| Lill-IT | 2010-09-11 00:02 | |
![]() | Betas inläggsindex kommer att droppa rejält.. :) Roligt att klasa med släkten ibland:) | |
| Lill-IT | 2010-09-11 00:04 | |
![]() | Trodde vi var överens om det där, jag är inte din slav:) Du är ung och rask, skutta du ut i köket och hämta din dricka själv;) | |
| Jymden2_0 - Ej medlem längre | 2010-09-11 00:06 | |
![]() | Ja, vilket väder vi har. Men det ska bli bättre, som sagt. | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-09-11 00:07 | |
![]() | jag är ung & lat. Haha det är mitt motto. Haha nu var jag mer än rolig. Ja kanske kan muta md mocuhe? Nej, nej förlååt nu ska jag hämta min smarriga dricka snart. Tusan i brallan att man inte har vindruvor persika och lime hade blivit en fet drink precis som den på midsommar. Jag borde bli bartender helt seriöst. jag har aldrig misslyckats när jag gjort en drink:) Lill-it äh betasinläggindex kommer inte droppa du/ni har mouche och många andra så det kommer inte droppas. Förutom att ni inte har den galna tanten som babblar som ett eldrivet j-vla batteri :) | |
| Jymden2_0 - Ej medlem längre | 2010-09-11 00:08 | |
![]() | Så att ee.. | |
| Lill-IT | 2010-09-11 00:09 | |
![]() | Mouche är nog omutbar... kanske:) Troligen. Ganska säkert. | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-09-11 00:09 | |
![]() | Jymden .. hämta min dricka då du får 18 kr. Haha. :) Tusan också.. jag fastna vid musiken.. hur kommer det sig? Jo.. för jag väntar att nån person ska hämta min dricka.. och seriööst borde jag få ett helt baljevatten med kallvatten över mig för jag är så fruktansvärt lat. men ska vi gå in på något helt annat så ja.. så borde jag typ va som en blåval vid det här lagret. :p konstigt nog att jag inte är en blåval.. | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-09-11 00:12 | |
![]() | Men lill.. bara för du bad mig hämta min alkoholfria cider så höll ja på ramla på mattan i köket.. haha fast hade ja rammlat hade det varit din förtjänst för det hade slutat med att ja legat å vrålgarvat på golvet och sen efteråt typ typ blivit en klenunge o sagt aj.. oh typ sagt "buhu" eller nått i den stilen. | |