Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 352 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-11-06 23:11 | |
![]() | Rabih var ju grym på Michael Jackson, sen passar han nog också till "O sole mio" med gosstämma. Det beror så mycket på vilken musikstil de får. Erik (?) var ju grym med Queen-låten i kväll. | |
| -Torskmacka | 2009-11-06 23:14 | |
![]() | www.youtube.com/watc...re =related lite väl mycket stönande mellan raderna för min del.... det låter verkligen som att han fått nötterna i kläm...duktigt hårt. | |
| Ford Beckham | 2009-11-06 23:16 | |
![]() | Hur gick det? | |
| Pink Panther | 2009-11-06 23:33 | |
![]() | Tror att Erik vann och Eddie åkte. Men, hann inte se hela. Final nästa avsnitt tror jag. Då gäller det.. | |
| Xi Wangmu - Ej medlem längre | 2009-11-06 23:34 | |
![]() | Rabih åkte, sex kvar. | |
| Charleymar | 2009-11-06 23:43 | |
![]() | YEEEEES! Ut med kastraten!!! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-06 23:55 | |
![]() | Calle rules..och Erik. | |
| King_J | 2009-11-07 00:12 | |
![]() | "Tror att Erik vann och Eddie åkte. Men, hann inte se hela. Final nästa avsnitt tror jag. Då gäller det.. " Hehe, bra svar där =) Jag tycker det var trist att Rabih åkte. Han tillför betydligt mer än Mariette i underhållning. | |
| L-G | 2009-11-07 00:34 | |
![]() | Finalister i år ääär ERIK o REZA utan tvekan de två bästa men jag håller ändå en tumme för CALLE | |
| herman g - Ej medlem längre | 2009-11-07 00:40 | |
![]() | Ni har antagligen ett annat liv också! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-11-07 00:48 | |
![]() | Mariette är nog idol ändå, även utan final. | |
| Smiley69 | 2009-11-07 01:08 | |
![]() | Hoppas Reza vinner Idol 2009!!!!!! | |
| Ässät | 2009-11-07 01:34 | |
![]() | Jösses..jag missade Erik i Idol men har sett klippet på Youtube..jesus va han gjorde den låten bra.. underbar röst! Hoppas han eller Reza tar hem hela skiten | |
| Gilena | 2009-11-07 02:12 | |
![]() | Ja, kvällens Erik var helt fantastiskt att se! Det är så många duktiga med i år, så det är svårt att välja! Jag tippar Reza och Erik till toppstriden... | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-11-07 02:15 | |
![]() | Med all respekt för alla er som följer idol men vad är grejen med ett gäng som sjunger covers? | |
| le-lou | 2009-11-07 02:19 | |
![]() | Pingiskillen - ungefär samma sak som att se en ny tennisstjärna spela en match på precis samma plan som den förra spelade på. Det är ändå roligt och bara för att någon gjort exakt samma sak (och med exakt samma låt) så innebär det ju inte att det inte finns talang. Vissa skriver egna låtar, andra sjunger dem. Inte konstigare än så. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-11-07 02:27 | |
![]() | le-lou: Om jag skulle se två tennisspelare spela en repris på en redan spelad match så skulle jag nog inte vara så road. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2009-11-07 04:04 | |
![]() | Kan lika gärna skicka hem Mariette och Eddie med en gång, för de åker härnäst. | |
| alfaord - Ej medlem längre | 2009-11-07 07:25 | |
![]() | har ni glömt bort Tove? | |
| Lyle | 2009-11-07 11:53 | |
![]() | Jag tycker att det är märkligt att Erik ALDRIG får någon konstruktiv kritik. Visst, han har en enastående dynamik i rösten - men han har mängder av saker som han kan förbättra. Jag tror inte att han gynnas av all hyllning han får, för när han väl faller förr eller senare så kommer han inte förstå varför. Jag tycker att han gjorde Queen-klassikern bra, men störde mig på ett antal saker, bland annat hans ständiga tonfall när han sjunger högt. Han kan aldrig kapa en ton, och det känns som att han måste hålla ut dem för att orka sjunga så högt. Något som skulle vara kul att se är hur han skulle hantera någon ballad i mörkare register och mer skör ljudbild. Kör på det till nästa gång Erik, du safe:ar alldeles för mycket. Eddie är den klart svagaste i Idol och han borde åkt utan tvekan. Rabih har något unikt och något som gör sig väldigt bra i TV, Eddie är bara påklistrad och oproffsig. Vem är då bäst i Idol? Reza. Jag gillade inte hennes tolkning av Summertime väldigt mycket, men kan hon utnyttja sin röst på alla plan så är hon en definitiv vinnare. Tove är en riktigt skön tjej också. | |