Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 73 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-01 10:36 | |
![]() | Fnissar åt kaparens inlägg i Parodier-tråden :) Vi får ju hoppas att det inte blir något blodbad. Jag hör att vi kan inte ha kapis som sotare heller. Själv blir jag yr i huvudet om jag står på en stol men åka helikopter går hur bra som helst. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-09-01 10:39 | |
![]() | Att du kan åka helikopter beror på att du tappar fotfästet. man får bara svindelkänslor så länge man har markkontakt. Har jag hört.... | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-01 10:41 | |
![]() | Men Kaparn kanske kan göra en helikopter åt mommes ;p | |
| Cajsa-Stina | 2008-09-01 10:45 | |
![]() | Hej alla raringar, hoppas ni mår bra idag! Själv blir jag yr när jag druckit för mycket vin:) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-01 13:09 | |
![]() | *skrattar gott i smyg* Rast på jobbet och detta var precis vad jag behövde för att orka med resten av dagen! :D LadyZara! Välkommen!! Inte behöver jag va den som godkänner din plats i familjen heller.. bara ta en ledig plats som du tycker passar! :D Kram alla, nu ska jag jobba vidare, solen skiner så vi går nog ut efter mellanmålet :) | |
| remvanrijn | 2008-09-01 13:45 | |
![]() | :) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-01 17:47 | |
![]() | Tjenare, nu hittade jag hit, äntligen!...Inte visste jag att familjetråden var nedlagd, men jag vet ju inte allt:) Min dator är kaputt, vi kopplade bort D- linken, för sonen har ju flyttat * snyft*, och därefter kommer jag inte in på internet!!...Därför kan jag inte följa det spännande familjelivet här på beta så ofta, får kolla in på jobbets dator då den är ledig och det är den nu!! Jag har haft min första grupp i demensprojektet idag o det gick mycket bra. Fick "dra ur orden" på vissa, det problemet har inte jag iaf..dvs tunghäfta!!:) | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-01 17:49 | |
![]() | Är inte det största bekymret att de glömt bort allt i morron igen Benny? Och så får du börja om med dragandet??? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-01 17:51 | |
![]() | Du Lime, det är personal vi talar om, inte dementa personer:) Hoppas de kommer ihåg lite vad vi har talat om, annars är det väl lite lönlöst att ha föreläsningar eller??:) | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-01 17:52 | |
![]() | AHAAAAAA..... det hade jag då rakt ingen aaaaaaning om! :) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-01 17:52 | |
![]() | Hej benny....Men du ska väl fixa IT?? | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-01 18:08 | |
![]() | Har hon nåt alternativ Vita? Hur ska hon annars kunna hålla ordning på Kaparn... | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-01 18:11 | |
![]() | Precis Lime..nä hon får nog rappa på lite. *HÖR DU DET BENNY* | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-01 19:07 | |
![]() | Svarade hon nåt Vita.... jag har nämligen inte hört nåt efter att ditt vrålande. Måste du stå så himla nära när du gastar???? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-01 19:10 | |
![]() | Min familj IRL älskar mig just nu, efter nybakad sockerkaka och dinkelsallad :) Moster pussar er alla och önskar trevlig kväll! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-01 19:12 | |
![]() | Förlåt Lime..inte såg jag att du stog vid diskbänken och rullade köttbullar åt mig. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-09-01 19:13 | |
![]() | MosternLillsyster kramar och önskar tack detsamma! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-01 19:15 | |
![]() | Kram till moster mommes och ha en skön kväll! | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-01 19:18 | |
![]() | Kan nog inte rekommendera de där köttabullarna nu. I ren panik över borttappad hörsel petade jag in ett finger i varje öra och ruskade om för att försäkra mig om att inget i hörselapparaturen bara råkat hamna ur led. Är inte helt säker på om jag kom ihåg att tvätta av dom innan jag fortsatta rulla. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-01 19:23 | |
![]() | Du har väl inte köttfärs i örona nu bara, se då till att fort som sjutton få bort det innan det börjar lukta *räcker över en flaskborste* | |