Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 206 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maizena | 2009-04-17 23:28 | |
![]() | Maizena. du har gått från att vara sympatisk till attt bli lika låg som erat spel. Står för dig....skönt att DUåtminstonde håller nivån uppe =)! | |
| Maizena | 2009-04-17 23:29 | |
![]() | NÄR EXAKT SKREV JAG ATT ANDRA LAG INTE HAR TROGNA FANS???? | |
| gitarrmongot - Ej medlem längre | 2009-04-17 23:32 | |
![]() | Jag tycker Bert Milthon är söt och sympatisk. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-17 23:32 | |
![]() | kändes som om du o din blinda kumpan hade en linje om det... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-17 23:33 | |
![]() | Kalmar får det svårt i år. Såg matchen när mötte elfsborg. Anafallsspelet var tamt tyngden framåt saknades helt enkelt. Där Viktor Elm var viktig förra året. Rasmus tycker jag visserligen är bättre men saknar lite av den tyngd som viktor besiter. Men har en mängd andra goda kvaliteer. Annars såg jag också gnaget-mälmö. Gnaget tycker jag gjorde en okej match för att vara dem. Men malmö var helt enkelt nummret större. Som vanligt var gnaget gynnade både av pressen och domaren. | |
| Maizena | 2009-04-17 23:33 | |
![]() | Kändes ja..... Tråkigt Lejon | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-17 23:36 | |
![]() | men släpper det jag vidhåller dock att dif har sjukt mkt medgångsfans. mer än bajen och vi Även AIK har medgångare som palini skrev- en jäkla skillnad på att ligga i toppen och inte. Dock hade AIK nästan 14 000 i snitt det året man åkter ur 2004, och hade haft ännu mer om inte den matchen utan publik räknades in i snittet. Sen skrev du maizena att du har hellre era fans än våldsbenägna wannabees ungefär, syftad du inte på AIKs fans då?... el har jag fel? | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-17 23:40 | |
![]() | annaeli 72 om några gynnas är det inte vi- tror inte fi fick mer än en straff förra året. Kola difs mål denna säsong- en straff, en mkt tveksam sådan. sen är jag övertygad om att dom som gynnas mes är henkeborg, just för att svenska domare har sådan förkunskap om hans erfarenhet och därmed undermedvetet lyssnar o reagerar starkt på henkes kroppspråk och ord. Kolla henkeborgs två vinster mot IFK och bajen. Skandal. Minns oxå hur henke fick pinsamma fröjdfelt att döma bort ett mål för AIK förra säsongen. >>Flera minuter efter att det godkänts. | |
| Maizena | 2009-04-17 23:42 | |
![]() | Som jag skrev så har alla lag med framgångar mer fans en lag utan framgångar. Vare sig det är Gnaget bajjen eller DIF. Jag står hellre med 10 djurgårdare som följt klubben länge och vet lite om bakgrunden än med 1000 som kommit för att vi vunnit guld. Ni hade ett lägre snitt när ni åkte ur allsvenskan för då var det inte lika häftigt att vara gnagare och få uppleva de stora matcherna. Dock tar jag inte ifrån er att ni hade ett bra snitt även då. De som följer DIF i ur o skur i med-och motgång de är DIF. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-17 23:43 | |
![]() | Jag gillar dej också,Lejon. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-17 23:46 | |
![]() | o jag dig anneli, det vet du- Maizena- jag skrev just om AIKs snitt när vi åkte ur- tror inte många lag skulle kunna slå det snittet i samma sits. | |
| Maizena | 2009-04-17 23:52 | |
![]() | Var var de fansen när ni spelade i ettan då? | |
| veggie_d | 2009-04-17 23:52 | |
![]() | Baudi, här har du en MFFare till! | |
| Maybach | 2009-04-17 23:54 | |
![]() | Efter att ha sätt första bilderna från MFF:s nya arena måste jag säga att den ser galet bra ut. Det är inte ens etage på kortsidan va!? Hoppas och ber att det blir så på Bajens nya arena, men det ser inte ljust ut som jag fattat det. | |
| veggie_d | 2009-04-17 23:57 | |
![]() | Ja den ser hemskt fin ut. Tyvärr är jag exil-MFF:are, har inte varit på plats ännu :( | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-17 23:59 | |
![]() | Då kan ju du hänga med mig på Gröne Jägaren,Mayb? | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-18 00:05 | |
![]() | MEN MAIZENA, du skriver: "Var var de fansen när ni spelade i ettan då?" MAIZENA vi hade väl högre snitt i ettan än vad ni hade i allsvenskan. tror vi gade strax under 15 000 som snitt i superettan. Du r inte påläst alls du. Över 20 000 mot ifk peking- har ni haft så mkt i allsvenska ens om det inte varit derby,dom sista 20 åren? | |
| Maizena | 2009-04-18 00:08 | |
![]() | Har jag någonsin påstått det eller?????? Sluta med din känslor och läs vad fan jag skriver??? Har jag i en enda mening skrivit att vi har mer fans än er???? Det disskusionen hamndlade om (om du niu minns) var medgångsuppotrar inte publikligan..... | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-18 00:09 | |
![]() | Maizwna su skrev "Var var de fansen när ni spelade i ettan då?" hur kan du syfta tillnåt annat ön att mena att vi hade mindre publik i ettan än i allsvenskan då? | |
| Maizena | 2009-04-18 00:11 | |
![]() | Ni snittade för övrigt runt 11 strax under så snack inte om påläst | |