Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 950 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-16 21:57 | |
![]() | Även dammråttor? Snacka om jaktinstinkter! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-16 21:59 | |
![]() | Jag har en bekant som provat glasögon och lagt upp bild. Alla hyllar bilderna och säger att de passar henne hur bra som helst. Sanningen är att hon får dubbelt så stor näsa i dem och de dessutom sitter för lågt. Är det värt att säga något? | |
| fulsnack | 2013-10-16 22:01 | |
![]() | Själv har jag aldrig smakat pasta sallad. Är det gott? Hemligt recept? Typ en skvätt sär skrivningar i eller så? | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-10-16 22:04 | |
![]() | Nulltj.. nvm.. :) | |
| fulsnack | 2013-10-16 22:05 | |
![]() | Solen: Jag fattar inte grejen med att ge folk oärliga komplimanger. Det verkar som om folk säger snälla saker till varandra för att det är det som förväntas av dem. Förra veckan fick jag höra av en unge att jag var skitful i mina glasögon. Idag var min nya frisyr jätteful. Tja, så kan det va'. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-16 22:08 | |
![]() | Jag är inte tillräckligt bra vän med henne för att vilja sätta igång en storm. Och gillar hon glasögonen så gör hon ju det. Tydligen tycker ju hennes vänner likadant? | |
| Lillstölla | 2013-10-16 22:10 | |
![]() | Lady: Råtta som rått :D Nu fasar jag för hur min läpp kommer se ut om en stund. Hade en tändare som inte slockade fast jag släppt knappen så när jag skulle blåsa ut lågan kommen får jag en av mina ryckningar i armen o får således en het tändare mot läppen. Ont!! | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-10-16 22:12 | |
![]() | lillstölla o jag fick en ashet laddare i armväcket.. o den va sjukt varm.. så brände mig. :( | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-16 22:12 | |
![]() | Aj. Det var ju mindre lyckat, Stölla. :( | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-10-16 22:13 | |
![]() | Är de nån som är sko expert av er?:D | |
| Lillstölla | 2013-10-16 22:14 | |
![]() | Haha jo det kan man lugnt säga Lady. Nu gör jag i alla fall verkligen skäl för smeknamnet "Hotlips" :P | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-10-16 22:15 | |
![]() | stölla ; haha.. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-16 22:15 | |
![]() | *asg* Jaså, du? Beror ju på vad frågan handlar om, gp? | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-10-16 22:16 | |
![]() | Lady.. ; well jag visa ju dom här skorna förut här i chatten.. www.scorett.se/dam?b...6& amp;hide och då hade dom bara visats som kommande nyhet.. nu har dom kommit ut.. och jag har då sett och fått veta att dom bara finns i strl 36.. och min strl är ju mellan 34-35 beroende på hur skon är gjord osv.. och dom i skoaffärerna brukar ju tipsa om inlägg.. och de går väl sålänge de fortfarande inte glappar och de känns skumt?! Eller? | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-10-16 22:17 | |
![]() | Eller endast i 36.. jag menar minsta strlen är 36. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-16 22:18 | |
![]() | Jag följer ju inget på tv, men måste ändå fråga... Den där Gunilla Persson från svenska Hollywoodfruar, är hon riktigt som hon ska? Jag läste precis en artikel i AB om att hon ligger i fejd med sin hyresvärd och har således inte betalat hyran sedan i maj. Trodde människan verkligen att hyresvärden skulle efterskänka pengarna, eller finns det någon annan anledning till att hon 1) inte betalt trots att de ligger i juridisk konflikt (det verkar ju inte handla om något som gör att hon ska hålla inne med pengarna för att värden ska fixa innan hon betalar) och 2) om hon nu inte tänkte betala, varför inte lägga undan hyrespengarna varje månad istället för att spendera dem och sedan gnälla om att det handlar om en enorm summa att hosta upp på en och samma gång? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-16 22:20 | |
![]() | Det är upp till två storlekar. Kan bli ganska glappt då, även med inlägg. Det bästa vore att prova dem innan du köper dem, men de finns kanske inte där uppe i obygden? | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-10-16 22:22 | |
![]() | Lady ; Nej, får åka till gävle isf.. :p och jag vill ju inte vänta tills allt är slut.. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-16 22:23 | |
![]() | Då får du åka snart, då. :) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-10-16 22:23 | |
![]() | Nja, låter lite väl stort. Ligger man mellan två stl går man ju upp till den största och lägger i ett inlägg om det behövs, men hoppar inte över en hel stl. | |