Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kajix | 2013-08-19 21:19 | |
![]() | jag är väl inte gubbr?! än... | |
| fulsnack | 2013-08-19 21:21 | |
![]() | Har du stött på mig då, Kajix? Nu retar jag mig lite på att jag inte vet om Kajix är gubbe eller ej. Hmm... | |
| fulsnack | 2013-08-19 21:22 | |
![]() | Mollee: Du är till och med lite för ung för min smak ;) | |
| Matthias M | 2013-08-19 21:23 | |
![]() | Hfranke: jo det är skillnad på kärlek å kärlek men nån som är så snäll å go som du borde ju inte ha några svårigheter att hitta nån kan jag tycka :) jag kan inte svara på det men det kanske är så. Nej jag förstår att du inte menar nått illa. Jag kanske hinner men det är aldrig helt säkert för man vet aldrig hur länge man lever. Allt kan hända så jag kanske dör imorrn eller om en vecka eller om några år. Jag har vart nära döden flera gånger. Jo visst kanske saker blir bättre med tiden men mitt tålamod tryter å går det för långt så är det kört!!!! Kiwiskal: jo det är det nog. Det är bra att du jobbar på det för då är du på rätt spår å då kan det bara bli bättre!! :) visst att det kommer svackor å motgångar å skit men det blir lättare att ta sig igenom tack vare det hårda jobb man lagt ner på att ta sig åt rätt håll!! Den klyschan kanske inte är så dum du :) | |
| Bitte - Administratör | 2013-08-19 21:25 | |
![]() | Att jag är less i kväll Bitte | |
| Lill-IT | 2013-08-19 21:25 | |
![]() | Gubbarna kanske tror att du ska bjuda på lite "fulsnack"? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-08-19 21:25 | |
![]() | Jag med, Bitte. | |
| kajix | 2013-08-19 21:26 | |
![]() | nä det var nog nån annan. | |
| Matthias M | 2013-08-19 21:28 | |
![]() | Mollee2: jag vet inte riktigt vad jag ska svara på det för jag har ingen erfarenhet av det du säger men jag kan tänka mig att det kanske kan bli jobbigt :( skönt iaf att du har läkt!! :D | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-19 21:28 | |
![]() | Lill-IT :-D Fulsnack: vadå? du ser ju ut att vara högst 25 :-S | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-19 21:30 | |
![]() | MatthiasM, det jag menade att för att kunna älska andra och att känna sig älskad, krävs det att man i grund och botten älskar sig själv. <3 | |
| fulsnack | 2013-08-19 21:42 | |
![]() | Mollee: Jag är högst 26 år, 2 veckor och 2 dagar! | |
| Matthias M | 2013-08-19 21:42 | |
![]() | Mollee2: ok men jag har lång väg kvar innan jag når dit :/ fast jag har kommit en bra bit på väg iaf för att förut så fanns det absolut ingenting jag gillade med mig själv. Jag hatade precis allt med mig själv. Men nu är jag iaf nöjd med min insida, min musiksmak, intressen, min längd är jag åxå rätt nöjd med för jag är glad att jag inte blev kort även om jag skulle velat vara lite längre. Så jag har som sagt kommit en bit på väg men jag har långt kvar. Önskar att jag var som du dvs väldigt fint inre och yttre för då hade jag lätt kunnat älska mig själv :) <3 | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-19 21:45 | |
![]() | Matthias, vad härligt att höra att du är nöjd med ditt inre. det är viktigast tycker jag! jag är inte alltid heller nöjd med mitt utseende, och inte alltid mitt inre heller. jag personligen tycker jag ser alldaglig ut. har även många komplex jag arbetar dagligen med. Men jag älskar mig själv, det gör jag faktiskt. trots mina skrupler kram på dig. | |
| kajix | 2013-08-19 21:46 | |
![]() | med bra musiksmak är hälften vunnit | |
| väggspel - Ej medlem längre | 2013-08-19 21:48 | |
![]() | Minst | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-19 21:49 | |
![]() | jag gillar hur väggspel kom in från ingenstans! :-D Men kajix har rätt. | |
| väggspel - Ej medlem längre | 2013-08-19 21:52 | |
![]() | :) Jag är där musiken (och snacket kring densamma) är. Typ. Retar mig på att det inte är fredag imorgon. | |
| Bitte - Administratör | 2013-08-19 21:54 | |
![]() | Att jag nog får ta en avbitare till mitt ena örhänge , får inte ha några smycken på i morgon Bitte | |
| Matthias M | 2013-08-19 21:55 | |
![]() | Mollee2: ja mitt inre är det jag inte kan klanka ner nånting på å det är åxå det jag har fått ärliga komplimanger för :) Nej jag förstår hur du känner för det finns nog ingen som är riktigt nöjd med sitt yttre. Min kompis t.ex han ser bra ut å alltid när vi är ute så får han massa tjejer å jag får aldrig nån men han är inte nöjd med sig själv :/ fast du borde känna dig väldigt nöjd för skulle du stå mitt i en stor folksamling så skulle du sticka ut för att du är så mycket finare än alla runt omkring dig :) det är iaf min åsikt!! :) Vad bra att du älskar dig själv för det ska du verkligen göra!! :) jag lovar att det finns dom som är avundsjuka på dig å önskar att dom hade ditt utseende :) kram på dig vännen <3 har verkligen saknat dig mollee | |