Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 28 |
Mobilspel
| Pågående | 19 161 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Kuralo | 2013-08-13 11:00 | |
![]() | Chupa Nej jag skyller inte det jag skrivit på dig/er, hör ni ihop på nåt sätt? Jag råkade skriva fel så det blev ett ni,man får väl räkna med att det blir fel via mobil emellanåt och då får man TÄNKA dig vad det borde stå. De flesta brukar inte ha några problem med det. Läs en gång till och försök. Nu är det jag dom är spydig, jag vet det, och med rätta i det här läget. Nu tänker inte jag bokstavskriga med dig mera , inte för att jag inte kan eller orkar utan för att jag väljer bort det. | |
| chupa - Ej medlem längre | 2013-08-13 11:17 | |
![]() | Faktiskt så skrev du ni två gånger i samma mening så jag tolkade det verkligen som att du menade "ni". Om du själv "läser en gång till och försöker", DITT EGNA inlägg, så ser du nog. jag ska klippa och klistra åt dig. "Chupa Jag tycker precis som du att det är tråkigt att diskussionen haltar, men ibland får man känslan av att ni vet precis vad ni menar men vinklar det enbart för diskussionens fortsatta existens. Och inte blir det bättre för att chupa och nicer svarar för varandra omlott, det tillför ju ingenting utan gör "samtalet" än mer virrigt ." Som du ser så kan man läsa hela meningen som att du talar om två personer, dina "ni" hur fel du än skrev passade in perfekt för att meningen skulle fungera. Hur i hela världen ska jag helt plötsligt veta att du "skrev fel" och menade "du" istället för "ni"? Jag vet väl inte vad du skriver på heller för den delen, mobil eller laptop? Hur tänker du när du kräver av folk att dom ska veta vad du menar när du skriver en helt annan sak? Hur tänker du när nu kräver att vi ska veta vad du skriver på? newsflash: du är en av många användare på ett öppet forum. dina inlägg, precis som mina är totalt ointressanta för dom flesta andra. vi vet inte alla vem du är och vad du gör eller hur du tycker och tänker, lika lite som du vet dom sakerna om mig. Kort och gott, världen roterar inte runt dig. | |
| Svediska | 2013-08-13 11:18 | |
![]() | Hahahahahahahah | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-13 11:20 | |
![]() | +1 | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2013-08-13 11:21 | |
![]() | Chupa: Jag börjar bli kär... =) | |
| Kuralo | 2013-08-13 11:57 | |
![]() | En bunte fegskitar ? :)) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-13 11:59 | |
![]() | Fegskitar? Du får nog utveckla det. | |
| Kuralo | 2013-08-13 12:04 | |
![]() | Nej här tolkar vi fritt det betyder ingenting det vi skriver, här märker vi enstaka ord utan att bry oss om innehållet. Det var det jag åsyftade, det står dig fritt att använda din fria vilja och tolka fritt. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-13 12:05 | |
![]() | Då tolkar jag det som att du tar till barnsligheter i din desperation att föra fram det du anser vara det rätta valet. | |
| Svediska | 2013-08-13 12:13 | |
![]() | Och kan inte styrka det, då blir det knepigt hördedu. | |
| Triss - Ej medlem längre | 2013-08-13 12:17 | |
![]() | Är det samma typ av tolkning som gäller bibeln? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-13 12:34 | |
![]() | Tack Änglagryn pink ribbon.ja vi är olika och det är nog själva meningen att vi inte är likadana,Vi föds som orginal och dör som kopior,Det gäller att bevara en del av orginalet i oss.eftersom det aldrig kommer gå att stoppa in en rund boll i ett fyrkantigt hål,och det är inte heller meningen | |
| Kuralo | 2013-08-13 12:38 | |
![]() | Absolut ladysol om du vill tolka det så, be My guest | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-08-13 12:38 | |
![]() | Jag kan tycka att det är lite barnsligt att inte vara delaktig i debatten och bara komma in och håna och gilla inlägg som är spydiga. (inget fel på spydiga inlägg om dom är motiverade). Har man inte haft någon åsikt i tråden har man inte själv utsatt sig för uttrycka sig fel. (Vilket väl alla gör nån gång om man skriver många inlägg.?) | |
| Bim1964 | 2013-08-13 12:48 | |
![]() | ttiittii kan du utveckla vad du menar med "Vi föds som orginal och dör som kopior,Det gäller att bevara en del av orginalet i oss.eftersom det aldrig kommer gå att stoppa in en rund boll i ett fyrkantigt hål,och det är inte heller meningen" Om vi föds som original och dör som kopior vad är det vi är kopior på? Och du kan visst få in en boll i ett fyrkantigt hål, antingen är bollen mycket mindre än hålet, eller så är hålet större än bollen. Allt går bara man ger sig den på det. | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-08-13 12:52 | |
![]() | Om man ska märka ord så undrar jag vari skillnaden ligger mellan att bollen är mindre än hålet och hålet är större än bollen? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-13 12:52 | |
![]() | Porla, om du syftar på mig så deltog jag i debatten tidigare och har följt det som skrivits sedan dess. Jag tycker att chupas inlägg är motiverat och välskrivet. Därför gillade jag det, precis som jag gillat andra inlägg här. Att sedan fråga vad Karulo menar med fegskitar är inte alls konstigt. Det är ur kontext. Svaret var sedan barnsligt och visar på att sagda skribent helt enkelt inte kan/vill erkänna att h*n kan ha uttryckt sig fel och sedan gjort ännu mer fel när h*n sedan gick på som ett ångvält för att rättfärdiga det. | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-08-13 12:56 | |
![]() | LadySol. Jag vet att du har deltagit i debatten tidigare, så det gällde inte dig. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-13 13:05 | |
![]() | OK. :) | |
| Svediska | 2013-08-13 13:08 | |
![]() | Att vara troende är som att vara vaken men blunda. | |