Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-11-17 21:27 | |
![]() | Måste installera om det, benny. Och till det behöver jag några uppgifter som finns på ett papper som jag slarvat bort. Jag för nya på posten i morrn. Han ( Robban ) gör ju så där ibland, benny. Han är snart tillbaka Fotbollsgalan, ja! Och här sitter jag *skyndar mej hem* | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-17 21:29 | |
![]() | ja, det va som jag trodde... paranoid har man blitt... *saknar mommes* Och Robson... get back in line! :P Hej på er alla andra... ska snart ta in de fyrbenta drumlarna... | |
| fpsorknet | 2008-11-17 21:31 | |
![]() | Om du inte jobbar i din egen källare Kaparn, så tror jag det blir svårt för dig att hinna hem innan fotbollsgalan är slut. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-17 21:38 | |
![]() | den slutar väl 22.00 va? | |
| Tess 08 | 2008-11-17 21:41 | |
![]() | Goder afton på eder alla!!! Och den där Robson som försvunnit IGEN!!! *suckar och himlar med ögonen* Och vita? Är och kär eller har hon blitt för fin för pss sen hon vart chef? Och själv borde jag skriva färdigt på presentationen till i morgon... och ÄNDÅ är ag här... *suckar igen* | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-17 21:47 | |
![]() | hej mamsi! *krama* Jag vet inte alls med alla längre... men men... | |
| Tess 08 | 2008-11-17 21:50 | |
![]() | Kramelikram elle, har du sett att någon varit och pillat med knapparna på mitt tangentbord? Det är ibland lite svårt att se vad jag skriver.... | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-17 21:52 | |
![]() | Jo jag antar att det är den lilla vätten som bor vid din dator som har varit där och jevlats med dig ;) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-17 22:11 | |
![]() | Hej på er trådindianer...härmed dementerar jag alla rykten om hunk och skulle jag vara för fin...helsefyr jag jobbar i mitt anletes svett...men snart är jag ledig i två dagar och då ska jag peppra trådarna :) innan mitt vanliga hästpass i helgen för då blir det lugnt och skönt för familjen igen. Och vad håller Rob på med? Och allas vår mommes önskar jag en riktigt härlig resa :D | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-17 22:21 | |
![]() | *krama vita* | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-17 22:35 | |
![]() | Godnatt på er allesammans och sov gott *slänger ut en näve sömnsand* *kamar om elle* | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-17 22:39 | |
![]() | Säger med gonatt nu... den där sanden gjorde sitt direkt... ;) Kram kram! | |
| Tess 08 | 2008-11-17 22:40 | |
![]() | gonatt med er, själv spelra jag lite | |
| Cajsa-Stina | 2008-11-17 23:05 | |
![]() | Här kommer man hem slutsjungen efter genrepet och tror att man ska få träffa någon syster eller bror att slänga käft med? Ser dåligt ut...har ni redan gått och lagt er?? Hallååå!!! | |
| Tess 08 | 2008-11-17 23:58 | |
![]() | Tror det är natti natt för mej med... ska upp i arla morgonstund. Sen har jag fått två arbetspass i morgon och på insdag kväll - kul, men lite nervöst när det var så länge sedan jag jobbade och hoppas jag kommer ihåg det jag bör ;-) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-18 15:11 | |
![]() | Och idag har det inte varit någon här ser jag!? Jag har fullt upp med tvätten idag...Har ju 1 månads tvätt att tvätta idag eftersom jag glömde bort min förra tid..Men maskinerna går fulla och snart är det nog klart! Tess: Du kommer snart in i arbetet! Så är det är man kommer tillbaks från sommarsemestern och är dönervös, men efter några timmar känns det som om man inte hade haft någon semester! Denna veckan är jag inte så mycket på mitt arbete.. Igår jobbade jag halvdag och utbildning för personal på eftermiddagen, idag ledig, imorgon filmvisning + lite kompledigt, torsdag arbetsmiljödag ( är AO också) och på fredag halvdag på jobbet och datakurs i social dokmentation på eftermiddagen... Så ser INTE en vecka ut för mig annars, men det är roligt att få göra något annat! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-18 17:59 | |
![]() | Ingen här.... Nähä, då får jag väl ta tag i disken då * masar mig ut till köket med tunga steg* | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-18 18:35 | |
![]() | tjipp, nu e jag här... eller nåt... | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-11-18 18:37 | |
![]() | Är också här en liten stund. Fortfarande utan internet hemma *muttrar nåt ohörbart om långsam postgång och nåt ännu mindre hörbart om att jag kanske borde ha lite mer ordning på mina papper* | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-18 18:42 | |
![]() | Kram på dig kapis! | |